امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 


قیمت فر ریلی را از گسرو بپرسید !! آیا می دانستید که می توان بسیاری از تجهیزات و لوازم آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها و فست فودها را از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد؟!

انواع فرهای مخصوص تهیه پیتزا، نمونه ای از تجهیزات آشپزخانه ای هستند که می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین تهیه کنید.

خرید انواع فر ریلی پیتزا، فرهای آجری، صندوقی و ... به صورت غیر حضوری از طریق وبسایت های اینترنتی امکان پذیر است. خرید آنلاین انواع فر پیتزا مزایا و معایبی دارد.

اگرچه یک خرید اینترنتی می تواند در وقت و هزینه ها صرفه جویی کند اما مشتریان خرید فر ریلی همواره با این چالش روبرو هستند که چگونه می توانند بهترین فر را خریداری کنند در حالیکه نمی توانند نمونه دستگاه را از نزدیک مشاهده کنند و با خصوصیات آن آشنا شوند.

زمانی که به وبسایت فروشگاهی تجهیزات آشپزخانه ای مراجعه می کنید در حقیقت این فرصت برای شما فراهم است که بتوانید قیمت فر ریلی و تمام مشخصات آن را در اختیار داشته باشید و به دقت بررسی کنید.

 

قیمت فر ریلی

 

انواع تجهیزات تهیه فست فود و پیتزا که در فروشگاه های آنلاین به فروش می رسند در حقیقت تحت حمایت شرکت های معتبر و نمایندگی های فروش برندها قرار دارند؛ بنابراین به عنوان مشتری می توانید تا حد زیادی مطمئن باشید که قیمت فر ریلی یا انواع سایر فرها به درستی و دقیق به شما اعلام شده است.

 

انواع فر ریلی و قیمت فر ریلی

 

قیمت فر ریلی به مدل دستگاه بستگی دارد. این فرها معمولاً در مدل های متنوع با ویژگی ها و قابلیت های گوناگون به بازار ارائه شده اند.

این فرها را می توانید در مدل های فرهای رومیزی پایه دار و بدون پایه، فرهای ریلی یک طبقه، دو یا چند طبقه و فر ریلی با برنامه زمان بندی اتوماتیک و کنترل دستی و ... در بازار مشاهده کنید. انتخاب یک فر پیتزا با توجه به نیاز مشتریان به تهیه پیتزا دنبال می شود.

مشتریان انتظار دارند دقیقاً فرهایی را خریداری کنند که بهترین پیتزاها را برای آنها تهیه کند. این جمله به مفهوم آن است که فرها باید به قدری از کیفیت عالی برخوردار باشند که بتوانند طعم و عطر بی نظیری را در غذاها به وجود بیاورند.

 

خرید فر ریلی گسرو

 

طراحی فر ریلی، قیمت فر ریلی، نحوه کارکردن و ویژگی های فیزیکی و عملکردی آن تعیین می کنند که مشتریان تا چه میزان از یک محصول رضایت دارند. برای آشنایی با محصولات فر پیتزا و دریافت قیمت فر ریلی می توانید با شرکت گسرو تماس حاصل کنید.

نحوه کنترل برنامه پخت و زمان بندی اتوماتیک بودن آن در قیمت فر ریلی تأثیرگذار است. فرهای پیشرفته تر معمولاً به صورت خودکار، تنظیم می شوند تا فرها در یک مدت زمان معین، طبخ شوند.

بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند فر ریلی با قابلیت کنترل دستی را انتخاب کنند چرا که کار کردن با آن بهتر است. این افراد حساسیت زیادی در بررسی زمان پخت و حفظ کیفیت پیتزاها به خرج می دهند.

با توجه به اینکه مشتریان چه قدر در آشپزخانه خود فضا در اختیار دارند باید یکی از انواع فر ریلی را انتخاب کنند. قیمت فر ریلی به ابعاد و اندازه های دستگاه نیز بستگی دارد. فرهای بزرگ تر و چند طبقه، گران تر هستند.

 

قیمت فر ریلی گسرو

 

طراحان انواع فر ریلی، نوعی از دستگاه ها را طراحی کرده اند که برای استفاده در آشپزخانه های کوچک تر که با محدودیت در تهویه مکان مواجه هستند، مناسب می باشد.

این فرها هیچ گونه دود یا بخارات داغ تولید نمی کند و مجهز به یک سیستم قوی برای حذف بخارات غذا می باشد. هرچه فناوری های پیشرفته تری برای طراحی و ساخت انواع فر به کار رفته باشد، قیمت فر ریلی نیز گران تر خواهد بود.

خرید فر ریلی از شرکت گسرو

شرکت گسرو نیز همانند بسیاری از فروشگاه های آنلاین، محصولات آشپزخانه ای خود را سامل انواع فر پیتزا، فر ریلی و ... با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان ارائه نموده است.

برای انتخاب و خرید یک فر ایده آل می توانید با کارشناسان فروش در این مجموعه تماس حاصل فرمایید. محصولات این شرکت با تکیه بر سال ها تجربه و با استفاده از فناوری های روز دنیا طراحی و تولید شده اند.

برای مدیریت بهتر در خرید فر و بررسی قیمت فر ریلی می توانید ابتدا نمونه های موجود را ارزیابی کرده با هم مقایسه کنید و سپس بهترین فر پیتزا را خریداری نمایید.

 

قیمت فر ریلی

 

ویژگی های اثرگذار در قیمت فر ریلی


قیمت فر ریلی یک کلمه ی نسبی برای بیان ویژگی هایی است که این فر دارد. در واقع قیمت این فر برایندی از این ویژگی ها است.

  • جدیدترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و در تولید آن از جدیدترین فناوری ها استفاده شده است.
  • دارای ابعاد و اندازه های مختلف است تا هر فردی متناسب با نیاز خود آن را خریداری کند.
  • کسب درصد بالای از رضایت
  • جنس استیل 304 استنلس
  • بهترین امکانات موجود
  • توان و ظرفیت پخت تا 165 پیتزا به صورت هم زمان
  • ظرفیت حرارتی 50000 کیلو کالری
  • مصرف انرژی حداقلی
  • امکان اتصال به برق سه فاز، تک فاز، گاز شهری و کپسول
  • طراحی با کمترین صدا
  • دارای برد تنظیم زمان
  • ترموستات ایتالیایی
  • دارای اینورتر جهت تنظیم پیشروی حرکت ریل و همین طور میزان پخت که بر اساس قطر و مواد اولیه ی پیتزا تهیه شده است.
  • عدم اتلاف حرارتی
  • پخت یکنواخت پیتزاها
  • افزایش دمای 450 درجه ای
  • خنک نمودن انتهایی پیتزاها
  • قابلیت شست وشوی راحت با جدا شدن قسمت های مختلف آن
  • امکان ذخیره سازی برنامه های جدید
  • فن بسیار قوی
  • انتقال گرمای داخلی به خارج به صورت حداقل

 

قمت بهترین فر ریلی

 

تفاوت قیمت برای فر ریلی لوتوس

 

فر ریلی لوتوس به پخت یکنواخت پیتزا کمک زیادی می کند؛ زیرا گرما را به طور یکنواخت به تمام سطوح پیتزا می ‌تاباندد و برای پخت بهتر، نیازی به برشته کردن پیتزا ندارد.

به علاوه این ها، تعداد پیتزای پخته شده در روز با این فر افزایش چشمگیری خواهد داشت. این فر از انواع فرهای حرفه ای ریلی است که قابلیت های بسیاری زیادی را نسبت به فرهای ریلی معمولی پوشش می دهد.

قیمت فر ریلی لوتوس نیز نسبت به سایر فرهای ریلی کمی گران تر است که این بالاتر بودن قیمتی توجیهی برای ویژگی هایی است که این فر دارد.

در واقع شما هنگام استفاده از این فر با مشکلاتی که دیگر فرهای پیتزا هنگام استفاده دارند رو به رو نخواهید بود و از درست کردن پیتزا با این فر لذت زیادی خواهید برد و شاهد طعم فوق العاده ی پیتزاهای خود و به طبع آن افزایش مشتریان خود خواهید بود.

 

قیمت فر ریلی در گسرو

 

ظرفیت فر ریلی و تاثیر آن در قیمت

 

کسانی که فر ریلی را خریداری می کنند به طور حتم به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستند. برای این افراد سرعت در تهیه ی پیتزاهای با کیفیت بسیار مهم است؛

چرا که بسیاری از مشتریان اگر مدت زیادی منتظر بمانند رضایت خود را از دست داده و دیگر به آن پیتزافروشی مراجعه نمی کنند.

به همین دلیل تعداد پیتزایی که فر می تواند آماده کند یا همان ظرفیت آن بسیار مهم بوده و نقش مهمی در راضی نگه داشتن مشتریان و جذب دوباره ی آن ها دارد.

چرا که شما هرچه سریعتر پیتزا را به مشتری تحویل دهید او را راضی تر نگه می دارید. زمانی که فر ظرفیت کمی داشته باشد شما نمی توانید به مشتریان زیادی رسیدگی کنید.

بنابراین با شکست در کسب و کا ر خود مواجه می شوید. ظرفیت و قیمت فر ریلی متناسب با یک دیگر تغییر می کنند، یعنی هرچه ظرفیت فر ریلی افزایش یابد به طبع آن قیمتش نیز گران تر می شود.

اما بهتر است قبل از خرید فر ریلی، تعداد مشتریان خود را حدودا مشخص کنید و متناسب با آن ظرفیت فر را انتخاب نمایید. 

 قیمت بهترین فر ریلی

 

قیمت فر پیتزا ریلی ایرانی


یکی دیگر از محصولات پر فروش فر پیتزا ریلی ایرانی است. برای اولین بار و با افتخار به تولید ایرانی این محصول رسیده ایم. قیمت فر ریلی ایرانی قابل مقایسه با نمونه های خارجی خود نیست.

این فر در دو مدل فر پیتزا دهنه 70 و دهنه 50 ریلی موجود است. در خط پخت پیتزا برای فست فودی هایی که خواهان پخت بالای 100 پیتزا در ساعت هستند بسیار پر کاربرد است.

در تولید این فر سعی شده است از جدیدترین فناوری های روز دنیا استفاده شود تا تفاوت زیادی در این مدل از فر ریلی با نمونه های خارجی آن وجود نداشته باشد.

قیمت این فر همان گونه که گفته شد نسبت به قابلیت هایی که دارد، بسیار مناسب است و شما با خرید آن می توانید به راحتی کسب و کار خود را شروع کنید.

 

گارانتی فر پیتزا ریلی و نقش آن در قیمت فر ریلی

 

در هنگام خرید فرهای ریلی حتما انواعی را خریداری کنید که گارانتی دارند. فرهای ریلی در محیط های مرطوب و با ضریب آسیب بالا مانند آشپزخانه ها قرار می گیرند. گارانتی می توان تضمینی در مقابل آسیب های این فرها باشد.

در واقع گارانتی نشان می دهد که شرکت تولید کننده ی این فر تا چه اندازه حاضر به پشتیبانی محصول خود است. گارانتی ها بیشتر برای جلب رضایت مشتریان روی محصولات قرار می گیرند تا به مشتری تضمینی از کیفیت محصولی که خریداری می کند، بدهند.

 

قیمت فر ریلی

 

گارانتی هایی که برای فر ریلی پیتزا در اختیار مشتریان قرار می گیرد به طور معمول 12 ماهه است. حال این سوال مطرح می شود که آیا این گارانتی در قیمت فر ریلی هم تاثیری ایجاد می کند یا خیر.

خود گارانتی تغییری در قیمت محصول ایجاد نمی کند اما تدابیری که برای آن باید لحاظ شود، قیمت فر ریلی را با تغییراتی همراه می سازد.

زمانی یک برند می تواند روی محصول خود گارانتی قرار دهد که محصولش کیفیت بالایی داشته باشد و برای رسیدن به کیفیت بالا برند فر ریلی باید هزینه های زیادی را در راه های مختلف خرج کند.

 

قیمت فرهای ریلی حرفه ای

 

اسم انواع جدیدی از فرهای ریلی است که به تازگی وارد بازار شده اند و کار افراد در تهیه ی پیتزا را بسیار آسان تر کرده اند. از این جهت یه این فرها حرفه ای گفته می شود که قابلیت های به مراتب بیشتری نسبت به سایر فرهای معمولی پیتزا دارند.

این قابلیت ها باعث شده است که شما به راحتی، در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون کوچک ترین اتلاف حرارتی بتوانید یک پیتزای فوق العاده تهیه کنید. از جمله مزایای این مدل از فرهای ریلی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

بهترین قیمت برای خرید فر ریلی

 

  • ظرفیت بالاتر و بیشتر پخت پیتزا
  • سرعت بالای آماده شدن
  • عدم نیاز به پرسنل ماهر
  • امکان هماهنگ سازی سرعت و دما بصورت جداگانه
  • پخت یکنواخت تمام پیتزاهای داخل فر
  • کمترین اتلاف حرارتی به علت دارا بودن یک سیستم حرارتی مطمئن

این ویژگی ها همگی باعث شده اند قیمت فر ریلی حرفه ای در مقایسه با فرهای ریلی عادی به مراتب بالاتر باشد. البته این قیمت در مقابل ویژگی هایی که فر در اختیار مشتریان خود قرار می دهد زیاد به چشم نمی آید.

 

قیمت فر ریلی پیتزا در فروشگاه های اینترنتی

 

بالاخره با قدرت گرفتن دنیای دیجیتال و اینترنتی نمی توان از خریدهای آنلاین به راحتی گذر کرد به طوری که آمار نشان می دهد در سال 2018 حدود 73.6 درصد از مردم اروپا ترجیح می دادند محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

خرید اینترنتی یکی از شیوه های رایج خرید است که محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن و بدون کوچک ترین اتلاف وقت در اختیار مشتری قرار می دهد.

فرهای پیترا نیز از این نوع فروش عقب نمانده اند و امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری وجود دارند که این فرهای را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

 

سایت گسرو برای دانشتن قیمت فر ریلی

 

زمانی که به افراد گفته می شود که خرید فر ریلی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی انجام دهید، یکی از سوالی که می پرسند تفاوت قیمت فر ریلی در این فروشگاه ها با مراکز دیگر است.

در جواب این افراد می توان گفت که هیچ تفاوتی در قیمت فر ریلی چه در فروشگاه های اینترنتی و چه در مراکز فروش مستقیم وجود ندارد.

 

چگونه اطلاعاتی در مورد انواع مختلف فر ریلی به دست آوریم؟

 

برای شمایی که قصد خرید فر ریلی را دارید اطلاع یافتن از ویژگی ها و قیمت های انواع مختلف آن یک امر مهم تلقی می شود. اما ممکن است برای دست یافتن به لیست قیمت انواع مختلف این فر راه های مختلفی را امتحان کرده و در نهایت سردرگم شوید.

یکی از راه هایی که کمک زیادی به شما در فهمیدن اطلاعات جامعی در مورد انواع مختلف فرها می کند، مراجعه به فروشگاه های اینترنتی است.

فروشگاه اینترنتی مانند گاسرو می توانند اطلاعات کاملی را در مورد ویژگی ها و قیمت فر ریلی در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

شما حتی در این فروشگاه های می توانید به مقایسه ی ویژگی های فرهای مختلف پرداخته و متناسب با نیاز خود و کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید، فر ریلی مناسبی را خریداری کنید.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس دفتر ایران :

ایران، اصفهان، زرین شهر، خیابان حافظ، روبری کوچه حافظ، شرکت یکتا بازرگان آسیا
 

آدرس دفتر انگلستان :

114A Melton Rd
 
Syston Leicester LE7 2HA, United Kingdom

تماس با ما :

ایمیل :                            این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن ایران :                          09135996555

تلفن انگلستان :             0447886939505

تلفنپشتیبانی و خدمات :     09363770197

 

گواهینامه ها

Certificate-1-s
Certificate-2

شبکه های اجتماعی