امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

با توجه به انواع مدل های فر مخصوص طبخ پیتزا که در بازار جهانی وجود دارد، قیمت فر پیتزا ایتالیایی نیز متفاوت خواهد بود. انواع فرهای پیتزا ایتالیایی در رستوران ها، مراکز فست فود، باغ و ویلا و برخی از واحدهای مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

فر پیتزا در مدل های فر آجری، فر تنوری، فر ریلی، فر صندوقی تولید می شوند. هر کدام از این فرها دارای یک ویژگی متفاوت و امکانات مخصوص به خود هستند؛ زمانی که انواع پیتزا توسط هر یک از مدل های موجود در بازار تهیه می شوند، طعم و مزه متفاوتی را به دست می آورند.

برخی معتقدند فرهای تنوری برای طبخ انواع پیتزا ایتالیایی مناسب ترند و برخی دیگر نیز تمایل دارند فر پیتزا را برای این کار انتخاب کنند.

قیمت فر پیتزا ایتالیایی

 

قیمت فر ایتالیایی برای طبخ پیتزا

انواع فر ایتالیایی در مدل های مختلف در بازار وجود دارند. اگر یک جستجوی کوتاه بر روی واژه "خرید فر ایتالیایی" داشته باشید قطعاً با مدل های مختلف از این تجهیزات برخورد می کنید.

فرهای مخصوص تهیه پیتزا بر اساس مشخصات فنی، ظرفیت تهیه پیتزا، ویژگی ها و ابعاد و اندازه به انواع فرهای رومیزی، فرهای خانگی و فرهای تجاری دسته بندی می شوند.

فر ایتالیایی در مدل رومیزی به دو دسته اصلی فرهای صندوقی پایه دار و فرهای رومیزی بدون پایه نگهدارنده تقسیم می شوند.

قیمت فر پیتزا ایتالیایی بر اساس مدل فر، متفاوت است. طبیعتاً قیمت فر ایتالیایی با کاربری خانگی و با ظرفیت تهیه تعداد کمتری پیتزا، ارزان تر از فرهای تجاری خواهد بود.

 

انواع فر پیتزا ایتالیایی

 

تمام انواع فر ایتالیایی به صورت یک طبقه یا چند طبقه طراحی و تولید می شوند. مشتریان بسته به نیاز خود می توانند یکی از این تجهیزات را خریداری کنند.

انواع فر پیتزا ایتالیایی به صورت فر ریلی با نوار نقاله متحرک برای کنترل ورود و خروج پیتزا به درون فر، برای کسب و کارهای فست فود بسیار مناسب است.

این فرها ظرفیت تهیه تعداد بیشتری پیتزا را دارند و در مدت زمان بسیار کوتاه تری می توانند تعداد زیادی سفارش را آماده کنند. از همه مهم تر اینکه انواع فر پیتزا ایتالیایی، قابلیت کنترل شرایط دمایی داخل فر را به صورت کاملاً زمان بندی شده ارائه می دهد.

نکات مهم در خرید و قیمت فر پیتزا ایتالیایی

انواع فر پیتزا ایتالیایی جزو محصولات صنعتی دسته بندی می شوند. بنابراین یک امر بدیهی است که بررسی این محصولات و خرید آنها به ویژه برای کسب و کارها و راه اندازی یک مرکز فست فود از اهمیت فوق العاده ای برخوردار باشد.

مشتریانی که تمایل دارند فرهای ایتالیایی را خریداری کنند باید قبل از هر چیز، ابعاد و اندازه های فضای آشپزخانه را در نظر بگیرند. عامل دوم برای خرید فر پیتزا، توجه به قیمت فر پیتزا ایتالیایی و بودجه احتمالی برای خرید است.

 

بهترین قیمت فر پیتزا ایتالیایی

 

زمانی که دو عامل فوق به درستی تعیین شدند اکنون زمان آن رسیده است که مدل فر را انتخاب کنید. انواع فر ایتالیایی از نظر نوع سوخت گاز یا برق در بازار وجود دارند. انتخاب و خرید این فرها با توجه به نیاز آشپزخانه و امکانات موجود تعیین می شود.

قیمت فر پیتزا ایتالیایی نشان داده است که خرید فرهای گازی، گران تر از فرهای برقی هستند.

البته نوسان قیمت این فرها با توجه به تعداد سینی های فر و همچنین منبع برق (ولتاژ) و یا سایر تجهیزات فنی، متفاوت خواهد بود.

به طور مثال، قیمت فر پیتزا ایتالیایی با سوخت گاز پروپان و دارای تنظیمات دیجیتال و برنامه زمان بندی برای پخت، قیمتی حدود 9960 دلار دارد اما فرهای برقی با ولتاژ حدود 200 تا 240 ولت، قیمتی متغیر در حدود 6000 دلار را دارند.

برای قیمت فر پیتزا ایتالیایی، هرچه ولتاژ منبع برق، کمتر باشد، قیمت فر نیز ارزان تر خواهد بود.

 

قیمت فر پیتزا ایتالیایی

 

قیمت فر پیتزا ایتالیایی در بازارهای مختلف ایران

 

قیمت فر پیتزا ایتالیایی در بازارهای ایران تفاوت زیادی با کشورهای دیگر ندارد. البته این قیمت در کشورهایی که خود تولید کننده ی این فر هستند، پایین تر است و دلیل آن هم حذف هزینه های مربوط به حمل و نقل و واردات است.

قیمت فر پیتزا ایتالیایی در بازارهای مختلف ایران بسته به فروشنده و نوع فر متفاوت است. فرها با ویژگی های مختلفی به بازار عرضه می شوند که هر کدام برای پوشش طیفی از کارها طراحی شده اند.

در این میان قیمت فرهای حرفه ای از سایرین گران تر است و دلیل اصلی آن هم، قابلیت های زیادی است که در اختیار خریداران می گذارد.

برای مثال فرهایی که سریع تر گرم می شوند و بدنه های ضدزنگ دارند، گران تر از فرهای پیتزای معمولی هستند. بهترین راه برای آگاه شدن از قیمت های مختلف فر پیتزا در ایران، مراجعه به وبسایت های آنلاین مثل گاسرو است.

 

ویژگی هایی که روی قیمت فر پیتزا ایتالیایی اثر می گذارند

 

ویژگی های زیادی وجود دارند که روی قیمت فر پیتزا ایتالیایی اثر می گذارند که ما در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • ظرفیت و بازدهی به طور مستقیم روی قیمت فر پیتزا ایتالیایی اثر می گذارد.
  • دارا بودن حداقل اتلاف انرژی گرمایی و پرت حرارتی
  • داشتن قابلیت تغییر ،تنظیم و کنترل اتوماتیک و الکترونیکی دما و زمان
  • داشتن گارانتی حداقل یک ساله
  • قابلیت حرکت و جابجایی آسان دستگاه از طریق چرخ های تحتانی
  • دارا بودن سرعت بالا در تأمین حرارت لازم برای هر تعداد پیتزا از عوامل مهم در تعیین قیمت فر پیتزا ایتالیایی است.
  • داشتن قسمت های جدا شونده برای سهولت در شستشو
  • داشتن بدنه ی ضدزنگ برای قرارگیری در محیط هایی مثل آشپزخانه که میزان رطوبت بالا است.

 

 

فر پیتزا ایتالیایی ارازن قیمت یا گران قیمت؟

برای بسیاری از خریداران فر پیتزا این سوال پیش آمده است که آیا واقعا قیمت این محصول نشانه ای از کیفیت آن است یا نه. به همین دلیل بیشتر خریدارن در هنگام خرید فر پیتزا ایتالیایی سردرگم می شوند که محصولی گران قیمت را خریداری کنند یا محصولات متوسط و ارزان هم پاسخ گوی نیاز آن ها هستند.

قیمت فر پیتزا ایتالیایی یکی از مهم ترین عواملی است که به طور مستقیم از کیفیت محصولی که قصد خرید آن را دارید، اطلاعاتی به شما می دهد.

در واقع قیمت یک فر پیتزا زمانی بسیار بالا است که کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. برای افزایش کیفیت نیز باید شرایط و نکاتی در تولید این فر رعایت شود تا فر پیتزا بتواند به استانداردهای لازم دست پیدا کند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که صحبت اصلا سر این نیست که باید فر پیتزا گران قیمتی را خریداری کنید یا انواع ارزان قیمت را بلکه صحبت سر این موضوع است که شما باید فر پیتزا ایتالیایی را متناسب با کار خود خریداری کنید؛ چرا که به طور حتم نیاز فردی که یک مغازه ی کوچک را اداره می کند با فردی که یک رستوران بزرگ را اداره می کند، متفاوت است.

 

 

 

دانستنی هایی که باید هنگام خرید فر پیتزا ایتالیایی به آن ها توجه شود

 

اگر اطلاعات کافی در زمینه ی فرهای پیتزا ندارید و اکنون با تعیین قیمت فر پیتزا ایتالیایی و دیگر محصولات، تصمیم به شروع یک کسب و کار دارید، بهتر است دست نگه داشته و شتابزده عمل نکنید؛

چرا که اگر اطلاعات کاملی در زمینه ی خرید فر پیتزا و استفاده از آن متناسب با کار خود نداشته باشید به طور حتم نمی توانید کسب و کار خود را با موفقیت به پیش برده و به نتیجه ی دلخواه برسید.

نکاتی هستند که توجه به آن ها بعد از دانستن قیمت فر پیتزا ایتالیایی برای خرید الزامی است. این نکات شما را در خرید بهتر و شروع کسب و کار موفق تر راهنمایی می کنند.

  • فر پیتزایی که خریداری می کنید حتما باید به راحتی اجزای آن جدا شده و قابل شستشو باشد وگرنه نمی توانید تاییدیه های بهداشتی را کسب نمایید. اما این که اجزای فر را بتوان با ماشین ظرف شویی شست یا نه نکته ی بسیار مهمی نیست، مگر آن که فروشگاه بسیار بزرگی را مدیریت می کنید و زمان برای شستشوی دستی وجود ندارد.
  • سیم های فر پیتزا به طور معمول دست و پا گیر هستند. حتما در هنگام خرید، فری را انتخاب کنید که محفظه ی جمع آوری سیم برق را داشته باشد.
  • بهترین جنس برای تولید بدنه ی فر پیتزا ایتالیایی، استیل ضدزنگ است. بهتر است در هنگام خرید این گزینه را حتما در نظر داشته باشید.
  • جنس فر به نحوی باشد که طبخ را طولانی نکند.
  • ظرفیت زیادی را در خود جای دهد.
  • قیمت فر پیتزا ایتالیایی که انتخاب می کنید حتما متناسب با کارتان باشد.
  • فرهای پیتزا ممکن است در محیط کار شما دچار لغزش شده و مشکلاتی را ایجاد کنند. اگر در هنگام خرید انواعی را انتخاب کنید که پایه ی ضد لغزش دارند، با این قبیل مشکلات مواجه نخواهید شد.
  • فر مورد نظر باید دارای حرارت مناسب باشد.

 

 

چگونه از قیمت های مختلف فر پیتزا ایتالیایی اطلاعات به دست آوریم

 

اگر قصد خرید فر پیتزا ایتالیایی برای کار خود را داشته باشید، یکی از سوالی که برای شما پیش می آید حول قیمت آن است. درست است که بسیاری از افراد می گویند: نقش قیمت را در هنگام خرید نادیده می گیرند اما در واقع خود آن ها هم در هنگام خرید اولین سوالی که می پرسند، قیمت فر پیتزا ایتالیایی است.

راه های مختلفی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید به راحتی درباره قیمت انواع مختلف فرهای پیتزا اطلاعاتی را به دست آورید.

راهی که اکثر مردم به کمک آن به مقصود خود می رسند، مراجعه به مراکز فروش و کسب اطلاعات به صورت حضوری است اما راه حل آسان تری نیز وجود دارد که حتما الان که در حال مطالعه ی این مطلب هستید تا حدی به آن پی برده اید و آن کسب اطلاعات مورد نظر در مورد قیمت فر پیتزا ایتالیایی و دیگر محصولات تهیه ی پیتزا به صورت اینترنتی است.

 

نقش استحکام در قیمت فر پیتزا ایتالیایی

 

فر پیتزا دستگاهی است که باید در شرایطی مانند آشپزخانه ها و محیط های دیگر قرار گرفته و افراد زیادی با آن به طور همزمان کار کنند، لذا استحکام و مقاومت آن در برابر کاری که از آن کشیده می شود بسیار مهم است.

قطعا فر پیتزا ایتالیایی در چنین شرایطی ضربات زیادی را باید تحمل کند. اگر فر مورد نظر استحکام کافی را نداشته باشد بعد از مدت کوتاهی پس از استفاده خراب می شود.

به همین دلیل تولید کنندگان این گونه فرها سعی می کنند در تولید محصولات خود از موادی استفاده کنند که استحکام کافی را برای فر ایجاد می کنند، اما استفاده از این مواد هزینه های زیادی را به شرکت های تولید کنند متحمل می کند، در نتیجه قیمت فر پیتزا ایتالیایی نیز همراه استحکام آن افزایش می یابد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس دفتر ایران :

ایران، اصفهان، زرین شهر، خیابان حافظ، روبری کوچه حافظ، شرکت یکتا بازرگان آسیا
 

آدرس دفتر انگلستان :

114A Melton Rd
 
Syston Leicester LE7 2HA, United Kingdom

تماس با ما :

ایمیل :                            این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن ایران :                          09135996555

تلفن انگلستان :             0447886939505

تلفنپشتیبانی و خدمات :     09363770197

 

گواهینامه ها

Certificate-1-s
Certificate-2

شبکه های اجتماعی