امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

فر ریلی گسرو یک از بهترین ها در صنعت فر پیتزا شناخته شده است!! در زمان اوج مراجعه مشتری به رستوران و فست فودها، حجم کم فر پیتزا ریلی نمی تواند پاسخگو سفارشات بالا باشد؛ در نتیجه غذا دیر رسیده و مشتری ناراضی از رستوران می رود. به همین سادگی یک مشتری را از دست می دهیم!

هر چقدر آشپزان و پرسنل رستوران سریع کار کنند باز هم این مشکل در ساعات اوج مراجعه و به خصوص روزهای تعطیل خود را نشان می دهد.

بسیاری از رستوران دار ها به اشتباه تمام تقصیر را گردن نیرو انسانی انداخته و اقدام به استخدام نیرو جدید می کنند؛ غافل از آن که این کار سرعت را پائین تر آورده و مانع بهره وری بقیه کارکنان می شود. پس چاره چیست؟

 

در این مقاله به تمامی سوالات شما که تعدادی از آن ها در زیر آمده است، پاسخ داده می شود :

 

  • آیا می دانید کدام مدل فر ریلی در حال حاضر از محبوب ترین تجهیزات صنعتی به حساب می آید ؟!
  • تا به حال به این فکر کرده اید که سریع ترین غذا ها را با کدام فر پیتزا می توان تهیه کرد ؟!!
  • آیا می دانستید که این مقاله تمامی مشکلات شما در خرید انواع فر پیتزا و فر ریلی را رفع خواهد کرد ؟!
  • کدام مشخصات فنی را جهت خرید فر پیتزا باید انتخاب کرد ؟!!

 

 

فر پیتزا ریلی گسرو

 

آیا میدانستید که تمامی مشکلات کسب و کار شما با فر پیتزا ریلی گسرو حل خواهد شد ؟!

 

  • بیشترین بهره وری در کوتاه ترین زمان 

هر فر ریلی، تعداد مشخصی از ظرف های پیتزا را می تواند در خود نگه دارد، اما مدت زمانی که هر کدام غذا را حاضر می کنند، با یکدیگر متفاوت است، همین عامل باعث رقابت تنگاتنگ بین برندهای مختلف فر پیتزا ریلی می شود.

گسرو، یکی از برندهای محبوب فر است که در آشپزخانه های بزرگ و مطرح از آن استفاده می شود. به طور متوسط در یک ساعت بین 60 تا 90 پیتزا می توان در فر پیتزا ریلی گسرو آماده سرو کرد، بنابراین سرعت کار با این فرها بسیار بالا رفته و غذا به موقع به دست مشتری می رسد.

 

  • پخت یک دست و کامل پیتزا

یکی از مشکلاتی که حتی سر آشپزان ماهر نیز با آن مواجه هستند سوختن قسمتی از پیتزا و نپخته ماندن بقیه قسمت های دیگر آن است.

فر ریلی گسرو، حرارت را بر تمام سطح غذا به یک میزان پخش کرده و باعث خوب پخته شدن آن می گردد. فر گسرو، مانع از خشک شدن یا آب انداختن پیتزا شده و در نهایت لذت خوردن یک پیتزا عالی را برای مشتری به ارمغان می آورد.

 

فر پیتزا ریلی

 

 

  • کاهش مصرف انرژی

اکثر فرهای پیتزا، باید در تمام طول کار روشن بماند، حتی اگر غذایی درون آن ها نباشد؛ زیرا این فرها مدت زمان زیادی برای گرم شدن نیاز دارد که همین عامل باعث افزایش مصرف انرژی و هزینه های رستوران می شود. فر پیتزا ریلی گسرو در کوتاه ترین زمان ممکن آماده طبخ پیتزا است، بنابراین هزینه ها را به صورت چشمگیر کاهش می دهد.

 

  • عدم انتقال حرارت به محیط

از دیگر مزایای فر ریلی گسرو نسبت به سایر برندها، گرم نکردن محیط است. این فر، حرارت را درون خود نگه داشته و آن را به محیط انتقال نمی دهد.

بنابراین آشپزان، در محیط آشپزخانه احساس گرما و کلافگی نخواهند داشت. این فر به صورت الکترونیکی کنترل می شوند و بدنه آن در مدت زمانی که روشن است خنک می ماند.

 

  • با قابلیت پاکسازی آسان

 

فر پیتزا ریلی های موجود در بازار معمولا به سختی تمیز می شوند اما فرهای گسرو، با داشتن قطعات جداشونده به راحتی قابل پاکسازی هستند. زمان تمیز کردن فر، بسته به میزان استفاده از آن در طول روز دارد اما بهتر است هر روز قطعات را پاک کرد تا مواد پیتزا روی آن خشک نشود.

 

 

بهترین فر پیتزا ریلی گسرو

 

 

  • بدنه استیل

 

از مزایای فر ریلی گسرو، جنس استیل بدنه است که خط و خش برنداشته و ظاهر خود را حفظ می کند. به هنگام تمیز کردن آن می توانید با خیال راحت تمام قسمت های آن را پاک کرده و تمیز کنید بدون آن که نگران خط و خش، تغییر رنگ و زنگ زدن آن باشید.

 

  • گارانتی 18 ماهه

 

با خرید فر پیتزا ریلی گسرو، گارانتی 18 ماهه دریافت خواهید کرد و در صورتی که قطعات آن نیاز به تعویض داشته باشد، به راحتی می توانید در بازار تهیه کنید.

 

  • امکان مشاهده پیتزا درون فر

یکی از قابلیت های فر ریلی گسرو، امکان مشاهده پیتزا از بیرون بوده تا به موقع آن را از فر خارج کنید. در مدتی که پیتزا درون فر در حال پخت است، از شیشه می توانید آن را تحت کنترل داشته باشید.

 

 

 ویژگی های منحصر به فرد فر پیتزا ریلی گسرو

 

  • فر ریلی فوق حرفه ای برای طبخ انواع پیتزا، استیک، برگر، غذاهای دریایی، نان و ...
  • ساخت کشور کره جنوبی
  • بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا
  • مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند (13 ال ای دی با کدهای مخصوص)
  • قطعات و اجزای تولید شده در مشهورترین شرکت های دنیا (سیستم کنترل گاز هانیول ایتالیا و مادربرد ATML آمریکا )
  • استیل بدنه مقاوم و چشم نواز ساخت شرکت هیوندای کره جنوبی
  • استیل ریل ساخت کشور ژاپن (تکنولوژی و متریال سازگار با مواد غذایی)
  • مصرف بسیار اندک و بهینه گاز و برق (مصرف گاز 2 متر مکعب و مصرف برق 350 وات)
  • آمادگی فر برای کار در عرض 4 دقیقه
  • پخت پیتزا در عرض 4 الی 5 دقیقه (90 پیتزا در ساعت)
  • باز و بست سریع و آسان قطعات فر جهت نظافت و شستشو

 

انواع مدل های فر پیتزا و فر ریلی به عنوان تجهیزات رستورانی قابل استفاده در مراکز فست فود و رستوران ها در حال حاضر محبوب ترین تجهیزات صنعتی حوزه تجهیزات آشپزخانه هستند. انواع پیتزا و فست فود، محبوب ترین خوراکی های میان مردم محسوب می شوند،

بنابراین لزوم استفاده از تجهیزات صنعتی که بتواند تعداد زیادی از این غذاها را در یک ساعت برای مشتریان تهیه کند، یک ضرورت برای رستوران ها و مراکز فست فود است. 

 شاید بتوانید به طور خیلی ساده پیتزای خانگی تهیه کنید اما سفارش پیتزاها در مراکز فست فود یا رستوران ها لطف دیگری دارند. چه بسا بسیاری از خانواده ها در تعطیلات آخر هفته یا ملاقات های دوستانه برای سفارش پیتزا به فست فود مراجعه می کنند.

بنابراین کسب و کارهای حوزه غذا به خصوص پیتزا نیاز دارند تجهیزات خود را در خصوص تهیه انواع پیتزا در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت برای مشتری فراهم سازند.

انواع مختلفی از فر پیتزا و فر ریلی در بازار وجود دارند که هر کدام از نظر شکل ظاهری و مشخصات فنی با یکدیگر متفات هستند. به عنوان یکی از مشتریان خرید فرهای مخصوص پیتزا شاید با سوالات زیادی برای خرید مواجه هستید؛

به شما اطمینان می دهیم جای هیچ نگرانی نیست! با نکاتی که در این مطلب پیرامون مدل های مختلف فرهای رستورانی مخصوص پیتزا عنوان می‌کنیم قادر خواهید بود دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

بهترین فر پیتزا ریلی

 

آیا انواع فر پیتزا را می شناسید ؟!!

  • فر پیتزا مجهز به نوار نقاله:

یکی دیگر از فر پیتزا که مخصوص طبخ پیتزا است، مجهز به نوار نقاله یا همان ریل های مخصوص حرکت صفحه های فلزی می باشند. این فرها عموماً در چند طبقه طراحی شده است و هر طبقه مجهز به یک ریل مخصوص است؛

حرارت از طریق مشعل ها در تمام محفظه فر جریان پیدا می کند و موجب طبخ پیتزا می گردد. انواع فرهای پیتزا که مجهز به نوارهای ریلی هستند در ابعاد مختلف در بازار وجود دارند؛

  

بنابراین با توجه به بودجه خرید یا تعداد سفارشاتی که در طول یک روز برای تهیه پیتزا باید ثبت کنید، می توانید از یکی از مدل های آن استفاده کنید. در استفاده از فرهای مخصوص پیتزا ریلی مجهز به نوار نقاله دقت داشته باشید که کار کردن با این فرها بسیار ساده است اما هنگام کار کردن با این تجهیزات نمی توانید در هر زمان درب فر را باز یا بسته کنید؛

 

هنگامی که تمام پیتزاها را داخل طبقه ها قرار می دهید، درب فر بسته می شود و شرایط دمایی تنظیم می گردد؛ در پایان زمان پخت، یکباره درب فر را باید باز کنید و پیتزاها را از آن خارج کنید.

فرهای چند طبقه از طریق سوخت گاز یا برق، غذای مورد نظر را طبخ می کنند. فرهای چند طبقه ریلی برای مراکزی که با محدودیت فضا مواجه هستند گزینه مناسبی نخواهد بود، بنابراین بهتر است قبل از خرید این مدل های پیتزا، ابعاد رستوران خود را در قسمت آشپزخانه مورد ارزیابی قرار دهید.

 

نکات مهم هنگام خرید فر پیتزا


با توجه به شرایط فوق و محدودیت ها و چالش هایی که هنگام خرید انواع فرهای طبخ پیتزا وجود دارد، لازم است برخی نکات را در اینجا عنوان کنیم. تنها در این صورت قادر خواهید بود بهترین دستگاه را برای کسب و کار خود تهیه نمایید.

به نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم به عنوان راهکار های مناسب و کاربردی در انتخاب و خرید فرهای صنعتی برای طبخ پیتزا دقت داشته باشید:

 

  • اگر به دنبال طبخ پیتزا با دستور پخت ویژه هستید و یا تمایل دارید که در طول مراحل پخت پیتزا درب های فر پیتزا را باز یا بسته کنید، نوعی از فر را خریداری کنید که این قابلیت را برای شما ارائه دهد؛  فرهای ریلی گسرو برای این کار مناسب تر است. 

 

فر پیتزا ریلی گسرو

 

  • هنگام خرید فر مخصوص پیتزا، به برقی بودن یا گازی بودن فر دقت داشته باشید. 

 

  • سایز فرها عاملی است که به شدت در قیمت خرید فر و نحوه عملکرد آن در آشپزخانه تاثیر دارد. مدل های مختلفی از فرهای مخصوص پیتزا با ابعاد مختلف با پایه های بلند یا کوتاه در بازار وجود دارند؛ دقت داشته باشید دستگاه فر از نظر ابعاد و اندازه و فضای آزاد در اطراف فر باید متناسب با فضای رستوران باشد.

 

  • تصمیم گیری کنید که فر را می خواهید خریداری کنید یا فرهای ایستاده؟ توجه به این عامل بر قیمت خرید شما تاثیر خواهد داشت؛ همچنین، نحوه نصب فر در آشپزخانه و تجهیزات جانبی برای نصب را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

  • توجه به خروجی فر مخصوص پیتزا به مفهوم اینکه چه تعداد پیتزا را در یک ساعت به شما تحویل می دهد در خرید فر تاثیر دارد؛ ظرفیت طبخ پیتزا برای فر، بودجه خرید را مشخص کنید؛ این کار اگر آگاهانه انتخاب گردد، منجر به سود آوری خواهد شد.

  

  • بازدهی و راندمان فرهای پیتزا را در هنگام خرید در نظر داشته باشید. اگر کسب و کار شما با حجم بالای سفارش در روز سر و کار دارد، فرهایی را که مجهز به سیستم های کنترل دمای داغ‌تر و پخت سریع تر است خریداری کنید؛ شاید مجبور باشید هزینه بیشتری پرداخت کنید اما موفقیت شما در تهیه پیتزا، حتمی خواهد بود.

 

  • خدمات گارانتی و پشتیبانی مشتریان را در هنگام خرید فر پیتزا را در نظر داشته باشید. انواع فرهای مخصوص طبخ پیتزا باید حداقل یک سال خدمات گارانتی و پشتیبانی را برای شما فراهم کنند.

 

بهترین فر پیتزا گسرو

 

  • هنگام خرید فر به وزن دستگاه دقت کنید. وزن دستگاه به شما می گوید برای حمل و نقل به چه نیرویی نیاز دارید. فرهای صنعتی سنگین‌تر از فرهای رو میزی هستند. وزن دستگاه هنگام خرید، هزینه های حمل و نقل را برای شما تعیین می کند.

 

چگونه بهترین فر پیتزا را برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟

 

اگر قصد دارید کسب و کار خود را در حوزه فست فود و تهیه پیتزا آغاز کنید، قطعاً به انتخاب یک فر پیتزا مناسب نیاز دارید. برخی از مدل‌های فر پیتزا وجود دارند که برای یک کسب و کار خاص مناسب هستند؛

در صورتی که برخی مراکز فست‌ فود به نوع دیگری از فر برای تهیه ‌پیتزا نیاز خواهند داشت. فاکتورهایی نظیر حجم کاری در طول یک روز، فضای آشپزخانه فست فود، قیمت و سوخت فر و نوع پیتزا که قصد دارید تهیه کنید در انتخاب بهترین فر پیتزا برای کسب و کار شما موثر هستند.

به غیر از خریداری فر پیتزا، هر آنچه که نیاز دارید در فست‌ فود خود از مهمانان پذیرایی کنید باید تهیه نمایید. در این مطلب به نکاتی اشاره می کنیم که در انتخاب و خرید بهترین فر مخصوص طبخ پیتزا موثر خواهد بود.

  

*** دانستن انواع فر پیتزا برای خرید بهترین فر پیتزا !!


انواع اصلی فر پیتزا که در بازار وجود دارد:

  • فرهایی برای طبخ پیتزا
  • انواع فر ریلی
  • فرهای حرارتی شبیه کوره

هنگام انتخاب بهترین پیتزا به این امر توجه داشته باشید که انتخاب مدل فر بستگی به سلیقه مشتریان شما در سفارش پیتزاها دارد.

 

 

فر پیتزا ریلی گسرو

 

 

برای سهولت در این کار پیشنهاد می‌کنیم به سوالات زیر در ذهن خود پاسخ دهید:

  1. بودجه مالی من برای خرید فر چقدر است؟
  2. چه پیتزاهای قصد دارم بافر تهیه کنم؟
  3. آشپزخانه من چقدر فضا دارد؟
  4. مشتریان من در روز، چند نفر هستند؟
  5. تعداد سفارشات من در طول یک روز چقدر است؟
  6. مواد اولیه برای تهیه انواع پیتزا شامل چه مواردی است؟

 

***  برای داشتن بهترین فر پیتزا ، انتخاب فر پیتزا برقی یا گازی ؟

یکی از مواردی که در انتخاب بهترین فر پیتزا به شما کمک می کند، تعیین نوع سوخت فر است. 

آنچه مهم است این است که نوع سوخت فر از طریق برق تامین می شود یا با گاز طبیعی کار می کند؟!

فرهای پیتزا که با گاز طبیعی کار می کنند سنتی تر هستند و موجب می شوند بافت پیتزا به همراه مواد اولیه و خمیر پیتزا، ترد و خوشمزه تر شود. فرهای گازی، حرارت را به صورت یکسان و یکنواخت بر روی انواع پیتزا پخش می کنند. 

هنگام خرید فر پیتزا، آنچه که اتفاق می‌افتد این است که شما دقیقاً ارزیابی می‌کنید از چه سیستمی در حال استفاده هستید. شاید انتخاب مدلی از فر که با گاز طبیعی یا پروپان مایع کار می کند بهتر از فر برقی برای شما مناسب باشد.

انواع فر پیتزا برقی برای برخی از مراکز فست ‌فود گزینه های مناسبی هستند. از این فر در مواردی استفاده می شود که دسترسی به گاز طبیعی با محدودیت مواجه باشد.

 

بهترین مارک فر پیتزا ریلی

 

*** تعداد سفارشات پیتزا در طول یک روز از جمله عوامل انتخاب بهترین فر پیتزا

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب فر پیتزا به شما کمک می کند این است که تعداد سفارشات خود را در طول یک روز ارزیابی کنید.

اگر چه تعیین تعداد دقیق سفارشات پیتزا در یک روز امکان پذیر نیست، اما به طور متوسط می توان تخمین زد به طور مثال در طول یک روز حدود ۵۰ تا ۶۰ عدد پیتزا به فروش می رود. بر همین اساس، انتخاب فر پیتزا را در دو حالت بررسی می کنیم:

 

  • سفارشات تهیه پیتزا با تعداد کم تر

اگر سفارشات تهیه پیتزا فست فود شما در طول یک روز مقدار کمی است، انواع فر پیتزا را انتخاب کنید که تعداد کمتری پیتزا در آن جای میگیرد.

در این صورت در هر طبقه می توانید یک یا دو پیتزا با اندازه متوسط قرار دهید؛ به این ترتیب در هر ساعت، تعداد قابل توجهی سفارش را می توانید پاسخ دهید.

حداکثر زمان پخت برای تمام پیتزاها در یک فر متوسط حداکثر 20 دقیقه است. البته این زمان بستگی به درجه حرارت فر دارد.

 

بهترین فر پیتزا برای پخت

 

  • سفارشات تهیه پیتزا با مقدار متوسط

کسب و کارهایی که در طول روز با تعداد متوسط سفارش پیتزا مواجه هستند می توانند نوعی از فر را خریداری کنند که در هر ردیف، حدود ۴ تا ۶ پیتزا را در آن قرار دهند.

زمان پخت هر پیتزا حدود ۶ تا ۸ دقیقه است. اگر حرارت فر به گونه‌ای تنظیم شود که در سطح تمام محفظه به طور یکنواخت گسترده شود، در یک زمان مشخص می توان تا حداکثر ۱۲ پیتزا را تهیه کرد.

 

  • سفارشات تهیه پیتزا با تعداد بالا

اگر تعداد سفارشات روزانه شما برای تهیه پیتزا بسیار بالا است قطعاً نیاز دارید فر پیتزا با کیفیت عالی و فضای بیشتر تهیه کنید.

فرهای ریلی که از سه طبقه تشکیل شده است، گزینه هایی ایده آل هستند؛ بنابراین می توانید در هر طبقه، ۴ تا ۵ پیتزا را قرار دهید. اگر دمای فر، متعادل تنظیم شود، برای طبخ هر پیتزا حداکثر 20 دقیقه فرصت لازم است.

 

*** چه مقدار فضا در فست فود در اختیار دارید؟

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب  فر پیتزا به شما کمک می کند، فضای در دسترس در آشپزخانه فست فود است.

اگر فضای اندکی در اختیار دارید، یک فر سه طبقه برای این کار کافی است. آشپزخانه های بسیار بزرگتر می توانند فر ریلی بزرگ با تعداد طبقات بیشتر، خریداری کنند. به این ترتیب می توان بیان کرد که فضای آشپزخانه، تعیین کننده مدل فرها خواهد بود.


در کل بدانید که انتخاب انواع مدل پیتزا برای تهیه در فست فودها بستگی به خلاقیت سرآشپز دارد. هیچ محدودیتی برای طبخ پیتزا از نظر فر پیتزا وجود ندارد.

 

فر های گسرو

 

تعدادی از فست فودها ترجیح می دهند پیتزا های سنتی ارائه دهند و برخی دیگر نیز فرهای پیشرفته را خریداری می کنند تا بتوانند انواع پیتزا به سبک امروزی با ضخامت بیشتر را طبخ کنند.

کیفیت انواع فر پیتزا باید به گونه ای باشد که موجب سوختن غذاها نشود و بتواند طعم و مزه غذا را به حالت اولیه حفظ کند. هنگامی که فر را از فروشنده خریداری می‌کنید، دستورالعمل استفاده از دستگاه برای شما تشریح می شود.

برای دریافت قیمت فر پیتزا و بررسی انواع مدل های موجود می توانید به وبسایت گسرو مراجعه کرده و تمام خدمات مشاوره خرید، انتخاب محصول و پشتیبانی محصولات را دریافت کنید.

  

تجهیزات فر ریلی یکی از دستگاه های مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی، رستوران‌ها و ... می باشد. این تجهیزات به طور ویژه برای طبخ انواع پیتزا، غذاهای مخصوص، برگرها، تهیه کیک و کلوچه در شیرینی پزی ها و .... کاربرد دارند.

عمده ترین کاربردهایی که برای فرهای ریلی در مدل های مختلف با ابعاد متفاوت بیان شده است، تهیه انواع پیتزا در رستوران ها، فست فودها و اغذیه فروشی ها می باشد.

 

بهترین مارک فر پیتزا ریلی

 

خرید تجهیزات فر برای کاربردهای صنعتی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است؛ چرا که این دستگاه ها جزو دستگاه های صنعتی تهیه غذا محسوب می شوند و علاوه بر اینکه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند، سیستم‌های ابزار دقیق آن برای سنجش حرارت و آماده سازی غذا در زمان مناسب باید از بهترین برندهای بازار انتخاب گردد.

شاید تاکنون بارها و بارها برای خرید پیتزا به رستوران ها یا مراکز فست فود مراجعه کرده اید. با یک نگاه اجمالی، جای شگفتی است که در یک ساعت، تعداد زیادی سفارش پیتزا و سایر غذاها برای مشتریان تهیه می شوند. این خدمت رسانی در کوتاهترین زمان با بالاترین کیفیت با استفاده از فر ریلی امکان پذیر است.

بنابراین با توجه به توصیف فوق، یکی از اصلی ترین مشتریان خرید فر ریلی صنعتی، مراکز فست‌ فود و تهیه پیتزا می باشند.

همانطور که می دانید انواع پیتزا و فست فود برای تهیه شدن در تعداد بالا نیازمند استفاده از فرهای صنعتی با کیفیت بالا می باشند. صرفه جویی در زمان طبخ غذاها به گونه ای که کیفیت و طعم آن ها در هر لحظه حفظ شود، نه تنها راندمان عملکردی فروش رستوران را افزایش می دهد، بلکه رضایتمندی مشتریان را در بر داشته و موجب سودآوری مرکز اغذیه فروشی می‌شود.

 

فر ریلی و رضایت مشتریان

 

 

انواع فرهای صنعتی قابلیت پشتیبانی از حجم بالای پیتزا را در یک ساعت ارائه می‌دهند. در خرید این تجهیزات، نکات مهمی وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. اگر شما هم قصد خرید تجهیزات صنعتی برای طبخ پیتزا و انواع غذاها را دارید، قطعاً مطالعه این مطلب به سود شما خواهد بود.

خرید فر ریلی

خرید فر ریلی یکی از چالش های افرادی است که قصد دارند مراکز اغذیه فروشی، فست فود، رستوران یا شیرینی پزی راه اندازی کنند.

این چالش ذهنی برای سایر کسب و کارهایی که قصد توسعه فعالیت خود را در شعبه های مختلف دارند نیز وجود دارد. هنگام خرید انواع فرهای ریلی، با تنوع مدل‌های مختلف آن در بازار مواجه هستیم؛ چه بسا برندهای تولید کننده فرهای صنعتی با تبلیغات گسترده، توجه بازار هدف را به سمت خود جلب نموده اند؛ به گونه‌ای که مشتریان هنگام خرید این تجهیزات با سوالات زیادی مواجه می شوند.

بدون در نظر گرفتن نیاز کسب و کارها، اقدام به خرید فرهای ریلی برای طبخ غذا یا اقدام برای خرید هر گونه تجهیزات صنعتی کاری بیهوده خواهد بود؛ به عبارت ساده تر، اقدام بدون آگاهی در خصوص این محصولات، نتیجه ای جز هدر رفتن بودجه‌ مالی در پی ندارد.

توصیه ما به کسب و کارهای حوزه غذا برای خرید فر ریلی صنعتی این است که ابتدا نیاز خود را از خرید تعیین کنند. اگر مراکز فست فود قصد خرید فر را دارند، بهتر است حجم کاری خود را در طول یک روز به دقت ارزیابی کنند.

انتخاب مدل غذا که قرار است با فرهای ریلی صنعتی تهیه شوند، عامل مهمی در انتخاب مدل این دستگاه ها می باشد. هر یک از فرهای ریلی دارای توان طبخ متفاوت هستند و از یک سوخت به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند، بنابراین تمام موارد فوق باید به دقت مشخص شوند.

عامل مهم دیگر در خرید انواع فرهای ریلی، توجه به محوطه رستوران است. بسته به اینکه آشپزخانه رستوران یا فست فود چقدر فضا در اختیار دارد تا فر در آن مکان قرار بگیرد، یکی از مدل های فر موجود در بازار قابل تهیه است.

 

پیتزا آماده شده با فر ریلی گسرو

 

هر یک از فرهای صنعتی قادرند یک دمای به‌ خصوص را برای طبخ غذا فراهم آورند، بنابراین پیشنهاد ما به کسب و کارهای محدودتر در حوزه غذا، خرید فر ریلی با ابعاد کوچکتر است.

اگر حجم طبخ غذا و تعداد سفارشات در طول یک روز بیشتر باشد، نیاز به خرید فرهای ریلی با ظرفیت بالاتر و ابعاد بزرگتر است. این مدل فرهای صنعتی برای کسب و کارهای غذای بیرون بر یا غذاهای سفارشی کاربرد بیشتری دارند.

البته لازم به ذکر است که اگر در خرید فرهای صنعتی محدودیت های نظیر محدودیت فضا و بودجه مالی مطرح باشد، کسب و کارها می توانند فرهای ریلی با ابعاد کوچکتر را خریداری کنند؛

اما برنامه طبخ غذا را به صورت زمان بندی شده انجام دهند؛ به این صورت حجم کار آن‌ها افزایش بیشتر خواهد داشت اما با کمترین هزینه، کسب و کار خود را آغاز خواهند کرد.

با توجه به نکته فوق، یکی دیگر از عوامل موثر در خرید فر ریلی، قیمت دستگاه است. اینکه شما چه بودجه مالی را برای خرید فرهای ریلی در اختیار دارید، مدل دستگاه را به شما معرفی می کند.

 

مشخصات فنی فرهای ریلی


هنگام خرید انواع مدل های فر ریلی صنعتی برای استفاده در رستوران ها یا فست فودها باید به ویژگی های دستگاه توجه کنید.

اگرچه کارشناسان فروش در مراکز معتبر تهیه تجهیزات رستوران و غذا، راهنمایی های لازم را به مشتریان ارائه می دهند اما صاحبان کسب و کارها به عنوان خریداران باید از این مشخصات اطلاع داشته باشند.

بنابراین، مهمترین واژه هایی که به عنوان مشخصات فنی فر ریلی مطرح می‌شوند به صورت زیر ارائه می گردد:

  • مدل فر
  • برند تولید کننده
  • ابعاد فر از نظر طول، عرض، ارتفاع
  • گواهینامه های استاندارد صنعتی
  • سال تولید دستگاه
  • خدمات گارانتی محصول
  • سوخت فر (منظور، فرهای گازی یا فرهای برقی است)
  • توجه به محدوده دمایی که فر ریلی تحت کنترل قرار می دهد
  • ظرفیت طبخ غذا بر حسب تعداد در ساعت (برای مراکز فست فود، تعداد پیتزا، همبرگر، ساندویچ ها در هر ساعت محاسبه می شود)
  • توجه به پنل کنترل طبخ غذا
  • جنس بدنه ساخته شده برای فر
  • توجه به ابعاد مورد نیاز برای نصب فر ریلی
  • وزن فرها
  • منبع انرژی دستگاه بر حسب وات
  • توجه به اقدامات امنیتی یا نکات مهم در هنگام استفاده و کار با دستگاه
  • نوع کاربری (منظور کار در رستوران، فست فود یا شیرینی پزی ها است)

 

طرز کار فر ریلی

 

 

طرز کار فر ریلی

 

فر ریلی پیتزا، محبوب ترین فرها برای مراکز فست فود هستند. آشنایی با طرز کار فر ریلی برای سرآشپزها و اپراتورهایی که مسئولیت تهیه پیتزا را در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها بر عهده دارند، یک مهارت فنی محسوب می شود.

افرادی که قرار است با فر ریلی پیتزا کار کنند باید آموزش های لازم را در این خصوص کسب کرده باشند. انواع فرهای ریلی با ابعاد و اندازه های مختلف، شرایط دمایی متفاوتی را برای طبخ انواع پیتزا فراهم می آورند.

سرعت تهیه پیتزا در این فرها بسیار بالا می باشد، بدون آنکه تغییراتی در طعم یا مزه و کیفیت مواد اولیه پیتزا به وجود آورند.

با استفاده از خدمات خرید فر ریلی و آشنایی با طرز کار فر ریلی در مجموعه گَسرو، قطعاً تجهیزاتی را در اختیار خواهید داشت که با برنامه زمان بندی برای پخت و پز قادر خواهید بود که حجم زیادی از سفارشات تهیه ‌پیتزا را برای مشتریان خود پاسخگو باشید.

شرایط فشار، دما، حرارت تابشی داخل در فرهای ریلی در حداکثر کیفیت خود قرار دارند.

 

فر ریلی گسرو

 

طرز کار فر ریلی نسبتاً ساده است و افراد با یک آموزش مختصر می توانند کار کردن با آن را بیاموزند.

انتخاب و خرید انواع فر ریلی به نیاز کسب و کارها بستگی دارد. برای مجموعه های غذایی که تعداد بیشتری سفارش تهیه پیتزا را ثبت می کنند، انواع فر ریلی با ظرفیت بیشتر و همچنین به صورت چند طبقه، مناسب تر است.

در این مراکز فست فود، آشنایی کامل با این فرها اهمیت زیادی دارد؛ چرا کیفیت پیتزاهای تهیه شده به شدت تحت تاثیر دمای پخت پیتزا در فر ریلی قرار می گیرد.

با یک جستجوی ساده در بازار خرید و فروش فر ریلی، انواع مدل های مختلف از این تجهیزات را می توان مشاهده کرد؛ برخی از این فرهای ریلی به صورت دو طبقه، یک طبقه و همچنین فرهای ایستاده به صورت چند طبقه تولید شده ‌اند.

طبق دستورالعمل استاندارد که از سوی کارخانه برای طرز کار فر ریلی ارائه شده است، هر کدام از محفظه های این فرها به صورت مجزا قابل کنترل و تنظیم هستند.

به این صورت که متناسب با نوع پیتزا که قرار است از طریق این فرها تهیه شود، دمای پخت پیتزا در فر ریلی در هر طبقه تنظیم می شود. این مدل فرها به گونه ای طراحی شده اند که تنظیم شرایط دمایی در داخل فر به صورت خودکار امکان پذیر است.

 

برای آشنایی با طرز کار فر ریلی به نکات زیر دقت کنید:

 

قبل از اینکه مواد و پیتزاها آماده شوند، باید فر را در دمای معمولی روشن کنید تا محفظه به اندازه کافی گرم شود. زمانی که فر ریلی را از شرکت فروشنده خریداری می کنید باید با توجه به منبع انرژی فر ریلی، آن را به درستی در محل مورد نظر نصب کنید.

برای انواع فرهای گازی، اتصال شیلنگ گاز باید استاندارد باشد. برای فر ریلی، اتصالات کابل برق و منبع تغذیه اهمیت دارد.

پس از آن که محفظه فر ریلی در دمای مورد نظر در شرایط حدود ۳۰۰ درجه سانتی گراد گرم شد، سینی های فر را از درون محفظه بیرون بیاورید و ظروف پیتزا را در داخل سینی قرار دهید.

 

 تنظیم فر پیتزا ریلی گسرو

 

نوار نقاله هایی که برای انواع پیتزا ریلی نصب شده اند، خارج شدن و وارد شدن سینی فر را درون محفظه ساده تر ساخته اند. پس از آن، درب فر را ببندید و شرایط دمایی را بر اساس نوع پیتزا تنظیم کنید.

طرز کار فر ریلی برای آن دسته از فرهایی که به صورت اتوماتیک، دمای پخت پیتزا در فر ارائه می دهند، بسیار ساده تر بوده؛ بنابراین لازم نیست اپراتور دستگاه در مدت زمان پخت پیتزا نزدیک فر بایستاد و شرایط طبخ را کنترل کند.

معمولاً شرکت های سازنده و تولید کننده انواع فر ریلی پیتزا، مدل های مختلفی از این تجهیزات را طراحی و به بازار عرضه می کنند که هر کدام به نوبه خود می تواند نیازهای مهمی از آشپزخانه های صنعتی و مراکز فست ‌فود را برطرف سازند.

انواع فر ریلی پیتزا از نظر ابعاد و اندازه ها، تعداد طبقات، طول سینی های فر، نحوه کنترل دمای پخت پیتزا در فر ریلی، نحوه حرکت فر به صورت متحرک یا ثابت و همچنین منبع انرژی، در بازار وجود دارند که هر یک از این فرها دارای قیمت متفاوت بوده و طرز کار فر ریلی نیز برای آنها متفاوت است.

یکی از خدماتی که مشتریان باید از شرکت های فروشنده انواع فر ریلی دریافت کنند، آشنایی با طرز کار فر ریلی پیتزا می باشد. اگر شما هم یکی از این محصولات را خریداری کرده اید تمام مراحل نصب و راه اندازی و همچنین آموزش نحوه پخت پیتزا با این فرها را به طور کامل از شرکت فروشنده دریافت کنید.

تنظیم شرایط داخل محفظه فر ریلی و همچنین مسلط بودن بر تمام مراحل تهیه پیتزا (طرز کار فر ریلی) در این دستگاه ها تضمین کننده شرایط بهینه، طول عمر دستگاه و همچنین کیفیت سفارش ها و پیتزاها خواهد بود.

   

نکاتی در طرز کار 3 نوع فر ریلی

 

  • فر ریلی مجهز به مشعل حرارتی:

این فرهای ریلی دارای یک مشعل حرارتی می باشند که از طریق شعله مستقیم، حرارت را در تمام محفظه فر منتقل می کنند. هوای گرم به طور مستقیم با تمام سطح پیتزا در ارتباط است.

در طرز کار فر ریلی مجهز به مشعل حرارتی باید دقت داشته باشید که حرارت را به گونه ای تنظیم کنید که پیتزا از قسمت زیر و سطح آن نسوزد.

  

  • فرهای ریلی تابشی:

فرهای ریلی بر اساس المنت هایی که حرارت را به صورت انرژی تابشی در محفظه فرمان منتشر می کنند، نوع دیگری از فرهایی است که در بازار وجود دارند.

محفظه داخلی این فرها به آرامی به دمای مورد نظر می رسند. شرایط دمایی این فرها شبیه به کوره های حرارتی می باشد. 

 

  • فرهای ریلی بر مبنای امواج مادون قرمز:

فرهای ریلی که بر اساس امواج مادون قرمز موجب گرم شدن محفظه فرد می‌شوند در حقیقت، ناشی از سرامیک‌های محفظه فر هستند که مولکول های مواد آلی را وادار به تحرک می‌کنند؛

اصطحکاک و انرژی مواد شیمیایی، موجب ساطع شدن امواج مادون قرمز و در نهایت، تولید گرما و حرارت می شود. طرز کار فر ریلی مبتنی بر امواج مادون قرمز، زمان پخت سریع تر را فراهم می سازد.

 

طرز کار فر ریلی در مدل های مختلف

 

انواع پیتزا، خوراک های دوست داشتنی و محبوب در میان مردم هستند. طرز کار فر ریلی برای افرادی که در خانه قصد تهیه پیتزا را دارند و یا برای صاحبان رستوران ها برای مراکز فست فود به صورت زیر معرفی می شود:

پس از آن که پیتزاها را تهیه کردید، طبق دستورالعمل صادر شده از شرکت سازنده فر ریلی، مدت زمان مورد نیاز برای طبخ هر پیتزا را در دستگاه تنظیم کنید. طرز کار ریلی در هر یک از مدل های موجود در بازار متفاوت است.

فرهایی که به صورت دستی تنظیم می شوند از طریق دکمه های کنترل موجود بر روی فر قابل کنترل هستند. برای فرهایی با تنظیمات دیجیتال کار می کنند، از طریق صفحه نمایشگر ال ای دی، این کار امکان پذیر است.

 

فر پیتزا تنوری

 

طبخ انواع پیتزا به مدت زمان خاصی نیاز دارد. برخی از انواع پیتزا به درجه حرارت حداکثر ۲۵۰ درجه سلسیوس نیاز دارند و برخی دیگر از پیتزا به ۲۰۰ درجه سانتیگراد و برخی دیگر نیز به دمای بیشتر با زمان کمتر نیازمند هستند.

برای اینکه کیفیت پیتزاها حفظ شود و غذاها نسوزد لازم است فردی که با فرها کار می کند با طرز کار فر ریلی به طور کامل آشنا باشد.

 

 

دمای پخت پیتزا در فر ریلی 

 

دمای پخت پیتزا در فر ریلی و دیگر انواع فر پیتزا از عوامل مهمی است که در هنگام خرید حتما باید مورد توجه قرار گیرد. بسیاری از خریداران در هنگام تهیه فر مورد نیاز خود این موضوع را نادیده می گیرند اما بعد از مدتی در استفاده از این فر با مشکلات جدی رو به رو می شوند.

دمای پخت پیتزا در فر ریلی استاندارد نهایتا 350 درجه در نظر گرفته می شود. شرکت های تولید کننده به مشتریان خود توصیه می کنند که حدالامکان از حداکثر توانایی حرارتی فر پیتزا استفاده نکنند؛ زیرا این کار هم به فر آسیب می رساند و هم باعث می شود پیتزا مطلوبی پخته نشود.

 

فر پیتزا استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

 

زمانی یک فر پیتزا استاندارد محسوب می شود که دارای یک سری ویژگی ها باشد. این ویژگی ها باعث می شوند فردی که از فر استفاده می کند به راحتی بتواند پیتزای خود را تهیه کند و در امر پخت با مشکلی رو به رو نشود.

 

انواع فر پیتزا

  

از جمله مهمترین ویژگی هایی که می توان برای یک فر پیتزا و فر ریلی بیان کرد به شرح زیر هستند.

  • استفاده از سیستم خودکار و دستی برای تنظیم دمای پخت پیتزا در فر ریلی
  • دارای دیواره های مقاوم در برابر اتلاف انرژی تا پیتزا در مدت زمان مشخص پخته شود.
  • فر ریلی یا هر فر پیتزای دیگری باید دارای قطعاتی باشد که به راحتی جدا می شود و امکان شستشوی راحت را فراهم می کنند. این ویژگی بسیار مهم است؛ زیرا فر باید بعد از مدتی شسته شود اما اگر قطعات آن قابلیت جدا شدن را نداشته باشند، استفاده کننده از فر در هنگام شستشو با مشکلات زیادی رو به رو می شود.
  • دارای تایمر و ابعاد مشخص باشد.
  • مصرف انرژی حداقلی
  • امکان اتصال به برق سه فاز، تک فاز، گاز شهری و کپسول
  • طراحی با کمترین صدا
  • دارای برد تنظیم زمان تا فرد به کمک آن بتواند زمان لازم برای پخت را تعیین کند.
  • ترموستات جهت تنظیمات حرارتی باید در فرهای استاندارد به کار گرفته شود.

 

انواع فر پیتزا

 

مشکلات دمای غیراستاندارد برخی از فرهای پیتزا

 

تعدادی از فرهای ریلی موجود در بازار از استاندارد لازم برخوردار نیستند. از آن جایی که بعضی از این فرها توسط برخی از شرکت های نامعتبر تولید می شوند، روی مراحل تولید نظارت کافی صورت نمی گیرد. در نتیجه ما شاهد این مشکل هستیم که بسیاری از کاربران از دمای غیراستاندارد در این فرها گلایه دارند.

منظور از دمای غیر استاندارد، دمایی پایین تر و یا بالاتر از حد نرمال تعریف شده برای پخت یک پیتزا است. زمانی که دمای فر ریلی کمتر از حد نرمال باشد، این فر پیتزا نمی تواند پیتزا را در مدت زمان لازم آماده کند و یا پیتزای نهایی هنوز به طور کامل پخته نشده است.

زمانی که دمای پخت پیتزا در فر ریلی بیشتر از حد نرمال باشد، پیتزا درون فر از بین خواهد رفت. هر دوی این موضوعات باعث نارضایتی مشتریان و تهیه کنندگان پیتزا می شوند. مشکل دیگری که برخی از فرهای غیراستاندارد دارند، موضوع اتلاف انرژی است.

زمانی که اتلاف انرژی وجود داشته باشد شما باید انرژی چندین برابری را صرف پخت یک پیتزا نسبت به حالت نرمال کنید. به همین دلیل توصیه می شود افرادی که قصد خرید یکی از انواع فر پیتزا را برای شروع کسب و کار خود دارند، حتما فروشگاه های معتبری را برای خرید برگزیده و به آن ها مراجعه کنند. 

 

فر ریلی با قابلیت حرارتی بالا و مصرف انرژی پایین

 

یکی از مهم ترین عواملی که فر ریلی را نسبت به سایر فرهای پیتزا برجسته می کند، توانایی آن در جمع آوری حرارت و جلوگیری از اتلاف انرژی به محیط است.

فرهای پیتزای معمولی اکثرا از سیستمی ساخته شده اند که توانایی جلوگیری از اتلاف انرژی را ندارد و بسیاری از انرژی گرمایشی آن ها که باید صرف پخت شود به محیط اطراف تابیده می شود. اما فر ریلی از سیستم ساختاری کاملا متفاوتی برخوردار است که باعث می شود شما به دمای بسیار بالاتر از حد نرمال برای پخت نیازی نداشته باشید.

در واقع مکانسیم اصلی این فر پیتزا این گونه است که با جلوگیری از اتلاف گرما به محیط و بازگرداندن آن به داخل خود، روند پخت را سریع تر می کند و در نتیجه میزان انرژی مصرفی برای پخت را کاهش می دهد.

برای رسیدن به این توانایی شرکت های سازنده بدنه و ساختار داخلی این فر را از مواد عایق و مواد مخصوص دیگری ساخته اند. در مجموع می توان گفت استفاده از فر ریلی به جای یک فر پیتزا معمولی

در مورد بحث حرارتی و دمای پخت پیتزا در فر ریلی سه مزیت دارد.

  • از اتلاف انرژی به محیط جلوگیری می کند
  • میزان انرژی مصرفی توسط آن بسیار پایین است
  • زمان پخت پیتزا را به حداقل می رساند.

 

چرا توجه به ظرفیت و دمای پخت در هنگام خرید فرهای ریلی اهمیت زیادی دارد؟

 

شما و بسیاری از اشخاص دیگر فر پیتزا را برای راه اندازی کسب و کار خود خریداری می کنید. به همین دلیل موارد زیادی وجود دارند که قبل از خرید فر پیتزا باید توجه کافی به آن ها داشته باشید. گذشته از موضوع کیفیت و خرید فر مورد نظر خود از یک برند مطمئن و شاخص، شما باید در مورد برخی از ویژگی های فر پیتزا در این جا برای مثال فر ریلی، متناسب با کار خود دقت داشته باشید.

یکی از ویژگی هایی که از اهمیت زیادی برخوردار است، دمای پخت پیتزا در فر ریلی است. دمای پخت در فر پیتزا و ظرفیت آن هر دو عاملی هستند که نقش مهمی در رضایت مشتریان شما خواهند داشت. بیشتر مشتریانی که به شما مراجعه خواهند کرد، انتظار دارند سریع تر خواسته ی آن ها را برآورده کرده و پیتزای مورد نظر را در اختیارشان قرار دهید.

زمانی که شما دمای فر پیتزا و ظرفیت آن را متناسب با کار خود انتخاب کرده باشید می توانید به سرعت کار مشتریان خود را راه بیندازید اما اگر در هنگام خرید به این ویژگی ها و یکسری فاکتورهای مهم دیگر توجه نکرده باشید، نمی توانید در مدت زمانی کوتاهی به خواسته ی مشتریان خود رسیدگی کنید و باعث نارضایتی آن ها می شوید که نتیجه نهایی آن کاهش رونق کسب و کارتان خواهد بود.

 

فر ریلی گسرو

 

بهترین مارک فر ریلی پیتزا


زمانی موضوع راه اندازی یک پیتزافروشی و خرید وسایل آن پیش می آید، یکی از مسائلی که در بین مسائل دیگر خودنمایی خواهد کرد شناسایی بهترین مارک های تولید کننده وسایل مورد نیاز است. این موضوع درباره ی فر پیتزا از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چرا که اصلی ترین بخش یک پیتزا فروشی، فر آن است.

در حال حاضر انحصار تولید بهترین مارک فر ریلی پیتزا در دست برندهای کشور کره جنوبی است. فروشگاه اینترنتی گسرو یکی از بزرگ ترین فروشگاه هایی است که انواع فر ریلی گسرو ساخت کشور کره جنوبی را به فروش می رساند..

شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی، جدیدترین و بهترین مارک فر ریلی پیتزا را خریداری و از بروزترین اطلاعات در زمینه فرهای پیتزا آگاه شوید.

 

بهترین مارک فر ریلی پیتزا چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

خریداران زمانی که اقدام به خرید بهترین مارک فر ریلی پیتزا می کنند به طور حتم انتظاراتی دارند که توقع دارند با خرید این مدل از فر پیتزا، آن انتظارات برآورده شود. این ویژگی ها اکثر در روند پخت پیتزا تاثیرگذار هستند و با پخت پیتزای درجه یک مشتریان را به خواسته ی خود می رسانند.

از سوی دیگر این ویژگی ها در روند اتلاف انرژی و شستشوی آسان نیز اثر گذار هستند. از جمله مهم ترین ویژگی هایی که خریداران بهترین مارک فر ریلی پیتزا انتظار دارند در این فر وجود داشته باشد، به شرح زیر هست.

 

  • سیستم حرارتی بهترین مارک فر ریلی پیتزا باید به گونه ای باشد که در کمترین زمان ممکن پیتزا را آماده کند تا فروشنده بتواند در کمترین فاصله ممکن پیتزا را در اختیار مشتری قرار داده و رضایت او را جلب کند.
  • بدنه و دیواره های بهترین مارک فر ریلی پیتزا به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند تا حد زیادی از اتلاف حرارتی به محیط جلوگیری کرده و انرژی کمتری را برای پخت پیتزا مصرف کند.
  • قسمت های مختلف بهترین مارک فر ریلی پیتزا قابلیت جدا شدن داشته باشند تا فرد به راحتی بتواند با جداسازی آن ها بخش های مختلف را شستشو داده و تمیز کند.

 

قیمت بهترین مارک فر ریلی پیتزا

 

زمانی که تصمیم به خرید یکی از انواع فر پیتزا می گیرید یکی از مهم ترین دغدغه هایی که برایتان ایجاد می شود این است که می خواهید اطلاعات کاملی را در مورد قیمت انواع مختلف فر پیتزا در برندهای مختلف به دست آوردید.

از آن جایی که امروزه استفاده از فرهای ریلی رونق بیشتری پیدا کرده است، ما به قیمت انواع مختلف فر ریلی می پردازیم. فرهای ریلی در انواع مختلف و توسط برندهای گوناگونی تولید می شوند که هر کدام از این موارد می تواند در قیمت فرهای ریلی پیتزا اثرگذار باشد.

 

فر ریلی گسرو

 

کاربرانی وجود دارند که تصمیم دارند برای شروع کسب و کار خود از بهترین مارک فر ریلی پیتزا استفاده کنند و تمایل زیادی هم به دانستن قیمت این فر پیتزا دارند.

قیمت بهترین مارک فر ریلی پیتزا با ورود مدل های جدید آن به بازار دائما در حال تغییر است و نمی توان یک قیمت قطعی را برای آن بیان کرد اما شما به راحتی با صرف مدت زمانی کمتر از یک دقیقه می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبری مانند گسرو، اطلاعات کافی را در مورد قیمت بهترین مارک فر ریلی و دیگر انواع فر پیتزا به دست آورده و حتی خرید خود را از آن ها انجام دهید.

 

طراحی فر ریلی، قیمت فر ریلی، نحوه کارکردن و ویژگی های فیزیکی و عملکردی آن تعیین می کنند که مشتریان تا چه میزان از یک محصول رضایت دارند. برای آشنایی با محصولات فر پیتزا و دریافت قیمت فر ریلی می توانید با شرکت گسرو تماس حاصل کنید.

نحوه کنترل برنامه پخت و زمان بندی اتوماتیک بودن آن در قیمت فر ریلی تأثیرگذار است. فرهای پیشرفته تر معمولاً به صورت خودکار، تنظیم می شوند تا فرها در یک مدت زمان معین، طبخ شوند.

بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند فر ریلی با قابلیت کنترل دستی را انتخاب کنند چرا که کار کردن با آن بهتر است. این افراد حساسیت زیادی در بررسی زمان پخت و حفظ کیفیت پیتزاها به خرج می دهند.

با توجه به اینکه مشتریان چه قدر در آشپزخانه خود فضا در اختیار دارند باید یکی از انواع فر ریلی را انتخاب کنند. قیمت فر ریلی به ابعاد و اندازه های دستگاه نیز بستگی دارد. فرهای بزرگ تر و چند طبقه، گران تر هستند.

 

قیمت فر ریلی گسرو

 

طراحان انواع فر ریلی، نوعی از دستگاه ها را طراحی کرده اند که برای استفاده در آشپزخانه های کوچک تر که با محدودیت در تهویه مکان مواجه هستند، مناسب می باشد.

این فرها هیچ گونه دود یا بخارات داغ تولید نمی کند و مجهز به یک سیستم قوی برای حذف بخارات غذا می باشد. هرچه فناوری های پیشرفته تری برای طراحی و ساخت انواع فر به کار رفته باشد، قیمت فر ریلی نیز گران تر خواهد بود.

 

خرید فر ریلی از شرکت گسرو

 

شرکت گسرو نیز همانند بسیاری از فروشگاه های آنلاین، محصولات آشپزخانه ای خود را سامل انواع فر پیتزا، فر ریلی و ... با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان ارائه نموده است.

برای انتخاب و خرید یک فر ایده آل می توانید با کارشناسان فروش در این مجموعه تماس حاصل فرمایید. محصولات این شرکت با تکیه بر سال ها تجربه و با استفاده از فناوری های روز دنیا طراحی و تولید شده اند.

برای مدیریت بهتر در خرید فر و بررسی قیمت فر ریلی می توانید ابتدا نمونه های موجود را ارزیابی کرده با هم مقایسه کنید و سپس بهترین فر پیتزا را خریداری نمایید.

 

قیمت فر ریلی

 

ویژگی های اثرگذار در قیمت فر ریلی


قیمت فر ریلی یک کلمه ی نسبی برای بیان ویژگی هایی است که این فر دارد. در واقع قیمت این فر برایندی از این ویژگی ها است.

  • جدیدترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و در تولید آن از جدیدترین فناوری ها استفاده شده است.
  • دارای ابعاد و اندازه های مختلف است تا هر فردی متناسب با نیاز خود آن را خریداری کند.
  • کسب درصد بالای از رضایت
  • جنس استیل 304 استنلس
  • بهترین امکانات موجود
  • توان و ظرفیت پخت تا 165 پیتزا به صورت هم زمان
  • ظرفیت حرارتی 50000 کیلو کالری
  • مصرف انرژی حداقلی
  • امکان اتصال به برق سه فاز، تک فاز، گاز شهری و کپسول
  • طراحی با کمترین صدا
  • دارای برد تنظیم زمان
  • دارای اینورتر جهت تنظیم پیشروی حرکت ریل و همین طور میزان پخت که بر اساس قطر و مواد اولیه ی پیتزا تهیه شده است.
  • عدم اتلاف حرارتی
  • پخت یکنواخت پیتزاها
  • خنک نمودن انتهایی پیتزاها
  • قابلیت شست وشوی راحت با جدا شدن قسمت های مختلف آن
  • امکان ذخیره سازی برنامه های جدید
  • فن بسیار قوی
  • انتقال گرمای داخلی به خارج به صورت حداقل

 

قمت بهترین فر ریلی

 

 

ظرفیت فر ریلی و تاثیر آن در قیمت

 

کسانی که فر ریلی را خریداری می کنند به طور حتم به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستند. برای این افراد سرعت در تهیه ی پیتزاهای با کیفیت بسیار مهم است؛

چرا که بسیاری از مشتریان اگر مدت زیادی منتظر بمانند رضایت خود را از دست داده و دیگر به آن پیتزافروشی مراجعه نمی کنند.

به همین دلیل تعداد پیتزایی که فر می تواند آماده کند یا همان ظرفیت آن بسیار مهم بوده و نقش مهمی در راضی نگه داشتن مشتریان و جذب دوباره ی آن ها دارد.

چرا که شما هرچه سریعتر پیتزا را به مشتری تحویل دهید او را راضی تر نگه می دارید. زمانی که فر ظرفیت کمی داشته باشد شما نمی توانید به مشتریان زیادی رسیدگی کنید.

بنابراین با شکست در کسب و کا ر خود مواجه می شوید. ظرفیت و قیمت فر ریلی متناسب با یک دیگر تغییر می کنند، یعنی هرچه ظرفیت فر ریلی افزایش یابد به طبع آن قیمتش نیز گران تر می شود.

اما بهتر است قبل از خرید فر ریلی، تعداد مشتریان خود را حدودا مشخص کنید و متناسب با آن ظرفیت فر را انتخاب نمایید. 

 قیمت بهترین فر ریلی

 

گارانتی فر پیتزا ریلی و نقش آن در قیمت فر ریلی

 

در هنگام خرید فرهای ریلی حتما انواعی را خریداری کنید که گارانتی دارند. فرهای ریلی در محیط های مرطوب و با ضریب آسیب بالا مانند آشپزخانه ها قرار می گیرند. گارانتی می توان تضمینی در مقابل آسیب های این فرها باشد.

در واقع گارانتی نشان می دهد که شرکت تولید کننده ی این فر تا چه اندازه حاضر به پشتیبانی محصول خود است. گارانتی ها بیشتر برای جلب رضایت مشتریان روی محصولات قرار می گیرند تا به مشتری تضمینی از کیفیت محصولی که خریداری می کند، بدهند.

 

قیمت فر ریلی

 

گارانتی هایی که برای فر ریلی پیتزا در اختیار مشتریان قرار می گیرد به طور معمول 12 ماهه است. حال این سوال مطرح می شود که آیا این گارانتی در قیمت فر ریلی هم تاثیری ایجاد می کند یا خیر.

خود گارانتی تغییری در قیمت محصول ایجاد نمی کند اما تدابیری که برای آن باید لحاظ شود، قیمت فر ریلی را با تغییراتی همراه می سازد.

زمانی یک برند می تواند روی محصول خود گارانتی قرار دهد که محصولش کیفیت بالایی داشته باشد و برای رسیدن به کیفیت بالا برند فر ریلی باید هزینه های زیادی را در راه های مختلف خرج کند.

 

قیمت فرهای ریلی حرفه ای

 

اسم انواع جدیدی از فرهای ریلی است که به تازگی وارد بازار شده اند و کار افراد در تهیه ی پیتزا را بسیار آسان تر کرده اند. از این جهت یه این فرها حرفه ای گفته می شود که قابلیت های به مراتب بیشتری نسبت به سایر فرهای معمولی پیتزا دارند.

این قابلیت ها باعث شده است که شما به راحتی، در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون کوچک ترین اتلاف حرارتی بتوانید یک پیتزای فوق العاده تهیه کنید. از جمله مزایای این مدل از فرهای ریلی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

بهترین قیمت برای خرید فر ریلی

 

  • ظرفیت بالاتر و بیشتر پخت پیتزا
  • سرعت بالای آماده شدن
  • عدم نیاز به پرسنل ماهر
  • امکان هماهنگ سازی سرعت و دما بصورت جداگانه
  • پخت یکنواخت تمام پیتزاهای داخل فر
  • کمترین اتلاف حرارتی به علت دارا بودن یک سیستم حرارتی مطمئن

این ویژگی ها همگی باعث شده اند قیمت فر ریلی حرفه ای در مقایسه با فرهای ریلی عادی به مراتب بالاتر باشد. البته این قیمت در مقابل ویژگی هایی که فر در اختیار مشتریان خود قرار می دهد زیاد به چشم نمی آید.

 

قیمت فر ریلی پیتزا در فروشگاه های اینترنتی

 

بالاخره با قدرت گرفتن دنیای دیجیتال و اینترنتی نمی توان از خریدهای آنلاین به راحتی گذر کرد به طوری که آمار نشان می دهد در سال 2018 حدود 73.6 درصد از مردم اروپا ترجیح می دادند محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

خرید اینترنتی یکی از شیوه های رایج خرید است که محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن و بدون کوچک ترین اتلاف وقت در اختیار مشتری قرار می دهد.

فرهای پیترا نیز از این نوع فروش عقب نمانده اند و امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری وجود دارند که این فرهای را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

 

سایت گسرو برای دانشتن قیمت فر ریلی

 

زمانی که به افراد گفته می شود که خرید فر ریلی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی انجام دهید، یکی از سوالی که می پرسند تفاوت قیمت فر ریلی در این فروشگاه ها با مراکز دیگر است.

در جواب این افراد می توان گفت که هیچ تفاوتی در قیمت فر ریلی چه در فروشگاه های اینترنتی و چه در مراکز فروش مستقیم وجود ندارد.

 

چگونه اطلاعاتی در مورد انواع مختلف فر ریلی به دست آوریم؟

 

برای شمایی که قصد خرید فر ریلی را دارید اطلاع یافتن از ویژگی ها و قیمت های انواع مختلف آن یک امر مهم تلقی می شود. اما ممکن است برای دست یافتن به لیست قیمت انواع مختلف این فر راه های مختلفی را امتحان کرده و در نهایت سردرگم شوید.

یکی از راه هایی که کمک زیادی به شما در فهمیدن اطلاعات جامعی در مورد انواع مختلف فرها می کند، مراجعه به فروشگاه های اینترنتی است.

فروشگاه اینترنتی مانند گسرو می توانند اطلاعات کاملی را در مورد ویژگی ها و قیمت فر ریلی در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

شما حتی در این فروشگاه های می توانید به مقایسه ی ویژگی های فرهای مختلف پرداخته و متناسب با نیاز خود و کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید، فر ریلی مناسبی را خریداری کنید.

 

راهنمای خرید فر پیتزا و قیمت فر پیتزا ریلی

 

پیتزا، یکی از محبوب ترین غذاها در بیشتر کشورهای جهان است. پیتزا خوشمزه است، به سادگی درست می شود و از حاشیه سود بالایی برخوردار است. با این حال، یکی از سوالات بسیار مهمی که در زمان خرید تجهیزات یک رستوران عرضه کننده فست فود و به طور ویژه پیتزا پیش می آید، این است که :

 

  • کدام فر پیتزای صنعتی جوابگوی نیازهای آن کسب و کار خواهد بود؟
  • قیمت فر پیتزا ریلی چقدر است؟
  • چه فاکتورهایی را در زمان خرید فر پیتزا باید در نظر گرفت؟
  • آیا به عنوان مثال، بالاتر بودن قیمت فر ریلی، نشان دهنده کیفیت بهتر آن است؟

 

در این بخش از مقاله، ابتدا یک مقایسه کوتاه میان معروف ترین فرهای پیتزا انجام داده و سپس به بررسی قیمت فر پیتزا ریلی و دیگر انواع فرهای پیتزا خواهیم پرداخت.

 

قیمت فر پیتزا ریلی چقدر است؟

 

شرکت گسرو، یک نام کاملا شناخته شده در وارد کردن انواع فر ریلی پیتزا از خارج از کشور است. به همین دلیل و همچنین به علت متغیر بودن قیمت دلار، قیمت فر پیتزا ریلی ارائه شده توسط این شرکت، به صورت دلار به اطلاع افراد می رسد.

بیش از یک دهه است که قیمت فر پیتزا ریلی در شرکت گسرو، 6500 دلار است. اما به تازگی این برند معتبر، با در نظر گرفتن تخفیفی برای مشتریان، فر پیتزا ریلی را به قیمت 6000 دلار عرضه می کند.

 

 فر پیتزا ریلی

  

فارغ از قیمت فر پیتزا ریلی، این نوع فرها، پیتزا را به درون یک محفظه گرم شده هل می دهند. داشتن فر پیتزا ریلی به این معناست که هر مرتبه چندین پیتزا، یکی پس از دیگری و با کیفیت یکسان در فر پخته می شوند.

این دستگاه دارای بیشترین تولید در میان انواع فرهاست و تنوع قیمت فر ریلی، آن را به یک گزینه مناسب برای انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ تبدیل می کند.

  • استفاده از فر ریلی بسیار ساده است. به کار بردن این دستگاه برای پختن پیتزا، به تمرین خاصی نیاز ندارد و به همین خاطر، هزینه آموزش به افراد مبتدی، به قیمت فر پیتزا ریلی اضافه نمی شود.
  • این فر به زمان استراحت نیاز ندارد. در فر پیتزا ریلی هیچ دری تعبیه نشده است، بنابراین، فر دمای ثابتی را در تمام طول سرویس دهی رستوران، درون خود نگه می دارد.
  • فر پیتزا ریلی در انواع گازی و الکتریکی وجود دارد.

  

بهترین فر پیتزا

 

مشخصات فنی فر ریلی گسرو

 

در حوزه صنعت فر پیتزا، متخصصان و آشپزان حرفه ای همیشه به دنبال یک فر با ویژگی های منحصر به فرد بوده اند که با پیشرفت تکنولوژی، شرکت گسرو از کره جنوبی موفق به تولید این فری با چنین ویژگی هایی شده است. در مورد مزایا این فر ریلی می توان ساعت ها صحبت نمود در این جا به صورت مختصر به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

 

  • عملکرد ساده فر پیتزا ریلی گسرو

 

یکی از مشکلاتی که رستوران ها و فست فودها با‌ آن مواجه هستند، نیاز به تعداد بالا نیرو انسانی در آشپزخانه است. معمولا برای کار با فرهای معمولی، نیازمند دو تا سه نفر هستیم تا بتوانند تعداد تقاضا را پاسخ گو باشند؛

که این باعث بالارفتن هزینه نیرو انسانی، شلوغ شدن آشپزخانه و در نتیجه پایین آمدن کیفیت کار خواهد بود. فر ریلی گسرو، با عملکرد ساده، حتی در اوج تقاضا تنها به یک اپراتور نیاز دارد.

 

 

  • فر ریلی گسرو، تک اپراتور

 

نحوه کار با این فر بسیار ساده بوده و نیاز به نیرو تخصصی و آموزش خاصی ندارد. فر پیتزا گسرو، با دو نیرو برق و گاز کار می کند؛ نیرو برق مصرفی در این فر، برای فعالیت کنترل باکس است؛

کنترل باکس وسیله ای برای تنظیم دما و سرعت ریل فر پیتزا بوده تا آشپز بسته به زمانی که مد نظر دارد، آن را تنظیم کند. یکی از نکات و ویژگی های منحصر به فرد فر ریلی گسرو، قابلیت تنظیم جهت حرکت ریل ها به صورت ساعت گرد و پادساعت گرد است.

 

  • تلورانس صفر در تنظیم دما فر ریلی گسرو

 

برای گرم شدن این فر ریلی، نیاز به زمان زیادی نیست زیرا بین ۴ تا ۵ دقیقه به دما مورد نظر رسیده و آماده قرار دادن پیتزا می شود. یکی دیگر از نکاتی که فر پیتزا گسرو را نسبت به سایر فرها جذاب می کند، تنظیم سرعت ریل و دما با تلورانس صفر است؛ این بدان معنا است که فر ریلی گسرو، دقیق با همان دمایی که برای فر تعیین کرده ایم و با سرعت مد نظر ما، پیتزا را حاضر می کند.

بسیاری از مشکلات کیفی پیتزا مانند خوب نپختن یا سوختن آن، ناشی از همین تلورانس دما و سرعت است؛ در صورتی که فر با دما و سرعتی که برای آن تنظیم کرده اید کار کند، می توان از یک عامل بزرگ در بی کیفیت شدن پیتزا جلوگیری کرد.

 

فر پیتزا گسرو

 

 

  • اندازه فر ریلی گسرو

 

نکته ای که در مورد خرید فر پیتزا باید مد نظر داشت، اندازه آن است. با توجه به این که فضا در آشپزخانه رستوران عامل مهمی محسوب می شود، به هنگام خرید، باید اندازه فر را با دقت بررسی کرد. فر پیتزا گسرو با ابعاد ۱.۵×۱ فضا زیادی اشغال نکرده و می تواند به صرفه جویی در فضا کمک کند.

 **** طرز تهیه 3 غذای خوشمزه !!

 

مشتریان فر پیتزا ریلی گسرو !!

 

فر پیتزا ریلی گسرو
فر پیتزا ریلی گسرو
فر پیتزا ریلی گسرو

 

فر پیتزا ریلی گسرو
فر پیتزا ریلی گسرو
فر پیتزا ریلی گسرو
 
 

تولید کننده فر پیتزا

 

از زمان تاسیس شرکت تولید کننده فر پیتزا گسرو در سال 1995، این کمپانی، به واسطه مواجهه با چالش های مختلف و اعمال نوآوری برای حل آنها، به طور مداوم در حال رشد و پیشرفت بوده است. در سال 2000، تولید کننده فر پیتزا گسرو موفق شد گواهی نامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت (KSA 9001, ISO 9001) را دریافت کند.

شرکت گسرو همچنین، به عنوان کسب و کاری که به استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های جدید دست زده است، موفق به دریافت یک گواهی نامه دولتی شده و در میان تمامی کسب و کارهای مشابه، تنها و تنها تولید کننده فر پیتزا گسرو به این موفقیت نائل آمده است.

تا به امروز، شرکت تولید کننده فر پیتزا گسرو، از طریق تحقیقات، مطالعات و توسعه بی وقفه و مداوم، به عنوان یک کسب و کار پیشرو در زمینه تولید فر گازی، مطرح بوده است. تمامی اعضا و کارکنان فعال در شرکت تولید کننده گسرو، تلاش خود را بر روی ایجاد تنوع در محصولات و بهبود عملکرد آنها متمرکز کرده اند.

کارکنان این شرکت، به منظور بهبود تکنولوژی، وظایف خود را با ایمان و تعهد به انجام می رسانند. آنها آسایش، راحتی و امنیت کاربران محصولات خود را، به عنوان اولویت اول فعالیت های خود در نظر دارند. با فعالیت و بهبود مداوم، کارکنان و مدیران تولید کننده فر پیتزا گسرو، بهترین تلاش خود را برای عرضه محصولاتی با بالاترین کیفیت به مشتری و برآورده کردن رضایت او، ارائه می دهند.

برای آشنایی هرچه بیشتر با تولید کننده فر پیتزا گسرو، در ادامه این مطلب، جدولی شامل فعالیت های عمده این شرکت، از سال 1995 تا 2017 را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

سال 1995

15 جون 1995

تاسیس شرکت Alps

23 آگوست 1995

ثبت کارخانه (Yangcheon gu)

سال 1998

 

12 سپتامبر 1998

ثبت مدل سودمندی فر گازی (num : 0172195)

28 سپتامبر 1998

کسب مجوز برای شرکت تولید کننده محصولات گازی (YangCheon Num : 1)

سال 1999

23 جون 1999

ثبت امتیاز نامه فر ریلی گازی (99-40730)

21 سپتامبر 1999

ثبت امتیاز نامه فر ریلی گازی (99-0026044)

21 سپتامبر 1999

ثبت طراحی فر گازی (Num : 0258599)

6 اکتبر 1999

ثبت طراحی فر گازی (Num : 0258599)

1 نوامبر 1999

قبولی در بازرسی دقیق شرکت ملی ایمنی گاز کره

سال 2000

5 آوریل 2000

قبولی در بازرسی دقیق شرکت دولتی ایمنی گاز کره

15 آوریل 2000

کسب گواهی نامه شرکت سرمایه گذاری (دفتر دولتی شرکت منطقه ای سئول 112133-2882)

20 آوریل 2000

دریافت مجوز برند (제0258599호)

15 سپتامبر 2000

خرید زمین کارخانه Gangseo-gu Magok-dong 13-1

10 نوامبر 2000

·        تغییر نام کارخانه به Gastec Korea (inc)

15 دسامبر 2000

·        جابجایی کارخانه و ثبت نام به عنوان Gangseo-gu, Magok-dong

سال 2001

19 ژانویه 2001

کسب مجوز فعالیت تولید محصولات گازی (Gangseo)

سال 2002

20 فوریه 2002

ثبت اختراع فر ریلی گاز (Num : 0326959)

20 سپتامبر 2002

کسب گواهی نامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت (KA A9001/ISO9001)

20 اکتبر 2002

قبولی در بازرسی دقیق شعله گردان گازی

سال 2007

8 جون 2007

ثبت شرکت بازرگانی محدود گسرو

1 آگوست 2007

گواهی نامه ایمنی محصولات الکتریکی (فر برقی)

سال 2009

15 جون 2009

گواهی نامه ایمنی محصولات الکتریکی (SA07359-9001)

سال 2011

7 ژانویه 2011

ثبت شرکت واردات و فروش غذا (Num: 2009-Na-0636)

5 فوریه 2011

ثبت موسسه تحقیقاتی (مرکز تحقیقات و توسعه)

17 می 2011

ثبت پروسسور محصولات غذایی (Num: Gangseo - manufacturer-307)

سال 2012

20 مارچ 2012

ثبت اختراع (Num : 10-1078528)

سال 2014

1 آوریل 2014

ثبت شرکت GASRO QUICK UK

15 جولای 2014

گواهی نامه ایمنی محصولات الکتریکی

سال 2015

12 آگوست 2015

گواهی نامه ایمنی محصولات الکتریکی  (SA07359-15001A)

12 اکتبر 2015

گواهی نامه ایمنی محصولات الکتریکی (SA07359-15002)

سال 2016

 

20 اکتبر 2016

گواهی نامه ایمنی محصولات الکتریکی (SA07359-16001)

سال 2017

 

20 ژانویه 2017

قبولی در بازرسی طراحی محصولات (Num : SeoulSouth17-26-002)

20 ژانویه 2017

قبولی در بازرسی طراحی محصولات (Num : SeoulSouth17-26-001)

 

 

طرز تهیه ۳ غذای خوشمزه !!!

طرز تهیه پیتزای گل کلم در فر ریلی یا فر پیتزا

 

اگر برای کاهش وزن از یک برنامه غذایی خاص پیروی می کنید و دلتان برای یک پیتزای لذیذ لک زده است، پیتزای گل کلم را بدون عذاب وجدان درست کرده و از خوردن آن لذت ببرید. در این خوراک به هیچ عنوان از آردهای گلوتن دار استفاده نشده و علاوه بر افراد دارای رژیم، برای کسانی که به گلوتن حساسیت دارند هم یک گزینه عالی به شمار می آید.

شاید استفاده از سبزیجاتی مانند گل کلم در پیتزا به نظر عجیب یا غیر ممکن برسد، اما گل کلم یک سبزی جادویی است و در این رسپی بسیار ساده و فاقد گلوتن، نحوه پختن پیتزایی را به شما آموزش خواهیم داد که از برنج گل کلم به عنوان پایه کراست خوراک استفاده می کند.

 

  فر ریلی پیتزا ایرانی گسرو

 

به عنوان یک نکته مهم در طبخ این غذا به خاطر داشته باشیدکه شما باید آب گل کلم پخته شده را گرفته و بعد آن را در غذا استفاده کنید. این کار، کراست پیتزا را خشک و جویدن آن را لذت بخش می کند.

 

مواد لازم برای درست کردن پیتزای گل کلم

 

وجه تمایز پیتزای گل کلم این است که در آن، آرد را با سبزیجات جایگزین می کنید. با این حال، شما در انتخاب مواد رویه پیتزا کاملا آزاد هستید و می توانید از گزینه های دیگری، حتی گوشت قرمز یا گوشت مرغ هم در غذا استفاده کنید. رسپی که در اختیار شما قرار داده خواهد شد، برای طبخ یک پیتزای کاملا گیاهی بوده و کاملا رژیمی محسوب می شود.

 

گل کلم درشت (خرد شده به قطعات بزرگ) یک سر
تخم مرغ درشت یک عدد
پنیر موتزارلا (خرد شده) دو پیمانه
پنیر پارمزان (رنده شده) یک دوم پیمانه
نمک کوشر یا نمک معمولی به میزان لازم
سس پیتزا یا سس مارینارا یک چهارم پیمانه
سیر (خرد شده) دو حبه
گوجه فرنگی چری یا گیلاسی (نصف شده) یک پیمانه
ریحان تازه (خرد شده) مقداری
لعاب بالزامیک مقداری

 

طرز تهیه

 

  • فر ریلی یا فر پیتزا را روشن کرده و دمای آن را بر روی 220 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. در یک قابلمه، مقداری آب را به جوش آورده و به آن نمک اضافه کنید. گل کلم ها را در یک لایه درون ظرف چیده و اجازه دهید تا زمانی که ترد و لطیف شوند، همراه با آب بجوشند. در حدود 3 تا 4 دقیقه برای این منظور کافی است. گل کلم های پخته شده را روی یک حوله آشپزخانه یا دستمال کاملا تمیز قرار داده و فشار دهید تا آب آنها گرفته شود.
  • گل کلم های پخته و خشک شده را به درون ظرف دستگاه غذاساز انتقال دهید و با پالس زدن، رنده کنید. آب اضافی آنها را بر روی دستمال حوله ای تمیز، بگیرید.
  • گل کلم را به یک کاسه بزرگ انتقال داده و به آن یک عدد تخم مرغ، یک پیمانه پنیر موتزارلا و یک چهارم پیمانه پنیر پارمزان بیفزایید. سپس مواد درون ظرف را با نمک طعم دار کنید.

 

  فر ریلی پیتزا ایرانی گسرو

 

  • خمیر را درون سینی فر ریلی یا فر پیتزا قرار داده، روی آن را با اسپری روغن آشپزی پوشانده و پهن کنید. اجازه دهید ظرف در حدود 20 دقیقه و تا زمانی که خمیر طلایی رنگ و خشک شود، درون فر باقی بماند.
  • سینی را از فر ریلی یا فر پیتزا بیرون آورده و روی کراست را با مارینارا، باقی مانده پنیر موتزارلا و پارمزان، سیر و گوجه فرنگی بپوشانید. سینی را مجددا درون فر قرار دهید تا پنیرها آب شده و کراست حالت کرانچی و کریسپی پیدا کند. برای این منظور ده دقیقه زمان کافی است.
  • پس از بیرون آوردن سینی از فر ریلی یا فر پیتزا، روی غذا را با ریحان خرد شده و لعاب بالزامیک تزئین کرده و آن را سرو نمایید.

 

طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ با انواع فر پیتزا و فر ریلی

  • مدت زمان پخت 45 دقیقه
  • مواد لازم برای 6 نفر

پیتزا از آن غذاهایی است که کمتر کسی ممکن است دوست نداشته باشد. پیتزا را می توان با مواد غذایی های مختلف تهیه کرد.

خیلی از افراد پیتزا را از رستوران ها و فست فودها تهیه می کنند. اما برخی دیگر ترجیح می دهند آن را در خانه درست کنند چون معمولا غذاهایی که در خانه درست می شوند عطر و مزه ی بهتری دارند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید پیتزا را خودتان درست کنید پیشنهاد می کنیم مقاله را تا انتها بخوانید و با طرز تهیه پیتزا خانگی آشنا شوید.

پیتزا مرغ و قارچ با فر پیتزا

 

مواد لازم جهت تهیه خمیر پیتزا:

  • آرد پیتزا 2 لیوان
  • آب ولرم به میزان لازم
  • روغن مایع 4/1لیوان
  • نمک نصف قاشق چای خوری

 

مواد لازم برای روی پیتزا:

  • ران یا سینه مرغ 500 گرم
  • قارچ 250 گرم
  • سس گوجه به مقدار لازم
  • پنیر پیتزا به مقدار لازم
  • فلفل دلمه ای 1 عدد
  • نمک، فلفل و آویشن به مقدار لازم

 

قدم اول، خوشمزه کردن مرغ روی پیتزا !!

برای اینکه پیتزا مرغ طعم بهتری داشته باشد، حتما باید بوی مرغ را بگیرید. برای پختن مرغ، ابتدا مرغ را در یک قابلمه بگذارید روی آن آب سرد بریزید. سپس چوب دارچین، پیاز بزرگ حلقه شده و کمی آبلیمو به آن اضافه کنید و بر روی اجاق گاز بگذارید تا بجوش آید.

حدود 10 الی 15 دقیقه اجازه دهید مرغ بجوشد. سپس در یک آبکش بریزید و مرغ و قابلمه را بشویید. در قابلمه کمی روغن بریزید و روی حرارت متوسط بگذارید.

 

یک عدد پیاز خرد شده را در آن ریخته و تفت دهید. سپس مرغ را اضافه کنید و به همراه پیاز کمی دیگر تفت دهید. سپس نمک، فلفل، دارچین و زردچوبه را اضافه کنید و پس از اینکه همه مواد با هم تفت داده شد به آن آب اضافه کنید و بگذارید مرغ خوب پخته شود.

در صورت تمایل می توانید مرغ را طعم دار کنید و در فر پیتزا بپزید. چنانچه تمایل دارید مرغ روی پیتزا برشته باشد بعد از اینکه مرغ پخته شد، آن را ریش ریش کنید و در یک ماهی تابه کمی تفت دهید.

 

طرز تهیه:

ابتدا آرد پیتزا را در یک کاسه به همراه نمک الک کنید. سپس روغن و آب را کم کم اضافه کرده و با انگشتان دست ورز دهید. به قدری آب اضافه کنید که دیگر خمیر به دست تان نچسبد.

در صورتی که خمیر خیلی شل شد کمی آرد پیتزا اضافه کنید. پس از اینکه خمیر را به خوبی ورز دادید، در ظرف را گذاشته و در جای گرم مانند محیط آشپزخانه به مدت 45 دقیقه بگذارید تا خمیر استراحت کند.

فر پیتزا یا فر ریلی را حدود 15 دقیقه قبل از قرار دادن پیتزا در آن با درجه حرارت 160 درجه سانتی گراد روشن کنید تا فر گرم شود. در صورتی که از فر پیتزا خانگی استفاده می کنید و فر گردش هوا نداد، یک ظرف آب در فر قرار دهید تا فضای فر مرطوب شود.

بعد از گذشت زمان استراحت خمیر، هنگامی که حجم آن دو برابر شد، سینی فر را با روغن مایع چرب کرده و خمیر را در آن پهن کنید. خمیر پیتزا نباید خیلی کلفت یا خیلی نازک باشد. بعد از اینکه خمیر را در سینی پهن کردید به وسیله یک چنگال جاهای مختلف خمیر بزنید تا هنگام پخت پف نکند.

 

پیتزا مرغ و قارچ با فر پیتزا

 

سپس روی خمیر پیتزا سس گوجه مالیده و کمی پنیر پیتزا روی آن بپاشید. مرغ را در ظرفی ریش ریش کنید و در ظرفی دیگر قارچ و فلفل دلمه ای را خرد کنید.

سپس مرغ ریش ریش شده را روی خمیر ریخته، کمی پنیر پیتزا روی آن بپاشید و قارچ و فلفل دلمه ای خرد شده را روی سطح پیتزا بریزید. در مرحله آخر یک لایه دیگر پنیر پیتزا روی سطح پیتزا ریخته، کمی سطح پیتزا را با کف دست فشار دهید تا مواد منسجم شود.

پیتزا را در طبقه وسط فر از پیش روشن شده قرار دهید. در صورتی که از فر پیتزا بدون گردش هوا استفاده می کنید هر 15 دقیقه یکبار سینی فر را بچرخانید تا تمام سطح پیتزا پخته شود.

اما در فر ریلی نیازی به چرخاندن سینی پیتزا نیست. برای اطمینان از پختن خمیر پیتزا، با کاردک زیر نان پیتزا بزنید و میزان پختگی خمیر را چک کنید. بعد از اینکه نان پیتزابه خوبی پخته شد، در صورتی که روی پیتزا برشته نشده بود حدود 2-3 دقیقه حرارت بالای فر را روشن کنید.

نکات تهیه پیتزا مرغ و قارچ

  • در صورت تمایل می توانید از ذرت برای روی پیتزا استفاده کنید.
  • برای چسبندگی بهتر پنیر پیتزا قبل از قرار دادن پیتزا در فر کمی آب روی آن اسپری کنید.
  • در صورتی که رستوران یا فست فود دارید می توانید از این دستور پخت برای آماده سازی پیتزا در فر ریلی استفاده کنید.
  • چنانچه فر ندارید می توانید پیتزا را در ظروف نچسب بر روی گاز تهیه کنید.
  • آرد پیتزا را می توانید به صورت فله ای یا بسته بندی از لوازم شیرینی پزی و فروشگاه ها تهیه کنید.

 

پیتزا مرغ و قارچ با فر ریلی

 

درست کردن جوجه کباب در فر پیتزا ریلی

 

یکی از روش های درست کردن جوجه کباب، پختن آن در فر است که علاوه بر ساده تر بودن نسبت به تهیه این غذا بر روی منقل، طعم آن را هم چندان تحت تاثیر قرار نمی دهد. با این مقاله همراه باشید تا با طرز تهیه جوجه کباب در فر پیتزا آشنا شوید.

مواد مورد نیاز برای درست کردن جوجه کباب در فر پیتزا ریلی

  • مرغ 1 عدد
  • پیاز 1 عدد
  • روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری
  • آب لیمو 2 قاشق سوپ خوری
  • زعفران دم شده 1 تا 2 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل به مقدار لازم

 

جوجه کباب در فر پیتزا ریلی

 

 

بهتر است از مرغ چند کیلویی برای درست کردن جوجه کباب استفاده کنید؟

 

مرغی با اندازه 750 تا 1 کیلو برای تهیه جوجه کباب برای دو نفر کافی خواهد بود.


طرز تهیه جوجه کباب در فر پیتزا ریلی

 

  • مرحله اول، شامل تکه تکه کردن یک مرغ کامل است. شما می توانید از فروشنده مرغ بخواهید که این کار را برای شما انجام دهید، یا این که خودتان در خانه، یک مرغ را قطعه قطعه نمایید. ابتدا پوست مرغ را جدا کرده و بال ها را به همراه مقداری از گوشت جوجه ببرید. سینه مرغ را از سمت استخوان آن جدا کرده، ران ها را از طرف استخوان پشت بریده و ماهیچه را نیز جدا نمایید. سپس آن را به تکه های دلخواه برش زده و خرد کنید.

 

  • برای کباب کردن جوجه در فر پیتزا ریلی، باید سسی مشابه جوجه کباب منقلی درست کنید. برای این منظور، پیاز را به شکل خلالی برش زده و در یک ظرف با آبلیمو، زعفران دم شده و روغن زیتون مخلوط کنید. قطعات جوجه را درون سس آماده شده ریخته و چنگ بزنید تا سس به تمام قسمت های مرغ برسد. در ظرف را روی آن قرار داده و به مدت 12 ساعت درون یخچال بگذارید.

 

جوجه کباب در فر پیتزا ریلی

 

  • مرحله بعد شامل سیخ کردن جوجه هاست. توجه داشته باشید که شما باید از سیخ هایی استفاده کنید که در فر پیتزا ریلی جا بشوند. پس از گذشت دوازده ساعت و طعم گرفتن جوجه ها، تکه های بال، قطعات ران و برش های سینه را به صورت جداگانه و در سیخ های مجزا قرار دهید. زمان مورد نیاز برای پخته شدن هر کدام از قسمت های مرغ متفاوت بوده و قرار داشتن این قطعات کنار هم، باعث می شود که برخی نپخته باقی مانده و برخی بسوزند.

 

  • کف یک سینی فر نچسب را چرب کرده و سیخ ها را روی آن بچینید.

 

  • فر پیتزا ریلی را روی درجه 450 درجه فارنهایت معادل 230 درجه سانتی گراد قرار دهید. سینی حاوی سیخ های جوجه را به درون فر انتقال دهید.

 

  • طی پختن جوجه ها در فر ریلی، گاهی سیخ ها را برگردانید تا تکه های مرغ نسوزند.

 

  • پس از برشته شدن قطعات جوجه، دمای فر پیتزا ریلی را به 180 درجه سانتی گراد معادل 350 درجه فارنهایت کم کنید تا کباب ها مغز پخت شوند. در این مرحله، مقداری نمک روی جوجه ها بپاشید.

 

جوجه کباب در فر پیتزا ریلی

 

  • برای کباب کردن جوجه در فر پیتزا ریلی و با این درجه حرارت، به 45 دقیقه تا یک ساعت زمان نیاز دارید. اما اگر جوجه کباب را به صورت خشک می پسندید، می توانید این مدت زمان را افزایش دهید.

 

  • در مدت زمانی که برای پختن جوجه ها لازم است می توانید چند سیخ گوجه فرنگی آماده کرده و در انتهای کار، داخل فر پیتزا ریلی قرار دهید. اما از قرار دادن سیخ های حاوی گوجه فرنگی در کنار سیخ های جوجه کباب پرهیز کنید و از ظرفی جداگانه برای این منظور استفاده نمایید، چرا که آب انداختن گوجه پیش از کباب شدن، باعث تغییر مزه جوجه ها خواهد شد.

 

  • این غذای لذیذ را همراه با نان یا برنج سرو نمایید.

 

تمامی آنچه که باید در مورد فر پیتزا آجری، تنوری، صندوقی، ایتالیایی و فر پیتزا ریلی ارزان قیمت بدانید !!

 

0 تا 100 آنچه که باید در مورد فر پیتزا آجری بدانید !!

 

فر پیتزا آجری یکی از انواع فر مخصوص پیتزا است که در مراکز فست فود با تعداد سفارشات فوق العاده بالا مورد توجه قرار گرفته‌اند.

این فرها از نظر شکل ظاهری مانند تنورهای بزرگ نان می‌باشند اما در حقیقت، نحوه عملکرد آنها در طبخ پیتزا متفاوت است.

اطلاعاتی که در این مطلب در خصوص انواع فرهای پیتزا آجری ارائه می‌دهیم، شنیدنی و بسیار جذاب هستند. با ما همراه باشید تا در خصوص فر پیتزا آجری اندکی صحبت کنیم.

 

معایب فرهای آجری


یکی از انواع فرهای پیتزا، فر پیتزا آجری است که نحوه طبخ غذا به شکل سنتی در آن صورت می گیرد. مانند هر محصول دیگری، فر پیتزا آجری نیز در کنار مزایا، نقاط ضعفی نیز دارند که آشپزان باید قبل از خرید آن ها را بررسی کرده و بعد تصمیم گیری نمایند. در ادامه به نکاتی که باید به هنگام خرید این فرها به آن ها توجه داشته باشید اشاره می کنیم.

  • عدم پخش حرارت به صورت یکسان برای پخت غذا

یکی از نکاتی که به هنگام آشپزی باید به آن دقت داشت، زمان پخت غذاها است. به این صورت که در یک زمان باید کل سطح غذا در معرض حرارت یا آتش قرار گرفته تا پخت کامل صورت بگیرد اما در فر پیتزا آجری این ویژگی وجود ندارد.

یعنی وقتی غذا وارد این فر می شود بخشی از آن در معرض حرارت قرار گرفته و بخش دیگر آن از آتش دور است که همین باعث از بین رفتن کیفیت غذا می شود.

  • مغز پخت نشدن غذا

نکته دیگری که تصمیم گیری برای خرید فر پیتزا آجری را با تردید مواجه می کند، سوخت سطح غذا و نپختن عمقی و خوب غذا است. زمانی که غذا را در معرض شعله های آتش قرار می دهیم، سطح غذا برشته و خوش رنگ می شود اما به اصطلاح مغز آن نپخته می ماند.

این مشکل به این علت است که حرارت شعله های آتش مستقیم به غذا رسیده و سریع آن را می سوزاند بنابراین نمی توان صبر کرد غذا مغز پخت شود زیرا امکان سوختن هر چه بیشتر سطح آن وجود دارد.

 

خوردن پیتزا درست شده با فر پیتزا آجری

 

  • پخش حرارت در محیط آشپزخانه

از دیگر مشکلاتی که به هنگام پخت غذا با فر پیتزا آجری با آن مواجه هستیم این است که آشپز باید رو به روی فر ایستاده و سینی فر را حرکت داده تا کل سطح غذا بپزد بنابراین فردی که رو به روی آتش ایستاده قطعا حرارت فر او را اذیت خواهد کرد زیرا حرارت شعله های آتش به صورت او خواهد خورد.

این فرها علاوه بر اذیت کردن آشپز برای پخت غذا، محیط آشپزخانه را بیش از حد گرم کرده و همین امر بهداشت آشپزخانه را به خطر می اندازد.

  • مدت زمان نامعلوم پخت غذا

از دیگر معایب پخت پیتزا با فر پیتزا آجری، مدت زمان پخت غذا است. مدت زمان پخت غذا در این فرها قابل پیش بینی نیست و باید مدام غذا را از فر خارج کرد تا میزان پخت آن را مشاهده کنیم. پیتزا را باید مدام از فر خارج کنیم که همین باعث افت کیفیت پخت خمیر پیتزا در نتیجه نگرفتن نتیجه مطلوب از غذا می شود.

در خصوص تصمیم گیری برای خرید فر پیتزا باید تمام نکات پخت غذا را در انواع آن ها مد نظر داشته تا بتوانیم مطابق نیاز و مزایایی که فر دارد، بهترین انتخاب را داشته باشیم.

 

  

قیمت فر پیتزا آجری

 

قیمت فر پیتزا آجری یکی از مهم ترین موضوعاتی است که تمام خریداران فرهای پیتزا به دنبال دانستن آن هستند. قیمت فرهای پیتزا تا حد زیادی بستگی به کیفیت، عملکرد و ظرفیت آن ها دارد.

البته موارد دیگری نیز وجود دارد که در تعیین قیمت فر پیتزا آجری اثرگذارند؛ اما این کیفیت و ظرفیت از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

 

به این دلیل کیفیت روی قیمت فر پیتزا اثرگذار است که کارخانه ها برای افزایش کیفیت و عملکرد فرهای خود باید از مواد اولیه مناسب و ضدزنگ در تولید فرهای خود استفاده کنند و سعی کنند تمام نکاتی که برای تولید یک فر استاندارد لازم است را رعایت نمایند.

برای رعایت تمامی این موارد، کارخانه ها و شرکت های تولید فرهای پیتزا آجری باید هزینه های زیادی را پرداخت و زمان و دقت زیادی را متوجه آن ها کنند. به دست آوردن استانداردها و حمل و نقل مواردی دیگری هستند که به طور غیرمستقیم اثر خود را در قیمت فر پیتزا لحاظ می کنند. 

 

نوع توان مصرفی فر پیتزا آجری

 

مدل های اولیه فر پیتزا آجری فقط از چوب برای پخت پیتزا استفاده می کردند؛ اما با افزایش طرفداران پیتزایی که توسط این فر تولید می شود، شرکت های تولید کننده ی آن به فکر افتادند تا قابلیت های مصرفی دیگر را نیز به این فر اضافه کنند.

در واقع فر پیتزای آجری از چوب، ذغال یا گاز برای حرارت دادن داخلی استفاده می کند. بعضی از دستگاه های سوخت چوب، پشتیبان گازی هم دارند.

این کار باعث افزایش سرعت آشپزان در تولید پیتزاها شده است. به همان نسبت که این قابلیت های سرعت پخت پیتزا را سریعتر و کار تهیه ی آن را آسان تر کرده، قیمت آن را نیز افزایش داده است.

امروزه هنوز هم فرهایی هستند که تنها از چوب برای تولید حرارت استفاده کنند؛ اما این فرها همیشه نمی توانند پاسخگوی نیاز شما باشند؛ به همین دلیل اگر تصمیم به خرید فر پیتزا آجری دارید، حتما مدلی را خریداری کنید که از چند توان مصرفی پشتیبانی می کند.

 

فر پیتزا آجری گسرو

 

روش حرارت دهی در فر پیتزا آجری

 

فر پیتزای آجری از سه روش حرارت دهی استفاده می کند که در ادامه هریک و قابلیت آن ها را در تسریع پخت پیتزا توضیح خواهیم داد. این سه روش حرارت دهی در فر پیتزا آجری به شرح زیر هستند:

  • جابجایی

در این روش حرارت به طور کامل در داخل فر به حرکت در آمده و گردش می کند که باعث می شود تمام نقاط پیتزا به طور یکنواخت پخته شود.

  • انعکاسی

در این روش انتقال، گرمایی هدر نمی رود بلکه جنس بدنه ها به گونه ای است که به داخل خود فر منعکس می شود. این قابلیت باعث می شود که شما پیتزای خود را با صرف حرارت کمتری بپزید.

  • رسانشی

در این روش به کمک رسانندگی فر پیتزا آجری، مقداری گرما به پیتزا داده می شود که باعث می شود مرکز پیتزا نیز به خوبی پخته شود.

بخش داخلی گنبد جریان هوای طبیعی برای حرارت جابجایی ایجاد می کند. حرارت هم چنین از گنبد به خود پیتزا بازتاب داده می شود و کف اجاق آجری آن حرارت را به پوسته پیتزا می رساند.

معایب فر پیتزا صندوقی

خرید تجهیزات برای رستوران، فست فود و طباخی ها یکی از مهمترین مراحل تاسیس آن ها به شمار می آید که اگر انتخاب نادرستی صورت گرفته باشد می تواند حتی به شکست آن کسب و کار منجر شود.

خوب و بد بودن تجهیزات بسته به کارآیی، فضا رستوران، منطقه ای که رستوران در آن واقع شده، سرمایه، تعداد نیرو انسانی و بیرون بر یا درون بر بودن آن دارد.

بنابراین پیش از هر اقدامی باید لیست دقیقی از اهدافمان داشته باشیم تا بتوانیم از سرمایه ای که داریم به بهترین شکل استفاده کنیم. یکی از تجهیزاتی که قلب آشپزخانه رستوران و فست فود ها است، فرهای پیتزا هستند که در ادامه به نکاتی که باید در مورد یکی از انواع این فرها به اسم فر پیتزا صندوقی توجه داشته باشید اشاره می کنیم.

در کنار مزایایی که برای فر پیتزا صندوقی ذکر شد باید به معایب آن نیز اشاره داشت؛ البته این معایب، برتری محصولی نسبت به محصول دیگر را بیان نمی دارد بلکه به منظور تصمیم گیری درست مطابق با نیاز، تعداد مشتریان و سلیقه آن ها مطرح می شود. در این بخش به چند مورد از معایب این فر اشاره می کنیم.

جواب گویی فر پیتزا صندوقی برای تعداد بالا پیتزا

برخی از فست فود های بزرگ که مشتریان زیادی در طول روز به آن ها مراجعه می کنند، در زمان ناهار و شام، قطعا با مشکل پایین بودن سرعت کار فر پیتزا صندوقی مواجه هستند.

فر پیتزا صندوقی حدود ۴۰ پیتزا را در یک ساعت می تواند حاضر کند که برای فست فودهای بزرگ و شلوغ این تعداد بسیار پایین است. بنابراین حجم پایین این فر می تواند حاضر نشدن به موقع پیتزا و در نتیجه نارضایتی مشتریان در رستوران های شلوغ را به همراه داشته باشد. البته برای رستوران هایی که تعداد مشتریان آن ها در ساعت از این میزان کمتر است این فر می تواند گزینه مناسبی به حساب آید.

 

فر پیتزا ریلی گسرو

 

 

پیتزا زن ماهر

اگر نیروهای بی تجربه ای دارید که به تازگی به این حرفه قدم گذاشته اند، فر پیتزا صندوقی گزینه مناسبی برای کار کردن آن ها نیست! این فرها نیاز به یک آشپز حرفه ای دارد که طریقه کار با این دستگاه و به اصطلاح قلق آن را بداند. این فرها به علت نحوه کارآیی که دارند باید حتما توسط یک آشپز با تجربه مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از فست فود ها با توجه نکردن به این نکته بسیاری از مشتریان خود را از دست می دهند.

مدت زمان بالا پخت

بیشتر مشتریان شما دانشجویان یا کارمندانی هستند که تایم مشخصی برای ناهار دارند و نمی توانند برای آماده شدن غذا زیاد منتظر شوند؟

اگر فست فود شما در نزدیکی دانشگاه یا محیط های اداری است، فر پیتزا صندوقی گزینه مناسبی برای شما محسوب نمی شود زیرا مدت زمان پخت در این فرها تقریبا بالا بوده و نمی توانید سریع به مشتری سرویس دهی کنید. با توجه به نکاتی که گفته شد می توانید برای خرید فر پیتزا مناسب فست فود یا رستورانتان تصمیم گیری کنید.

 

معایب فر پیتزا ریلی ارزان قیمت

یکی از اشتباهات رایجی که افراد برای ورود به صنعت رستوران داری مرتکب می شوند خرید دستگاه و تجهیزات ارزان قیمت است؛ زیرا آنان تصور می کنند برای شروع کار هرچقدرهزینه دستگاه ها و مواد اولیه ای که خریداری می کنند پایین تر باشد باعث سودآوری بیشتر می شود.

پایین بودن سطح کیفی دستگاه و تجهیزات علاوه بر آن که درکیفیت غذایی که به دست مشتری می رسانند اثر دارد، باعث ضرر در طولانی مدت نیز می شود. یکی از این تجهیزات فرها هستند که مهمترین نقش را در پخت غذا ایفا می کنند. در ادامه به مضررات فرهای ارزان اشاره می کنیم.

کیفیت مهم تر از قیمت!

برای آن که زحماتمان برای پخت یک پیتزا خوشمزه به ثمر بنشیند و رضایت مشتری را در بر داشته باشد، باید از فر ریلی استفاده کرد که کیفیت بالایی دارد. در صورتی که فر از کیفیت مطلوب برخوردار نباشد، غذا نیم پز یا سوخته روی میز مشتری رفته و در نتیجه اعتبار رستوران را زیر سوال می برد.

ریشه این مشکل را می توان در ملاک انتخاب فر جست و جو کرد. زمانی که ارزان بودن فر نسبت به کیفیت آن در اولویت قرار می گیرد، باید انتظار نارضایتی مشتری را نیز داشته باشیم.

قطعات بی کیفیت فرهای ارزان قیمت

فر پیتزا ریلی ارزان قیمت، طبیعتا برای پائین آوردن هزینه ساخت و تولید، از قطعات درجه ۲ و ۳ چینی و تایوانی استفاده می کنند که پس از گذشت یک سال، نیاز به تعویض دارند و قطعات آن به زحمت قابل پیدا کردن است.

از طرف دیگر فرهای ارزان قیمت، با اصطلاک بالایی که دارند عمر کمتری نسبت به فرهای با کیفیت خواهند داشت در نتیجه می توان نتیجه گرفت ریسک خرید آن ها بسیار بالا است.

کاهش هزینه برق و گاز

یکی از هزینه های مهمی که رستوران دارها با آن ها مواجه بوده و به دنبال کاهش آن هستند، هزینه برق و گاز فرهای پخت و پز است. فر پیتزا ریلی ارزان قیمت بی کیفیت، به علت آن که از تکنولوژی های پیشرفته ای در ساخت آن ها استفاده نمی شود، هزینه برق و گاز زیادی را برای رستوران دارها به همراه خواهند داشت.

 

فرهای ریلی گسرو

 

 

از یک فر پیتزا چه انتظاراتی دارید؟

اگر تا کنون با فرهای بی کیفیت کار کرده باشید می دانید که چقدر کیفیت غذا را پایین می آورند و کار کردن با آن ها سخت است. یکی از برندهای با کیفیت فر پیتزا ریلی، گسرو نام دارد که محصول کشور کره جنوبی بوده و در رستوران های مطرح دنیا استفاده می شود. این فر پیتزا ریلی به علت استفاده از تکنولوژی روز دنیا استفاده، کاربری آسانی دارد که در ادامه شما را با این مزایا آشنا می کنیم.

سیستم عیب یاب هوشمند

اگر زمانی فر دچار مشکل شود حتی آشپزان حرفه ای هم نمی توانند منبع آن را پیدا کرده و در نتیجه غذا خراب می شود. در فر پیتزا ریلی گسرو برای هر مشکلی که ممکن است در دستگاه پیش آید یک کد و چراغ ال ای دی تعبیه شده که با آلارم دادن به آشپز، او را از مشکل مطلع کرده و از رخ دادن فاجعه جلوگیری می کند. دفترچه راهنما، در مورد هر کد توضیحات لازم را داده تا رستوران متحمل هزینه اضافه نشود.

کیفیت قطعات داخلی و بیرونی فر

از مهم ترین ویژگی های فر پیتزا ریلی گسرو، استفاده از قطعات با کیفیت و درجه یک، محصول کمپانی های مطرح هانیول و ای تی ام ال آمریکا است. این قطعات بقا و عمر دستگاه را بیشتر کرده و اجازه تنظیم دما و سرعت ریل را می دهد. کیفیت استیل بدنه فر از عواملی است که به مقاومت دستگاه کمک می کند. استیل بدنه فر پیتزا ریلی گسرو به وسیله شرکت هیوندا کره تولید شده که دارای استاندارد بین المللی است.

طبخ انواع غذاها با کمترین هزینه

از فر ریلی گسرو می توانید برای طبخ انواع غذاهای دریایی، پخت نان، انواع برگر و استیک و پیتزا استفاده کنید. طبخ غذا در این فر، علاوه بر کاهش هزینه های جانبی، هزینه برق و گاز را نیز کاهش داده و باعث سرویس دهی با کیفیت به تعداد بیشتری از مشتریان می شود.

 

قیمت فر پیتزا ایتالیایی 

 

با توجه به انواع مدل های فر مخصوص طبخ پیتزا که در بازار جهانی وجود دارد، قیمت فر پیتزا ایتالیایی نیز متفاوت خواهد بود. انواع فرهای پیتزا ایتالیایی در رستوران ها، مراکز فست فود، باغ و ویلا و برخی از واحدهای مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

در مدل های فر آجری، فر تنوری، فر ریلی، فر صندوقی تولید می شوند. هر کدام از این فرها دارای یک ویژگی متفاوت و امکانات مخصوص به خود هستند؛ زمانی که انواع پیتزا توسط هر یک از مدل های موجود در بازار تهیه می شوند، طعم و مزه متفاوتی را به دست می آورند.

برخی معتقدند فرهای تنوری برای طبخ انواع پیتزا ایتالیایی مناسب ترند و برخی دیگر نیز تمایل دارند فر پیتزا را برای این کار انتخاب کنند.

قیمت فر پیتزا ایتالیایی

 

قیمت فر ایتالیایی برای طبخ پیتزا

انواع فر ایتالیایی در مدل های مختلف در بازار وجود دارند. اگر یک جستجوی کوتاه بر روی واژه "خرید فر ایتالیایی" داشته باشید قطعاً با مدل های مختلف از این تجهیزات برخورد می کنید.

فرهای مخصوص تهیه پیتزا بر اساس مشخصات فنی، ظرفیت تهیه پیتزا، ویژگی ها و ابعاد و اندازه به انواع فرهای رومیزی، فرهای خانگی و فرهای تجاری دسته بندی می شوند.

فر ایتالیایی در مدل رومیزی به دو دسته اصلی فرهای صندوقی پایه دار و فرهای رومیزی بدون پایه نگهدارنده تقسیم می شوند.

قیمت فر پیتزا ایتالیایی بر اساس مدل فر، متفاوت است. طبیعتاً قیمت فر ایتالیایی با کاربری خانگی و با ظرفیت تهیه تعداد کمتری پیتزا، ارزان تر از فرهای تجاری خواهد بود.

تمام انواع فر ایتالیایی به صورت یک طبقه یا چند طبقه طراحی و تولید می شوند. مشتریان بسته به نیاز خود می توانند یکی از این تجهیزات را خریداری کنند.

انواع فر پیتزا ایتالیایی به صورت فر ریلی با نوار نقاله متحرک برای کنترل ورود و خروج پیتزا به درون فر، برای کسب و کارهای فست فود بسیار مناسب است.

این فرها ظرفیت تهیه تعداد بیشتری پیتزا را دارند و در مدت زمان بسیار کوتاه تری می توانند تعداد زیادی سفارش را آماده کنند. از همه مهم تر اینکه انواع فر پیتزا ایتالیایی، قابلیت کنترل شرایط دمایی داخل فر را به صورت کاملاً زمان بندی شده ارائه می دهد.

نکات مهم در خرید و قیمت فر پیتزا ایتالیایی

انواع فر پیتزا ایتالیایی جزو محصولات صنعتی دسته بندی می شوند. بنابراین یک امر بدیهی است که بررسی این محصولات و خرید آنها به ویژه برای کسب و کارها و راه اندازی یک مرکز فست فود از اهمیت فوق العاده ای برخوردار باشد.

مشتریانی که تمایل دارند فرهای ایتالیایی را خریداری کنند باید قبل از هر چیز، ابعاد و اندازه های فضای آشپزخانه را در نظر بگیرند. عامل دوم برای خرید فر پیتزا، توجه به قیمت فر پیتزا ایتالیایی و بودجه احتمالی برای خرید است.

 

بهترین قیمت فر پیتزا ایتالیایی

 

زمانی که دو عامل فوق به درستی تعیین شدند اکنون زمان آن رسیده است که مدل فر را انتخاب کنید. انواع فر ایتالیایی از نظر نوع سوخت گاز یا برق در بازار وجود دارند. انتخاب و خرید این فرها با توجه به نیاز آشپزخانه و امکانات موجود تعیین می شود.

قیمت فر پیتزا ایتالیایی نشان داده است که خرید فرهای گازی، گران تر از فرهای برقی هستند.

البته نوسان قیمت این فرها با توجه به تعداد سینی های فر و همچنین منبع برق (ولتاژ) و یا سایر تجهیزات فنی، متفاوت خواهد بود.

به طور مثال، قیمت فر پیتزا ایتالیایی با سوخت گاز پروپان و دارای تنظیمات دیجیتال و برنامه زمان بندی برای پخت، قیمتی حدود 9960 دلار دارد اما فرهای برقی با ولتاژ حدود 200 تا 240 ولت، قیمتی متغیر در حدود 6000 دلار را دارند.

برای قیمت فر پیتزا ایتالیایی، هرچه ولتاژ منبع برق، کمتر باشد، قیمت فر نیز ارزان تر خواهد بود.

 

قیمت فر پیتزا ایتالیایی

 

قیمت فر پیتزا ایتالیایی در بازارهای مختلف ایران

 

قیمت فر پیتزا ایتالیایی در بازارهای ایران تفاوت زیادی با کشورهای دیگر ندارد. البته این قیمت در کشورهایی که خود تولید کننده ی این فر هستند، پایین تر است و دلیل آن هم حذف هزینه های مربوط به حمل و نقل و واردات است.

قیمت فر پیتزا ایتالیایی در بازارهای مختلف ایران بسته به فروشنده و نوع فر متفاوت است. فرها با ویژگی های مختلفی به بازار عرضه می شوند که هر کدام برای پوشش طیفی از کارها طراحی شده اند.

در این میان قیمت فرهای حرفه ای از سایرین گران تر است و دلیل اصلی آن هم، قابلیت های زیادی است که در اختیار خریداران می گذارد.

برای مثال فرهایی که سریع تر گرم می شوند و بدنه های ضدزنگ دارند، گران تر از فرهای پیتزای معمولی هستند. بهترین راه برای آگاه شدن از قیمت های مختلف فر پیتزا در ایران، مراجعه به وبسایت های آنلاین مثل گسرو است.

 

ویژگی هایی که روی قیمت فر پیتزا ایتالیایی اثر می گذارند

 

ویژگی های زیادی وجود دارند که روی قیمت فر پیتزا ایتالیایی اثر می گذارند که ما در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • ظرفیت و بازدهی به طور مستقیم روی قیمت فر پیتزا ایتالیایی اثر می گذارد.
  • دارا بودن حداقل اتلاف انرژی گرمایی و پرت حرارتی
  • داشتن قابلیت تغییر ،تنظیم و کنترل اتوماتیک و الکترونیکی دما و زمان
  • داشتن گارانتی حداقل یک ساله
  • قابلیت حرکت و جابجایی آسان دستگاه از طریق چرخ های تحتانی
  • دارا بودن سرعت بالا در تأمین حرارت لازم برای هر تعداد پیتزا از عوامل مهم در تعیین قیمت فر پیتزا ایتالیایی است.
  • داشتن قسمت های جدا شونده برای سهولت در شستشو
  • داشتن بدنه ی ضدزنگ برای قرارگیری در محیط هایی مثل آشپزخانه که میزان رطوبت بالا است.

  

فر پیتزا ایتالیایی ارازن قیمت یا گران قیمت؟

برای بسیاری از خریداران فر پیتزا این سوال پیش آمده است که آیا واقعا قیمت این محصول نشانه ای از کیفیت آن است یا نه. به همین دلیل بیشتر خریدارن در هنگام خرید فر پیتزا ایتالیایی سردرگم می شوند که محصولی گران قیمت را خریداری کنند یا محصولات متوسط و ارزان هم پاسخ گوی نیاز آن ها هستند.

قیمت فر پیتزا ایتالیایی یکی از مهم ترین عواملی است که به طور مستقیم از کیفیت محصولی که قصد خرید آن را دارید، اطلاعاتی به شما می دهد.

در واقع قیمت یک فر پیتزا زمانی بسیار بالا است که کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. برای افزایش کیفیت نیز باید شرایط و نکاتی در تولید این فر رعایت شود تا فر پیتزا بتواند به استانداردهای لازم دست پیدا کند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که صحبت اصلا سر این نیست که باید فر پیتزا گران قیمتی را خریداری کنید یا انواع ارزان قیمت را بلکه صحبت سر این موضوع است که شما باید فر پیتزا ایتالیایی را متناسب با کار خود خریداری کنید؛ چرا که به طور حتم نیاز فردی که یک مغازه ی کوچک را اداره می کند با فردی که یک رستوران بزرگ را اداره می کند، متفاوت است.

 

 

 

دانستنی هایی که باید هنگام خرید فر پیتزا ایتالیایی به آن ها توجه شود

 

اگر اطلاعات کافی در زمینه ی فرهای پیتزا ندارید و اکنون با تعیین قیمت فر پیتزا ایتالیایی و دیگر محصولات، تصمیم به شروع یک کسب و کار دارید، بهتر است دست نگه داشته و شتابزده عمل نکنید؛

چرا که اگر اطلاعات کاملی در زمینه ی خرید فر پیتزا و استفاده از آن متناسب با کار خود نداشته باشید به طور حتم نمی توانید کسب و کار خود را با موفقیت به پیش برده و به نتیجه ی دلخواه برسید.

نکاتی هستند که توجه به آن ها بعد از دانستن قیمت فر پیتزا ایتالیایی برای خرید الزامی است. این نکات شما را در خرید بهتر و شروع کسب و کار موفق تر راهنمایی می کنند.

  • فر پیتزایی که خریداری می کنید حتما باید به راحتی اجزای آن جدا شده و قابل شستشو باشد وگرنه نمی توانید تاییدیه های بهداشتی را کسب نمایید. اما این که اجزای فر را بتوان با ماشین ظرف شویی شست یا نه نکته ی بسیار مهمی نیست، مگر آن که فروشگاه بسیار بزرگی را مدیریت می کنید و زمان برای شستشوی دستی وجود ندارد.
  • سیم های فر پیتزا به طور معمول دست و پا گیر هستند. حتما در هنگام خرید، فری را انتخاب کنید که محفظه ی جمع آوری سیم برق را داشته باشد.
  • بهترین جنس برای تولید بدنه ی فر پیتزا ایتالیایی، استیل ضدزنگ است. بهتر است در هنگام خرید این گزینه را حتما در نظر داشته باشید.
  • جنس فر به نحوی باشد که طبخ را طولانی نکند.
  • ظرفیت زیادی را در خود جای دهد.
  • قیمت فر پیتزا ایتالیایی که انتخاب می کنید حتما متناسب با کارتان باشد.
  • فرهای پیتزا ممکن است در محیط کار شما دچار لغزش شده و مشکلاتی را ایجاد کنند. اگر در هنگام خرید انواعی را انتخاب کنید که پایه ی ضد لغزش دارند، با این قبیل مشکلات مواجه نخواهید شد.
  • فر مورد نظر باید دارای حرارت مناسب باشد.

 

 

چگونه از قیمت های مختلف فر پیتزا ایتالیایی اطلاعات به دست آوریم

 

اگر قصد خرید فر پیتزا ایتالیایی برای کار خود را داشته باشید، یکی از سوالی که برای شما پیش می آید حول قیمت آن است. درست است که بسیاری از افراد می گویند: نقش قیمت را در هنگام خرید نادیده می گیرند اما در واقع خود آن ها هم در هنگام خرید اولین سوالی که می پرسند، قیمت فر پیتزا ایتالیایی است.

راه های مختلفی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید به راحتی درباره قیمت انواع مختلف فرهای پیتزا اطلاعاتی را به دست آورید.

راهی که اکثر مردم به کمک آن به مقصود خود می رسند، مراجعه به مراکز فروش و کسب اطلاعات به صورت حضوری است اما راه حل آسان تری نیز وجود دارد که حتما الان که در حال مطالعه ی این مطلب هستید تا حدی به آن پی برده اید و آن کسب اطلاعات مورد نظر در مورد قیمت فر پیتزا ایتالیایی و دیگر محصولات تهیه ی پیتزا به صورت اینترنتی است.

 

نقش استحکام در قیمت فر پیتزا ایتالیایی

 

فر پیتزا دستگاهی است که باید در شرایطی مانند آشپزخانه ها و محیط های دیگر قرار گرفته و افراد زیادی با آن به طور همزمان کار کنند، لذا استحکام و مقاومت آن در برابر کاری که از آن کشیده می شود بسیار مهم است.

قطعا فر پیتزا ایتالیایی در چنین شرایطی ضربات زیادی را باید تحمل کند. اگر فر مورد نظر استحکام کافی را نداشته باشد بعد از مدت کوتاهی پس از استفاده خراب می شود.

به همین دلیل تولید کنندگان این گونه فرها سعی می کنند در تولید محصولات خود از موادی استفاده کنند که استحکام کافی را برای فر ایجاد می کنند، اما استفاده از این مواد هزینه های زیادی را به شرکت های تولید کنند متحمل می کند، در نتیجه قیمت فر پیتزا ایتالیایی نیز همراه استحکام آن افزایش می یابد.

 

سیستم هوشمندسازی دمای پخت در فرهای ریلی جدید

 

اخیرا در سال 2018 یک شرکت ایتالیایی اعلام کرده است که در تولید فرهای پیتزای خود از سیستمی استفاده کرده است که می تواند دمای پخت پیتزا در فر ریلی را برای پیتزاهای مختلف تنظیم کند. این سیستم هنوز به طور وسیع به کار گرفته نشده است اما ویژگی های زیادی دارد که به زودی جای تمامی فرهای موجود در بازار را خواهد گرفت.

ویژگی اصلی این سیستم اینگونه است که با تنظیم خودکار دما از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و دما را به داخل خود فر بازگشت می دهد. البته این شرکت ایتالیایی گفته است که قصد استفاده از این سیستم را تنها در چند مدل از فرهای پیتزای خود دارد و قرار نیست از آن در تمام فرهای پیتزا استفاده کند. 

یکی از فرهایی که به گفته ی این شرکت قرار است از این سیستم هوشمند استفاده کند، فر ریلی است. از آن جایی که تنظیم دمای پخت پیتزا در فر ریلی بسیار با اهمیت است، این سیستم می تواند کمک زیادی به تهیه کنندگان پیترا بکند.

لازم به ذکر است که استفاده از این سیستم هوشمند در تولید فر پیتزا مشکلاتی هم دارد که این شرکت سعی در برطرف کردن آن ها دارد و این قول را به مشتریان داده است بعد از برطرف شدن مشکلات، این سیستم به بازار عرضه شود.

فر ریلی گسرو ساخت کشور کره جنوبی با بهره گیری از جدید ترین متد روز دنیا موفق به ساخت فر پیتزا با قابلیت تنظیم دما بین 1 تا 350 درجه شده است که گونه ای که تنظیم دما متناسب با پخت انواع مواد غذایی در اختیار آشپز خواهد بود.

 

قیمت فر پیتزا ریلی دست دوم

 

فر پیتزا دست دوم به انواع فرهایی گفته می شود که مدتی از زمان کارکرد آنها می گذرد. خرید فر پیتزا دست دوم معمولاً برای افرادی توصیه می‌شود که بودجه مالی محدودتری برای خرید فر پیتزا در اختیار دارند.

این تجهیزات نیز مانند هر دستگاه دیگری نیازمند بررسی های دقیق تری هنگام خرید و انتخاب مدل های دست دوم آنها می باشد. در حال حاضر اگر شما هم به دنبال موقعیت مناسب برای خرید فر پیتزا دست دوم هستید و قصد دارید با تهیه این تجهیزات، کسب و کار فست فود خود را راه اندازی کنید لازم است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در خصوص فرهای مخصوص طبخ پیتزا در حالت دست دوم و کارکرده به دست آورید.

مخصوصا اینکه در این مقاله می توانید بفهمید قیمت فر ریلی دست دوم را چطور تشخیص دهید !!

 

 

نکات مهم در خرید فر پیتزا دست دوم

 

انتخاب یک فر پیتزا دست دوم اگر به صورت صحیح و با دقت انجام شود، صاحبان کسب و کار فست فود را یاری می رساند تا نیازهای غذایی مشتریان را برطرف سازند. همچنین فرهای دست دوم همانند یک فر پیتزا نو می تواند انواع پیتزا را در سریعترین زمان آماده کنند، بدون آنکه هزینه های تعمیرات و نگهداری بیشتری را برای صاحب فست فود ایجاد نمایند.

اولین عامل مهم که هنگام خرید یک فر دست دوم در نظر مشتریان مهم جلوه می‌کند، قیمت فر پیتزا دست دوم است. زمانی که برای انتخاب یک فر پیتزا تصمیم گیری می کنید، گزینه های متعددی پیش روی شما قرار دارد؛ طیف وسیعی از مدل ها در بازار قابل دسترسی هستند؛ بنابراین در گام اول اطمینان حاصل کنید که مدل فر، متناسب با نیاز شما باشد.

در خرید فر پیتزا دست دوم اگر از راهنمایی افرادی که در این حوزه تخصص دارند کمک می گیرید، دقت داشته باشید که قیمت فر ریلی دست دوم برای شما در نهایت، چه قدر تمام خواهد شد و آیا خدمات پشتیبانی مدل فر پیتزا که انتخاب کرده اید در مدت زمان کارکرد فر به شما ارائه می شود یا خیر؟!

خدمات پشتیبانی فر پیتزا باید در دسترس شما قرار داشته باشد تا در صورت بروز هر نوع مشکل بتوانید سریعتر آن را برطرف کنید. 

همانطور که می دانید یک فر پیتزا نو که از کارخانه یا نمایندگی خریداری می کنید قادر است درجه حرارت را بین 300 تا 350 درجه فارنهایت تنظیم کند؛ این تنظیمات دمایی در مدل های مختلف فر پیتزا متفاوت است. خرید فر پیتزا دست دوم زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بتواند شرایط دمایی را در حد متعادل تنظیم کند.

اگر به هر دلیلی متوجه شدید که قیمت فر پیتزا دست دوم بسیار ارزان تر به شما ارائه شده است مطمئن باشید در یک یا چند قسمت از عملکرد فر، مشکلاتی وجود دارد. تفاوتی نمی کند مدل فر یا برند سازنده چگونه باشد، آنچه اهمیت دارد این است که نحوه تنظیم شرایط دمایی فر پیتزا دست دوم باید همانند یک فر نو، قابل کنترل باشد. در این صورت از سوختن پیتزاها یا عدم پخت کامل مواد غذایی جلوگیری می ‌شود.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت فر پیتزا دست دوم

 


انواع فر پیتزا دست دوم قابلیت تهیه تعداد مشخصی از پیتزا را مطابق با ظرفیت اولیه ارائه می دهند؛ برخی از انواع فرها به صورت یک طبقه و برخی دیگر به صورت دو یا چند طبقه ساخته می شود؛

همچنین مدل فر پیتزا به صورت فرهای ریلی، فر صندوقی و ... در بازار وجود دارد؛ بنابراین یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت فر پیتزا دست دوم، مدل فرها می باشد.

برای انواع فر پیتزا که دارای تعداد طبقات بیشتر است و تنظیمات شرایط دمایی طبخ پیتزا به صورت اتوماتیک و خودکار انجام می شود، قیمت فر پیتزا دست دوم در مقایسه با فرهای ساده تر، بیشتر خواهد بود؛ همچنین ابعاد و اندازه های فر پیتزا هر چقدر بزرگتر باشد، قیمت نهایی خرید فر، بیشتر خواهد بود.

اگر به دنبال مدیریت بودجه مالی خود هستید و در راستای این مسئله تصمیم دارید کیفیت طبخ پیتزا را در کسب و کار خود را ارتقا دهید می‌توانید فر پیتزا دست دوم مدل آجری یا ریلی خریداری کنید؛ اگر چه قیمت اندکی بیشتر از مدل های ساده تر فر می پردازید اما در نهایت برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

خرید فر پیتزا دست دوم برای مراکز فست فود که در طول روز باید همزمان بیشتر از ده پیتزا آماده کنند در مدل فر ریلی، مناسب تر است. فرهایی که مجهز به نوار نقاله باشند موجب سهولت ورود و خروج سینی فر از داخل محفظه آن خواهند شد.

برای مشاغلی که حداقل فضا را در آشپزخانه در اختیار دارند، خرید فر پیتزا دست دوم به صورت فر ریلی تک طبقه مناسب تر است.

مشاوره خرید فر پیتزا دست دوم

 

اگر هیچ تجربه ای در خرید فر پیتزا دست دوم ندارید قطعاً به مشاوره خرید از سوی یک فرد با تجربه نیاز خواهید داشت لازم است. هنگام مشورت برای انتخاب یک فر مناسب دست دوم به موارد زیر توجه داشته باشید؛ حتی اگر نیاز دارید آنها را در یک برگه جداگانه یادداشت کنید:

 

بهترین فر پیتزا دست دوم

 

  • در خصوص مشخصات فنی و قیمت فر پیتزا دست دوم با کارشناسان فنی صحبت کنید.
  • اگر یک فر را انتخاب می کنید حتماً به تنظیم شرایط دمایی مناسب برای طبخ پیتزا و مدت زمان طبخ پیتزا دقت داشته باشید.
  • حتماً از طریق مراکز معتبر نسبت خرید فر پیتزا دست دوم اقدام کنید؛ در صورت امکان از فروشنده بخواهید فر را برای شما روشن کند تا با شرایط عملکرد آن آشنا شوید و از سالم بودن تمام اجزای داخل فر اطمینان حاصل کنید.
  • فضای آشپزخانه یا مکانی که قرار است فر را در آنجا قرار دهید اندازه گیری کنید و با فروشنده در میان بگذارید.
  • هنگام خرید مدل های فر پیتزا دست دوم که به صورت اتوماتیک و خودکار، شرایط حرارتی داخل محفظه فر را تنظیم می کنند، از صحت عملکرد ابزار دقیق برای نشان دادن دمای دقیق داخل محفظه اطمینان حاصل کنید؛ در غیر این صورت تمام سفارشات پیتزا هنگام طبخ از بین خواهند رفت.
  • برای مشاوره خرید فر پیتزا، دریافت قیمت فر پیتزا دست دوم و اطلاع از بهترین مدل فر پیتزا برای مراکز فست فود با تعداد سفارشات متفاوت، مجموعه گسرو را به شما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های فر پیتزا تنوری

 

یکی از انواع دیگر فرهای پیتزا، فر پیتزا تنوری است که در آشپزخانه برخی از فست فود ها و رستوران ها استفاده می شود. برای این که انتخاب درست و آگاهانه ای برای خرید فر پیتزا داشته باشیم باید در مورد مزایا و معایب هر کدام اطلاعاتی کسب کرده و آن ها را ارزیابی کنیم. در این بخش قصد داریم در مورد فر پیتزا تنوری اطلاعاتی ارائه کنیم تا شما بتوانید درست انتخاب کنید.

 

  • حرارت بالا در فر پیتزا تنوری

 

فر پیتزا تنوری، مانند فرهای معمولی که در آشپزخانه همه خانه ها هست عمل می کند؛ این بدان معنا است که نباید از آن انتظار یک فر پیتزا حرفه ای را داشته باشید.

حرارت این فر بسیار بالا بوده و در صورتی که آشپز مدام وضعیت پخت غذا را چک نکند، امکان سوختن پیتزا درون آن وجود دارد. در صورتی که در فر ریلی گسرو، حرارت قابل کنترل بوده و می توان زمان دقیق پخت کامل پیتزا را تعیین کرد تا غذا با کیفیت و پخت عالی به دست مشتری برسد.

 

بهترین پیتزا با فر پیتزا تنوری

 

  • اصطلاک بدنه دستگاه

 

یکی از معایب فر پیتزا تنوری در مقابل فر پیتزا ریلی گسرو، اصطلاک بالا دستگاه است. در فر پیتزا ریلی گسرو به علت این که حرارت به بیرون فر منتقل نمی شود و بدنه فر سرد می ماند، اصطلاک بدنه بسیار پایین بوده و آسیبی به آن وارد نمی شود؛

در صورتی که در فرهای تنوری به علت گرم شدن بدنه، اصطلاک بالا بوده و به مرور زمان و در طولانی مدت می تواند هزینه های جانبی برای صاحبان رستوران ها ایجاد کند.

 

  • گنجایش فر پیتزا تنوری

 

مدت زمان انتظاری که هر مشتری برای حاضر شدن پیتزا سپری می کند، نباید طولانی شود. این مدت زمان کاملا بستگی به گنجایش فر دارد. فر ریلی گسرو با آماده سازی ۹۰ پیتزا در ساعت به نسبت فر پیتزا تنوری کارایی بالاتری دارد. فرهای پیتزا تنوری ۲ تا ۵ پیتزا را در خود جای می دهد که به نسبت کارایی فر پیتزا ریلی گسرو این تعداد بسیار پایین تر است.

 

  • فضا فیزیکی اشغال شده توسط فر پیتزا تنوری

 

فضا فیزیکی که یک فر اشغال می کند شاید در نگاه اول چندان حائز اهمیت نباشد اما آشپزان و رستوران داران با تجربه می دانند که هر چه فر، فضا کمتری اشغال کند به بهبود کیفیت و کارایی کادر آشپزخانه کمک می کند. زمانی که فضا با یک فر بسیار بزرگ اشغال شده باشد، آشپزخانه شلوغ شده و سرعت عمل نیروهای آشپزخانه گرفته می شود.

ضمن این که به علت کوچک بودن فضا در اکثر آشپزخانه ها باید حداقل صرفه جویی در فضا را داشته باشیم. فر ریلی گسرو به علت فضا کمی که به نسبت سایر فرها از جمله فر تنوری اشغال می کند، می تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که به صرفه جویی فیزیکی فضا اهمیت می دهند.

 

بهترین فر پیتزا تنوری گسرو

 

  • انواع فر پیتزا تنوری

 

برخی از فرهای پیتزا تنوری، به لحاظ ظاهری دقیقا مانند تنور بوده که با حرارت مستقیم آتش، غذا را حاضر می کند. از معایب این فرها این است که حرارت بالا فر، آشپز را اذیت خواهد کرد. در کار با این فرها، به علت حرارت بالایی که برای پخت پیتزا نیاز است، آشپز نمی تواند لحظه ای از پیتزا های درون فر غافل شود زیرا پیتزا ها برای پخت نیاز به جا به جایی مداوم دارند.

نکته دیگری که در این بخش باید در نظر گرفت این است که حرارت فر، فضا آشپزخانه را برای سایر آشپزان نیز غیر قابل تحمل خواهد کرد. فر پیتزا ریلی گسرو هیچ حرارتی را به بیرون انتقال نمی دهد ضمن آن که این فر با سیستم سیلیکولیشن هوا، گرما را به صورت یکنواخت در تمام فر به گردش در خواهد آورد و حرکت ریل نیز به پخت بهتر پیتزا کمک می کند؛ بنابراین نیازی به جا به جایی پیتزا به صورت دستی نیست.

 

  • پاکسازی فر از مواد پیتزا

 

یکی از کارهای سختی که در پایان هر روز باید انجام شود، تمیز کردن فر پیتزا است. فر پیتزا تنوری به علت ساختار فیزیکی که دارد، به راحتی قابل تمیز کردن نیست؛ پاکسازی نکردن فر از آلودگی ها و سوخته های مواد غذایی، کیفیت پیتزاها را به مرور زمان کاهش می دهد.

برای تمیز کردن فر پیتزا، حتما باید بعد از خنک شدن کامل فر این کار صورت گیرد که زمان گیر خواهد بود. دقت داشته باشید که تمیز کردن این فرها باید با دستمال مرطوب و نرم باشد تا بدنه داخلی فر آسیب نبیند و برخی از قسمت های فر باید به صورت کامل خارج و شسته شود. این در صورتی است که سهولت پاکسازی فر ریلی گسرو نقطه قوت آن نسبت به سایر فرهای پیتزا به شمار می رود.

 

ارزان ترین فر پیتزا تنوری

 

  • عیب یابی فر به صورت غیر خودکار

 

فر پیتزا تنوری در صورتی که با ایرادی مواجه شود نیاز به متخصص برای عیب یابی دارد که این امر زمان گیر خواهد بود. متاسفانه در فضا رقابتی بین فست فودها، امکان آزمون و خطا وجود ندارد. نمی توان برای عیب یابی دستگاه صبر کرد یا این که چند روزی اطلاعیه تعطیل است به در رستوران زد.

عیب یابی باید سریع و به صورت هوشمند صورت گیرد تا در سرویس دهی به مشتری خللی وارد نشود. فر پیتزا ریلی گسرو با سیستم عیب یاب هوشمند در صورتی که کوچک ترین ایرادی در فر به وجود آید آشپز را مطلع کرده و اجازه نمی دهد کیفیت خدمات رسانی رستوران حتی برای لحظه ای افت کند.

 

  • زمان پخت پیتزا در فر تنوری

 

در فر تنوری هر پیتزا به صورت متوسط ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان برای پخت لازم دارد در صورتی که این زمان در فرهای پیتزا ریلی گسرو 4 تا 5 دقیقه است. هر چه زمان مورد نیاز برای پخت پیتزا بیشتر باشد، روند سرویس دهی به مشتریان کند شده و در نتیجه تعداد مشتریان ناراضی بالا می رود. در فر پیتزا ریلی گسرو شما در هر ساعت ۹۰ پیتزا حاضر می کنید بدون آن که تعداد نیرو انسانی تان را افزایش داده باشید.

 

  • مصرف انرژی در فر پیتزا

 

مصرف گاز در فرهای پیتزا تنوری برابر با ۶ تا ۷ متر مکعب در ساعت است که می تواند در طولانی مدت بخش زیادی از سود آشپزخانه را به خود اختصاص دهد.

فر پیتزا ریلی گسرو با مصرف گاز ۲ تا ۲.۵ متر مکعب در ساعت به صورت تقریبی یک سوم این انرژی را مصرف می کند و از لحاظ اقتصادی باعث صرفه جویی در مصرف گاز می شود. فر پیتزا ریلی گسرو علاوه بر مزایایی که دارد به شما کمک می کند سود بیشتری به دست آورید.

  

 

دیدگاه‌ها   

+1 # سینا 1398-05-30 08:36

من فر پیتزا ریلی گسرو را برای فست فودم خریداری کردم، میخواستم ببینم میتونم برای مصارف خانگی هم از این فر استفاده کنم ؟!

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # gasro 1398-06-10 05:29

تهیه پیتزاهای خوشمزه در خانه، مورد علاقه تمام خانم های خانه دار است. برای این کار، یک فر پیتزا کوچک خانگی به طوری که امکانات کامل را برای طبخ انواع پیتزا با کیفیت و حفظ طعم اصلی مواد فراهم کند، یک گزینه ایده آل است.

اگر صرفاً به دنبال خرید یک فر پیتزای معمولی بدون توجه به مشخصات فنی فر هستید قطعاً پس از یک جستجوی کوتاه در میان محصولات متنوع فر پیتزا خسته می شوید و به عبارت ساده، برای همیشه از تهیه پیتزای خانگی صرف نظر می کنید!

اما اگر واقعاً به دنبال تهیه یک فر پیتزا با تمام مشخصات ایده آل باشید، در نهایت، محصول مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.

 

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # یاسی 1398-05-31 14:56

مشخصات یک دستگاه ایده آل برای فر پیتزا کوچک خانگی چیست ؟

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # gasro 1398-12-25 07:08


فر پیتزا کوچک خانگی باید بهترین قابلیت ‌ها را برای تهیه پیتزا در خانه ارائه دهد. اگر چه بر این باور هستیم که کیفیت و قابلیت های فرهای خانگی بسیار کمتر از فرهای صنعتی هستند که در فست فودها استفاده می شوند، اما همین فرهای خانگی نیز در نوع خود بی نظیر می باشند.

ایده آل ترین های فرهای خانگی برای تهیه پیتزا، دستگاه هایی هستند که بتوانند انواع پیتزا را در کمتر از ۲۰ دقیقه آماده کنند. برای فرهای خانگی، مدل های مختلفی در بازار وجود دارد؛

اما با توجه به اینکه محوطه آپارتمان ها با محدودیت فضا مواجه هستند، بهترین فر پیتزا کوچک خانگی، نوعی فر می باشد که دارای یک طبقه با امکان طبخ دو پیتزا به صورت همزمان است.

فرهای خانگی، طعم مواد اولیه به کار رفته در پیتزا را حفظ می‌کند و عطر و مزه خاصی به آن می بخشد.
 

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # علی 1398-06-07 04:51

برای خرید فر پیتزا خانگی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # gasro 1398-12-25 07:14

*** بودجه مالی در خرید فر پیتزا کوچک خانگی


اولین نکته مهم هنگام خرید فر پیتزا کوچک خانگی، بودجه مالی است. میزان هزینه ای که برای خرید فر پیتزای خانگی تعیین می کنید، انتخاب های شما را محدود یا وسیع می سازد.

قابلیت ها و امکاناتی که فرهای خانگی ارائه داده اند در قیمت آنها موثر است و همین عامل، بودجه مالی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر یک بودجه مشخص برای خرید فر خانگی در نظر بگیرید، انتخاب بهترین فر پیتزا کوچک خانگی برای شما ساده تر می شود.


*** نحوه استفاده از فر پیتزا کوچک خانگی


هنگامی که می خواهید یک فر خانگی برای تهیه پیتزا بخرید باید بدانید چگونه می خواهید از آن استفاده کنید، فضای آشپزخانه شما چقدر است و چند عدد پیتزا را می خواهید در یک ساعت تهیه کنید.

کاربردهایی که شما از فر پیتزا کوچک خانگی انتظار دارید در خریدتان موثر خواهد بود. از رهای صنعتی چند طبقه نمی‌توان در آشپزخانه های آپارتمان های مسکونی استفاده کرد؛ در مقابل باید از فرهای کوچک با ابعاد جمع و جور و زمان پخت کوتاه تر استفاده نمود.

 

*** مدل فر پیتزا کوچک خانگی



اگر به دنبال خرید بهترین فر پیتزا کوچک خانگی هستید، انتخاب های متنوعی پیش روی شما قرار دارند. فرهای آجری، تنوری، فر صندوقی که دارای بدنه ساخته شده از ورق های فولادی گالوانیزه هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند، برای شما مناسب تر است.

فرهای کوچکتر، مقرون به صرفه تر هستند. سعی کنید فرهایی را خریداری کنید که سینی های ریلی و سینی های چرخشی داشته باشند.

 

*** ویژگی ها و مشخصات فنی پیتزا



عامل دیگری که در خرید فر پیتزا کوچک خانگی اهمیت دارد، توجه به مشخصات فنی دستگاه است.

شکل ظاهری، ابعاد و اندازه ها، وزن دستگاه، رنگ، شرایط طبخ پیتز،ا شرایط دمایی داخل فر، گازی یا برقی بودن فرها، مواردی هستند که جزو مشخصات فنی فرهای خانگی قرار می‌گیرند. به این عوامل نیز هنگام خرید دقت کنید.

 
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # فاطمه 1398-06-10 17:00

ویژگی های بهترین فر ریلی پیتزا ایرانی چیست ؟

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-25 07:44

  • دارای ابعاد و اندازه های مناسب است تا هر فردی متناسب با نیاز خود آن را خریداری کند.

  • کسب درصد بالای از رضایت به علت سرعت بالای پخت

  • جنس استیل 304 استنلس برای جلوگیری از زنگ زدگی

  • فن بسیار قوی برای تنظیم حرارتی

  • بهترین امکانات موجود برای پخت راحت و بدون نیاز به وسایل کمکی

  • توان و ظرفیت پخت تا 165 پیتزا به صورت هم زمان برای فروشگاه های بزرگ با نیازهای بالا

  • ظرفیت حرارتی 50000 کیلو کالری

  • مصرف انرژی حداقلی با جلوگیری از اتلاف حرارتی

  • عدم نیاز به پرسنل ماهر برای پخت انواع پیتزا

  • طراحی با کمترین صدا در حین پخت با بهترین فر ریلی پیتزا ایرانی

  • ظرفیت بالاتر و بیشتر پخت پیتزا

  • سرعت بالای آماده شدن پیتزاها

  • امکان هماهنگ سازی سرعت و دما بصورت جداگانه به کمک کنسول کنترل

  • تمامی پیتزا ها به صورت یکنواخت در بهترین فر ریلی پیتزا ایرانی پخته می شوند.

  • کمترین اتلاف حرارتی به علت دارا بودن یک سیستم حرارتی مطمئن

  • دارای برد تنظیم زمان برای تنظیمات طیفی- نشری

  • ترموستات ویژه و تولید شده توسط یک برند ایتالیایی

  • دارای اینورتر جهت تنظیم پیشروی حرکت ریل

  • عدم اتلاف حرارتی با طراحی خاص بدنه

  • افزایش دمای 450 درجه ای

  • خنک نمودن انتهایی پیتزاها

  • قابلیت شست وشوی راحت با جدا شدن قسمت های مختلف آن

  • امکان ذخیره سازی برنامه های جدید برای پخت های ویژه

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # زهرا 1398-06-11 05:04

قیمت بهترین فر ریلی پیتزا ایرانی چقدر است ؟

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-25 07:59

زمانی که بحث از خرید یک محصول می شود، یکی از موضوعاتی که جلوه نمایی می کند، قیمت هایی است که برای آن محصول در نظر گرفته می شود. فرهای مختلفی برای پخت یک پیتزای درجه یک و لذیذ وجود دارند که هرکدام بر حسب عملکرد و توانایی های خود ویژگی هایی دارند.


این موضوع در مورد بهترین فر ریلی پیتزا ایرانی نیز به همین صورت است و قیمت این فر برحسب توانایی هایی که دارد، سنجیده می شود.


از آن جایی که بهترین فر پیتزا ریلی ایرانی قابلیت های زیادی برای پخت یک پیتزای لذیذ دارد، قیمت آن نسبت به فرهای دیگر کمی گران تر است. اما نگران نباشید این هزینه ی بالایی که شما پرداخت می کنید تماما صرف افزایش کیفیت فر مورد نظرتان شده است.


لازم به ذکر است قیمت بهترین فر ریلی پیتزا ایرانی بسیار مناسب تر از انواع خارجی است در حالی که ویژگی های زیادتری نیز نسبت به آن ها دارد. این فر هم اکنون در فروشگاه اینترنتی گسرو با قیمت های فوق العاده ای در حال عرضه شدن به مشتریان است.

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # ستاره مشرقی 1398-12-10 07:23

بهترین فر ریلی پیتزا ایرانی در کدام فروشگاه اینترنتی موجود است؟!

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-25 08:05

راه های زیادی برای خرید بهترین فر ریلی پیتزا ایرانی وجود دارد که بسته به سلیقه خود می توانید از آن ها کمک بگیرید. یکی از بهترین راه هایی که ما به شما توصیه می کنیم، خرید این فرها به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی است.فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که امروزه در حال عرضه بهترین فرهای پیتزا داخلی و خارجی هستند. استفاده از این روش خرید مزایای زیادی دارد که برخی از آن ها را نمی توان در خریدهای مستقیم دید.


یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که برای این روش خرید وجود دارد این است که شما به راحتی می توانید به مقایسه ی انواع مختلف فر پیتزا با یک دیگر بپردازید و متناسب با نیازهای خود یک فر را انتخاب کنید.اما توجه داشته باشید که در این روش خرید باید دقت زیادی در انتخاب فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود داشته باشید تا فریب کلاهبرداران اینترنتی را نخورید.



پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # علی اکبر 1398-12-25 08:17

شما از آمار فروش بهترین فر ریلی پیتزا ایرانی مطلع هستید ؟!

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-25 08:23

شاید زمانی که موضوع بر سر خرید فر پیتزا می شود و شما با فرهای ایرانی برخورد می کنید، این سوال برایتان مطرح شود که آیا با وجود تعداد زیادی از برندهای مطرح تولید کننده ی فرهای پیتزا، کسی انواع ایرانی را خریداری می کند یا خیر.


فرهای ایرانی و عمدتا فرهای ریلی پیتزا که طرفداران زیادی دارند اگرچه نام برند ایرانی برای آن ها احتساب می شود اما معمولا پشتیبانی هایی از سوی برندهای مطرح خارجی دارند. به همین دلیل ما شاهد حجم بالایی از فروش بهترین فر ریلی پیتزا ایرانی در سال هستیم. این آمار بالای فروش نشان می دهد که رضایت صاحبان پیتزافروشی ها نسبت به این فرهای داخلی نسبتا بالا است.


برای آن که بتوانید اطلاعات کاملی را در مورد آمار فروش بهترین فر ریلی پیتزا ایرانی، قابلیت های آن و اطلاعات مقایسه ای آن با برندهای خارجی به دست آورید می توانید به فروشگاه اینترنتی گسرو مراجعه کرده و بعد از انتخاب فر مورد نظر، از مشاوره ی تلفنی برای دستیابی به اطلاعات مورد نظر خود استفاده کنید. قطعا توجه به آمار فروش فرهای مختلف پیتزا کمک زیادی به شما در یک انتخاب موفق خواهد کرد.

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # شهرام قهرمانی 1398-12-25 08:30

لطفا مزایای انواع فر پیتزا آجری را برای من بگید. ممنون

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-25 08:31


  • محدوده دمایی فوق العاده بالا برای طبخ پیتزا:


  • یکی از مهم‌ترین مزایایی که فر پیتزا آجری برای طبخ انواع پیتزا ارائه می‌دهد، توانایی فراهم کردن شرایط دمایی بسیار عالی برای طبخ غذا است. آجرهایی که در ساخت بدنه فر آجری استفاده شده‌اند به سرعت دما را جذب کرده و در سراسر فر انتقال می دهند. شکل ظاهری این فرها به صورت گنبدی است، بنابراین حرارتی که به سمت دیواره ها حرکت می کند، طی یک حرکت چرخشی مجدداً به سطح پیتزا منتقل می شود.هنگامی که شرایط دمایی در حد متعادل نگاه داشته شود، ۲۰ دقیقه برای طبخ پیتزاها کافی می باشد. شرایط دمایی که برای این فرها بیان شده است، دمای حدود ۷۰۰ درجه فارنهایت می باشد.

  • زمان پخت سریع تر:

  • یکی دیگر از مهمترین و قابل توجه ترین مزایایی که فر پیتزا آجری فراهم می آورد، زمان پخت سریع انواع پیتزا می باشد. این مزیت به ویژه برای کسب و کارهای فست فود که باید تعداد سفارشات بالاتری در طول یک روز تهیه کنند، اهمیت دارد.از آنجایی که گرمای جریان یافته در فضای فر به شدت در دیواره ها ذخیره می شود، بازیابی حرارت و انتقال مجدد آن به سطح پیتزا موجب می‌شود غذا در کوتاه ترین زمان، طبخ شود. برای انواع پیتزا، دو تا سه دقیقه طول می کشد تا فرآیند پخت کامل شود. این ویژگی یک امتیاز مقرون به صرفه برای فست فود ها به شمار می رود؛ چرا که در یک زمان کوتاه قادرند تعداد زیادی پیتزا را آماده کنند. البته در هنگام استفاده از فر دقت داشته باشید که اگر پیتزاها بیشتر از زمان پخت استاندارد در فر بمانند، نان آنها ممکن است خیس بخورد.

  • دیواره مقاوم:


  • انواع فر پیتزا دارای دیوارهای مقاوم، از بهترین مصالح تشکیل شده اند؛ دیواره هایی که قادر هستند حرارت تابشی را به سطح غذا منتقل کنند؛از طرف دیگر، دیواره های فر در برابر نفوذ هر گونه رطوبت خارجی مقاوم است؛ بنابراین از ترش شدن طعم پیتزا ناشی از نفوذ آب جلوگیری می کند. پیتزا هایی که در این گونه فرها تهیه می شوند ترد و خوشمزه هستند.

  • طعم و عطر منحصر به فرد:


  • اگر به یک مرکز فست فود مراجعه کردید و طعم منحصر به فرد از یک پیتزا را تجربه نمودید مطمئن باشید از فر پیتزا آجری برای طبخ این غذا استفاده شده است. طعم و عطر حیرت‌انگیزی در انواع پیتزا که توسط این فرها پخته می شوند، ایجاد می گردد. فرایند نفوذ حرارت در بافت غذا در این فرها بسیار قوی اما آرام است؛ همین عامل موجب ترد شدن نان پیتزا و خوشمزه تر شدن آن می شود. لازم است یک نکته را در هنگام استفاده از فر پیتزا آجری به خاطر داشته باشید. اگر از زیتون یا روغن زیتون بر روی پیتزا استفاده کنید و سپس آن را داخل فر قرار دهید، حرارت فوق العاده بالای فر آجری موجب می‌شود طعم پیتزا از بین برود و عطر روغن زیتون به بوی نامطبوع تبدیل شود.به همین دلیل پیشنهاد می‌شود پس از پخت کامل پیتزا، تکه های زیتون یا روغن زیتون را قبل از اینکه پیتزا را به مشتری تحویل دهید بر روی پیتزا قرار دهید. این مسئله در خصوص سس ها نیز وجود دارد.استفاده از فر پیتزا آجری با کیفیت بالا موجب می‌شوند طعم و عطر سبزیجات به کار رفته در تهیه پیتزا حفظ شود و همچنین ویتامین ها و مواد مغذی در طول زمان پخت از بین نروند.هر ماده اولیه که برای تهیه انواع پیتزا به کار ببرید با عطر واقعی خود در فر پیتزا آجری به همان صورت باقی خواهند ماند. جریان یکنواخت حرارت، علت این کیفیت می باشد.



پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # صالح عبادی 1398-12-25 09:47

لطفا در مورد مزایای خرید فر پیتزا صندوقی به من بگید

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-25 09:48

برخی از انواع فر پیتزا صندوقی به گونه ای طراحی شده اند که در کمتر از 15 دقیقه بهترین پیتزا را تهیه می‌کنند. دمای حرارت داخلی این فرها معمولاً حدود ۵۰۰ درجه سانتیگراد تنظیم می شود.این مدل فرها از سوخت گاز به عنوان تامین حرارت استفاده می کنند. برای انواع فر پیتزا که محفظه آنها از ورقه های فولادی مقاوم ساخته شده است، قیمت فر پیتزا صندوقی در حالتی که محفظه فر از سرامیک یا آجر ساخته شده است، متفاوت است.



یکی از مزایای خرید فر پیتزا صندوقی، ابعاد نسبتاً کوچک آنها در مقایسه با فرهای تجاری بزرگ است. فرهای صندوقی را می توان بر روی کانتر آشپزخانه یا میزهای بزرگ در فضای آزاد قرار داد و با آن به راحتی انواع پیتزا را تهیه کرد. همین عوامل موجب می شود حمل و نقل فر پیتزا نیز ساده تر و راحت تر باشد.انواع فر پیتزا صندوقی هنگام طبخ پیتزا، عطر و طعم اصلی مواد اولیه غذایی را حفظ می کنند و حرارت را به صورت یکنواخت و کامل در تمام سطح پیتزا توزیع می نمایند.

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # حسین برکتی 1398-12-25 10:10

اگر میشه لطفا در مورد ارزان ترین فر ریلی پیتزا به من بگین !! ممنون

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-25 10:11

ارزان ترین فر ریلی و فر پیتزا، فرهایی هستند که بدون تغییر در کیفیت دستگاه، صرفاً از نظر قیمت در مقایسه با سایر فرهای بازار، ارزان تر هستند. فرهای ریلی عبارتند از یک محفظه مشخص که تعدادی سینی مخصوص طبخ پیتزا برای آن تعبیه شده است. سینی های طبخ غذا از طریق ریل ها به داخل محفظه وارد و خارج می شوند.برخی از فرهای ریلی مجهز به سینی های چرخان هستند؛ به این ترتیب، لازم نیست برای چرخاندن پیتزا، درب فر باز شود. این سیستم به طور خودکار، پیتزا را در داخل فر به گردش در می آورد تا حرارت کافی به تمام غذا برسد.


فر ریلی با سینی های ثابت، ارزان تر از فرهای ریلی با سینی ‌های چرخان هستند. طراحی ارزان ترین فر ریلی پیتزا موجب شده است فرایند پخت و پز انواع پیتزا بسیار ساده تر باشد.هنگامی که پیتزا را داخل فر ریلی قرار می‌دهید، در مدت زمان پخت پیتزا می توانید به انجام کارهای دیگر بپردازید. خرید این مدل فرهای ریلی موجب می شود کارکنان آشپزخانه، محدودیت خاصی برای نظارت بر دستگاه نداشته باشند. انتخاب فرهای ریلی، سلیقه سرآشپزهای حرفه ای به شمار می رود.


مهمترین مزایا ارزانترین فر ریلی و فر پیتزا



  • قیمت مقرون به صرفه

  • بهترین گزینه برای فست فودهای بزرگ

  • عدم نیاز به تجربه کاری خاص یا مهارت های فنی

  • امکان کنترل شرایط برای تهیه سفارش های مختلف

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # سالار 1398-12-26 07:48

من شنیده بودم که فناوری های جدید در فر پیتزا آجری به کار رفته، آیا درسته؟ پیشنهاد شما برای داشتن فر پیتزا آجر در فست فود چیه ؟

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-26 07:56

فر پیتزا آجری، یکی از متداول ترین و محبوب ترین انواع فر پیتزا در میان مشتریان می باشد. از انواع مصالح اولیه آجر با مواد مرغوب برای تهیه این مدل فرها استفاده می شود. انتقال حرارت در داخل این فرها با راندمان بالا انجام می گیرد. طعم و مزه انواع پیتزا که در فر پیتزا آجری پخته می شود، منحصر به فرد و بسیار دلپذیر است؛ بنابراین محققان و دانشمندان که در خصوص علم مواد، ترمودینامیک، شیمی و انتقال حرارت مطالعه می کنند، نسل جدید انواع آجر را طراحی کردند که از آن برای طراحی و ساخت فر پیتزا آجری استفاده می شود.



فناوری های جدید تر، موادی را ارائه داده اند که بر مبنای ترکیبات اکسید و ترکیبات فوق رساناها می باشد. این تجهیزات، فرایند انتقال حرارت مبتنی بر اصول ترمودینامیکی در فر پیتزا آجری را ساده تر کرده است.محققان معتقدند اگر قرار است فر پیتزا در دمای متعادل و در درجه حرارت معین تنظیم شود، امکان نفوذ حرارت به بافت مواد غذایی بیشتر خواهد شد، طعم پیتزا بهتر می شود و در نتیجه، میزان فروش پیتزا افزایش بیشتری خواهد داشت.علاوه بر فر پیتزا آجری، فرهایی که از مواد سرامیکی ساخته می شوند نیز خصوصیاتی مشابه با یکدیگر را دارند. در مورد فرهای سرامیکی نیز درجه حرارت، قابل تنظیم است اما راندمان و کیفیت پخت پیتزا در فر پیتزا آجری، غیر قابل مقایسه با سایر انواع فرهای متداول در بازار می باشد.



اگر یک مرکز فست فود را اداره می کنید و در طول یک روز تعداد زیادی مشتری به شما سفارش می‌دهند، هرگز سعی نکنید برای آماده کردن سفارش ‌ها، دمای فر پیتزا آجری را از حد مجاز فرا تر تنظیم کنید!! برخی از رستوران ها برای این‌که سفارشات خود را بهتر آماده کنند، دمای فر پیتزا آجری را تا حدود ۳۹۰ تا ۴۰۰ درجه سانتی گراد افزایش می‌دهند!





اصول انتقال حرارت و ترمودینامیک بیان می کند اگر مقدار حرارت از یک حد مجاز فراتر رود، تاثیرگذاری معکوس خواهد داشت. با توجه به این اصل علمی، زمانی که دمای فر پیتزا آجری تا حدود ۳۹۰ درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند، باعث می‌شود سطح زیرین و پوسته های سطحی پیتزا و خمیر بسوزد و اندکی سیاه شود. همچنین موادی نظیر فلفل دلمه یا گوجه‌ فرنگی به شدت آسیب می بینند؛ در نهایت، طعم پیتزا از بین می رود. بنابراین به شدت تاکید می‌کنیم که شرایط متعادل حرارتی را برای فر پیتزا آجری تنظیم کنید.

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # ستوده 1398-12-26 08:11

*** علاوه بر پیتزا چه غذاهایی را می توان از طریق فر پیتزا صندوقی تهیه کرد؟

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-26 08:12


  • تهیه انواع نان ( نان ساده- نان طعم دار- نان های تزیین شده با زیتون، کنجد و غیره) : خوشمزه ترین نان های خانگی را با دستور پخت ساده و آسان را می توانید از طریق فر پیتزا صندوقی تهیه کنید. حرارت مورد نیاز برای تهیه نان خانگی از طریق این فرها به خوبی در دسترس قرار می‌گیرد.


  • تهیه چیپس سیب زمینی : یکی دیگر از مواد غذایی که مورد علاقه تمام افراد خانواده قرار دارد، تهیه چیپس سیب زمینی است. فر پیتزا صندوقی می‌تواند چیپس های خوشمزه را برای خانواده طبخ کند.


  • هنگام تهیه چیپس سیب زمینی لازم است پوست سیب‌ زمینی را جدا کنید و آنها را به برش های دلخواه برش بزنید؛ مقداری نمک بر روی سیب زمینی بپاشید و حدود نیم ساعت در درجه حرارت ۴۰۰ درجه فارنهایت داخل فر پیتزا صندوقی قرار دهید. تهیه چیپس سیب زمینی از طریق فر پیتزا صندوقی، به شرایط دمایی فر و ضخامت تکه های سیب زمینی بستگی دارد.



  • تهیه کیک و پنکیک : یک عصرانه خوشمزه همراه با یک فنجان چای یا قهوه از طریق تهیه کیک یا انواع پنکیک در فر پیتزا صندوقی بسیار و لذت بخش خواهد بود.


  • انواع پنکیک را طبق دستورالعمل پخت آماده کنید و در مدت زمان مشخص در محدوده دمایی ۶۰۰ درجه فارنهایت در داخل فر صندوقی قرار دهید. در این حالت دقت داشته باشید که مدت زمان مورد نیاز برای طبخ انواع پنکیک و درجه حرارت داخل فر متفاوت خواهد بود. 



  • خوراک سرخ شده گوشت : خوراک مخصوص بره که با استفاده از سبزیجات، روغن زیتون و هویج، پیاز، سیر، جعفری، دارچین و سایر ادویه ها، طعم دار شده است از طریق فر پیتزا صندوقی قابل تهیه است.


  • معمولاً برای تهیه خوراک های گوشتی سرخ شده، دمای بیشتر از 600 درجه فارنهایت لازم است. با این حال دقت داشته باشید که مدت زمان مورد نیاز برای طبخ هر غذا از طریق فر چقدر است.




  • تهیه انواع شیرینی کوکی : تقریباً تمام خانواده هایی که فر پیتزا صندوقی در اختیار داشته باشند، تمایل به تهیه شیرینی های خانگی دارند.


  • انواع کوکی های خوشمزه از طریق این مدل فرها قابل تهیه هستند. فرهای صندوقی می توانند حرارت یکنواختی را در تمام محفظه فر توزیع کنند و مو

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # علی جباری 1398-12-26 08:20

در مورد تاریخچه فر پیتزا آجری می خواستم بدونم ! بخاطر اینکه پیتزا از ایتالیا اومده، فر پیتزا آجری هم همینطوره ؟!

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-26 08:23

انواع فر پیتزا آجری در مدل ها و سبک های مختلف در مدت کوتاهی از زمانی که به بازار ارائه شدند به محبوبیت رسیدند. مدت زیادی از شهرت آنها نمی‌گذرد اما تعداد قابل توجهی از آنها را می توان در آشپزخانه های فست فودهای معروف شهر مشاهده کرد. برخلاف باور عمومی که معتقدند غذای پیتزا از سرزمین ایتالیا به سایر کشورهای جهان وارد شده است، مشاهدات تاریخی نشان می‌دهند که اولین نان‌ پیتزا در سرزمین مصر باستان تهیه شده است! مصری های باستان، اولین سازندگان نان‌ پیتزا بودند که از کوره های آجری برای تهیه نان استفاده می کردند. این کوره ها شاید هم اکنون هم در این سرزمین به عنوان نمادی از تاریخ مصر مشاهده شوند.


در سرزمین مدیترانه، کوره های آجری وسیله های ایده آل برای پخت انواع نان بودند. همچنین سایر خوراکی های کبابی، شیرینی ها، انواع کیک و البته پیتزا از طریق کوره های آجری طبخ می شدند. طولی نکشید که این طراحی از مصر باستان به تمام کشورها انتقال پیدا کرد؛ بنابراین آنچه امروزه با نام فر پیتزا آجری می‌شناسیم برگرفته از یک روش قدیمی در تاریخ کهن سرزمین مصر می باشد.انواع پیتزا که در فر پیتزا آجری تهیه می شوند کیفیت قابل قبولی در مقایسه با پیتزاهای پخته شده با فر ریلی را ندارند. فرهای قدیمی تر از سوخت چوب برای گرم کردن فضای داخل بهره می گرفتند اما امروزه فرهای گازی با ظرفیت حرارت دهی فوق العاده بالاتر به بازار عرضه شده اند که همان کیفیت را برای طبخ پیتزا فراهم می‌آورند. فرهای آجری از نظر عملکرد و اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند و انواع پیتزا را در کوتاهترین زمان تهیه می کنند. همین عامل، مهمترین وجه تمایز میان فرهای آجری با سایر فرهای موجود در بازار است.

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # سروش قادری 1398-12-26 08:38

آیا بهترین درجه حرارت در فر پیتزا آجری قابل تنظیم است؟

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-26 08:54

همان طور که می دانید زمانی که یک پیتزا داخل فر قرار می گیرد، حرارت باید در داخل خمیر پیتزا و لابه لای مواد غذایی نفوذ کند.انواع فر پیتزا آجری و ...، حرارت را به گونه ‌ای منتقل می‌کنند که از قسمت بالایی و پایینی، حرارت به راحتی به بافت پیتزا منتقل شود. پرتوهای حرارتی از فر به روش هدایت حرارتی به سمت خمیر حرکت می کند.متخصصان تهیه پیتزا، حرارت داخل فر را به گونه ای تنظیم می کنند که میزان حرارت دریافت شده توسط پیتزا در تمام جهات یکسان باشد. برای دسترسی به این شرایط، دمای فر از طریق ابزارهای کنترل که ممکن است به صورت دستی یا از طریق صفحه لمسی باشد امکان پذیر است. هر عاملی که شرایط دمایی را بر هم بزند موجب از بین رفتن پیتزا یا عدم پخت یک قسمت از پیتزا در مقایسه با سایر قسمت ها خواهد شد.


بر همین اساس و بر مبنای مطالعات انتقال حرارت، نتایج نشان دادند که بهترین دمای مطلوب برای پخت و پز انواع پیتزا در فر پیتزا آجری، چیزی حدود ۳۳۰ درجه سانتی گراد است. این دما بسیار گرم تر از آن چیزی است که در فرهای معمولی به دست می آید. درجه حرارت بالا همراه با خواص ترمودینامیکی و حرارتی آجرها در فر پیتزا آجری، از ویژگی های فر پیتزا آجری است.دانشمندان این گونه بیان کرده اند که تخلخل داخل آجر به همراه لایه ضخیم در فر پیتزا آجری، عامل اصلی گرم کردن پیتزا می باشد.از طرف دیگر نتایج نشان دادند اگرچه فولاد می تواند گرما را بهتر از آجر منتقل کند اما درجه حرارت در قسمت پایین فر به حدود ۳۰۰ درجه سانتی گراد می رسد که این عامل موجب می شود کف پیتزا بسوزد. اگر قرار باشد از سوختن خمیر پیتزا جلوگیری شود، حرارت داخل فر باید به حدود ۲۳۰ تا 200 درجه سانتی گراد کاهش پیدا کند؛کاهش دمای ناگهانی موجب می شود تابش حرارتی در داخل محفظه فر به اندازه کافی بالا نباشد که در این صورت، پیتزا به طور کامل پخته نخواهد شد.

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # جابر 1398-12-26 08:53

لطفا در مورد قیمت فر پیتزا صندوقی یک اطلاعاتی در اختیارم قرار بدید....ممنون

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-26 09:00

قیمت فر پیتزا صندوقی با توجه به مدل و تعداد طبقات آن در بازار متفاوت است. اگر یک جستجوی ساده پیرامون خرید فر پیتزا صندوقی داشته باشید مشاهده می کنید که این فرها عموماً به صورت یک طبقه تا سه طبقه و به صورت رومیزی یا ایستاده در کنار سالن تولید شده‌اند.انواع فرهای پیتزا که به صورت یک محفظه مکعبی مانند برای تهیه انواع پیتزا در مراکز فست فود تولید شده‌اند در مقایسه با سایر فرهای پیشرفته تر با چالش های بیشتری روبرو هستند. در همین راستا انتخاب میان فرهای یک طبقه یا چند طبقه یکی از چالش های موجود برای راه اندازی مراکز فست فود و خرید فر پیتزا صندوقی می باشد.با توجه به اینکه انواع فر پیتزا در بازار وجود دارد و با در نظر گرفتن اینکه کیفیت پیتزاهای تولید شده در مراکز فست فود برای مشتریان و صاحبان این کسب و کارها اهمیت پیدا می‌کند، لذا دقت در خرید بهترین فر پیتزا که بتواند طعم واقعی مواد به کار رفته در پیتزا را حفظ کند، ضرورت دارد.


برخی از مشتریان تمایل دارند از فرهای تنوری استفاده کنند؛ چرا که معتقدند انواع پیتزاهای خوشمزه با طعم و عطر طبیعی از طریق فرهای تنوری مخصوص پیتزا امکان پذیر است.جمله فوق به مفهوم آن نیست که انواع فر پیتزا صندوقی یا فرهای آجری یا فرهای ریلی برای طبخ پیتزا مناسب نیستند؛ هر کدام از انواع این محصولات، ویژگی های خاص خود را دارند. شکل ظاهری فرها و نحوه پخت پیتزا در این تجهیزات عامل موثری است که تفاوت قیمت فر پیتزا صندوقی و سایر فرهای مخصوص پیتزا را از یکدیگر متمایز می سازد.


  • مشخصات فنی و قیمت فر پیتزا صندوقی


  • انواع فر پیتزا صندوقی ساخته شده از ورق استنلس استیل، مقاوم در برابر حرارت فوق العاده بالا می باشد. محفظه های داخل فر پیتزا صندوقی از بهترین ورق آلیاژی تهیه شده است. طبقات فر دارای ابعاد استاندارد هستند که می‌تواند یک یا دو پیتزا را در هر طبقه آماده کند. قیمت فر پیتزا صندوقی که دارای یک طبقه است ارزان تر از فرقه های دو طبقه یا چند طبقه می باشد. هنگامی که مشتریان قصد خرید فرهای صندقی را دارند اغلب به کیفیت و کمیت تهیه پیتزا می‌اندیشند؛ این در حالی است که بسیاری از مشتریان از مشخصات فنی و نکات مهمدر خرید فر پیتزا بی اطلاع هستند.یکی از عواملی که در خصوص قیمت فر پیتزا صندوقی اهمیت دارد، محدوده دمایی عملکرد فر و منبع انرژی آن است. این مدل فرها تا حداکثر ۳۰۰ درجه سانتیگراد بسته به مدل فر می توانند شرایط دمایی را فراهم کنند.مدل های فر پیتزا صندوقی که به صورت رومیزی طراحی شده اند عموماً فضای کمتری را اشغال می کنند، بنابراین برای مراکز فست ‌فود که محدودیت مکانی دارند مناسب تر است.برخی از فروشندگان عقیده دارند خرید فر پیتزا صندوقی برای افرادی که به تازگی به کسب و کارهای فست فود وارد شده‌اند و مبتدی محسوب می‌شوند، مناسب‌تر است. این مدل فرها در نوع خود، دستگاه های حرفه ای هستند و کیفیت پیتزاها را حفظ می کنند. محفظه فرهای صندوقی عموماً کوچک و جمع و جور طراحی می شود تا کنترل عملیات پخت در دماهای بالاتر، راحت‌ تر باشد. شرایط دمای داخل فر پیتزا صندوقی از طریق ترموستات قابل تنظیم است. این فرها، محبوب ترین دستگاه ها برای آشپزخانه های کوچک تر هستند.


  • قیمت فر پیتزا صندوقی یک طبقه و دو طبقه


  • انواع فر پیتزا صندوقی، امکاناتی را برای طبخ پیتزا برای مشتریان فراهم می کند که در نوع خود بی نظیر است. این دستگاه ها در مدل یک طبقه و دو طبقه، گنجایش تعداد مشخصی از پیتزا را دارد. به دلیل اینکه فرهای صندوقی ظرفیت کمتری در مقایسه با فر ریلی برای تهیه پیتزا ارائه می دهند، قیمت فر پیتزا صندوقی در مقایسه با قیمت فر پیتزا ریلی کمتر است. اما این اختلاف قیمت از نظر کارکردی و فنی نشان دهنده تخصصی و پیشرفته بودن فر پیتزا ریلی است که میزان اتلاف انرژی در آن در کمترین میزان ممکن خواهد بود.

    یکی دیگر از تفاوت‌های موجود که قیمت فر پیتزا صندوقی و سایر فرهای مخصوص پیتزا را توجیه می‌کند، زمان مورد نیاز برای پخت پیتزاها و نوع کنترل فرآیند پخت غذا می باشد.برای تهیه انواع پیتزا در فر پیتزا صندوقی، اپراتور باید به صورت تمام وقت نظارت داشته باشد و شرایط دمایی فر را کنترل کند؛ به طوری که غذا از بین نروند و نسوزد؛ اما در سایر فرهای پیشرفته تر، شرایط دمایی می تواند به صورت اتوماتیک تنظیم شود. انواع پیتزا در فرهای صندوقی در مدت زمان بیشتری تهیه می شوند.اگر قصد دارید از قیمت فر پیتزا ریلی گسرو اطلاع حاصل کنید و یک مدل مناسب را برای کسب و کار خود خریداری کنید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش در این مجموعه تماس حاصل فرمایید. این فر با قابلیت تنظیم دما و مدت زمان پخت یکی از بهترین انواع فر جهت پخت پیتزا می باشد.


پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # پویا آرمانی 1398-12-26 09:16

لطفا در مورد ارزانترین فر ریلی و فر پیتزا به من بگید

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-26 09:17

قطعاً هر فردی که بخواهد کسب و کار خود را در حوزه غذاهای آماده فست فود راه اندازی کند، به خرید ارزان ترین فر ریلی و فر پیتزا فکر می کند. همچنین سایر صاحبان مراکز اغذیه فروشی که قصد تجهیز کردن فروشگاه خود را دارند نیز به این مسئله می اندیشند. علاوه بر فر ریلی، فرهای تنوری یا فرهای رومیزی صندوقی که درب آنها به صورت ۹۰ درجه باز می شود نیز نمونه های دیگری از فرهایی هستند که به عنوان یک گزینه برای انتخاب فر در بازار وجود دارند.با توجه به شهرت انواع پیتزا و گسترش این مدل کسب و کارها، در حقیقت، یک چالش اساسی است که افراد بخواهند ارزان‌ ترین فر ریلی و فر پیتزا را از مراکز معتبر تهیه کنند.


انواع فر ریلی به دلیل اینکه از نظر سرعت و زمان پخت نسبت به سایر فرها برتری دارد، بیشتر مورد استقبال بازار قرار گرفته است.

این فرها بسته به تعداد طبقات فر قادرند در یک ساعت، حدود ۶۰ عدد پیتزا را پشتیبانی کنند؛ البته این عدد، یک مقدار تقریبی است. برای اطلاع از انواع فر ریلی پیتزا و مشخصات فنی و عملکرد این دستگاه ها می توانید محصولات مجموعه گَسرو را مورد بررسی قرار دهید.


تفاوت میان ارزان ترین فر ریلی پیتزا و فرهای تنوری یا رومیزی


حقیقتاً اگر به عنوان مشتری قصد داشته باشیم ارزان ترین فر ریلی و فر پیتزا را با مدل فرهای تنوری و رومیزی با ابعاد کوچک تر مقایسه کنیم، لازم است با هر یک از این دستگاه ها به طور مجزا آشنا شویم و معایب و مزایای آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم. نمی توان به طور یقین بیان کرد که آیا فر ریلی پیتزا برای طبخ انواع این غذاها بهتر است یا فرهای رومیزی؟!


آنچه در انتخاب انواع فر مخصوص پیتزا تاثیر دارد، میزان بازدهی است که فرد از دستگاه انتظار دارد. بنابراین با توجه به این جمله می‌توان نتیجه گرفت که مراکز فست ‌فود که سفارشات زیادی را باید تهیه کنند، نسبت به خرید فر ریلی تمایل نشان می‌دهند، اما افرادی که قصد دارند در خانه، تعداد ۲ تا ۴ پیتزا را تهیه کنند، قطعاً به خرید فر رومیزی تک طبقه نیاز خواهند داشت.

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # مهدی 1398-12-26 09:25

راه کارهایی که برای افزایش دما در فرهای ریلی در نظر گرفته شده است

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-26 09:27

یکی از مسائلی که در مورد فر ریلی مطرح بوده بحث تامین انرژی لازم برای پخت پیتزا است. فرهای ریلی به علت شکل و عملکرد خاصی که دارند، تامین انرژی آن ها حساس تر از انواع دیگر فرهای پیتزا هست.برای کنترل دما در فر ریلی راهکارهای متفاوتی به کار بسته شد که یکی از آن ها استفاده از مواد عایق در دیواره فر بود. در ابتدا ورود این فرها به بازار، تصور می شد مشکل تامین انرژی آن ها حل شده تا آن که، آشپزان با مشکل کنترل دما در این فرها مواجه شدند زیرا این فرها پیتزا را می سوزاند.

طی بررسی هایی که در مورد این فرها صورت گرفت، کارشناسان متوجه مشکل اساسی آن شدند. استفاده از این مواد عایق در دیواره فر ریلی، روشی غیر اصولی و مضر برای پخت پیتزا بود که باعث بی کیفیت شدن غذا و در نتیجه از دست رفتن مشتری می شد. برای حل این مشکل، شرکتی با تجربه و مطرح در کره جنوبی با نام تجاری گسرو، اقدام به تولید فر ریلی با تکنولوژی جدید کرد تا به آشپزان در تهیه پیتزا با کیفیت کمک کند. فرهای ریلی گسرو با قابلیت تنظیم دما از ۱ تا ۳۶۰ درجه سانتی گراد، در مدت نماز مورد نظر آشپز، پیتزا را حاضر می کند. در فر ریلی گسرو، از یک تراشه هوشمند برای تامین دمای مناسب و تنظیم آن استفاده می شود که در نوع خود منحصر به فرد است.


پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # شهره صادقی 1398-12-26 09:29

درمورد قیمت فر پیتزا ریلی ایرانی به من اطلاعاتی بدین...ممنون میشم

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-26 09:32

یکی دیگر از محصولات پر فروش فر پیتزا ریلی ایرانی است. برای اولین بار و با افتخار به تولید ایرانی این محصول رسیده ایم. قیمت فر ریلی ایرانی قابل مقایسه با نمونه های خارجی خود نیست.این فر در دو مدل فر پیتزا دهنه 70 و دهنه 50 ریلی موجود است. در خط پخت پیتزا برای فست فودی هایی که خواهان پخت بالای 100 پیتزا در ساعت هستند بسیار پر کاربرد است.


در تولید این فر سعی شده است از جدیدترین فناوری های روز دنیا استفاده شود تا تفاوت زیادی در این مدل از فر ریلی با نمونه های خارجی آن وجود نداشته باشد.قیمت این فر همان گونه که گفته شد نسبت به قابلیت هایی که دارد، بسیار مناسب است و شما با خرید آن می توانید به راحتی کسب و کار خود را شروع کنید.

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # محمد رفیعی 1398-12-26 09:43

فر پیتزا رومیزی برای چه مراکزی مناسب است ؟

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-26 09:44

فرهای مخصوص طبخ پیتزا در ابعاد و اندازه های مختلف با ظرفیت طبخ تعداد متفاوت پیتزا در بازار وجود دارند؛ برخی از این فرها به صورت رومیزی به کار می روند، بنابراین از آن با نام فرهای رومیزی پیتزا یاد می شود.فرهای رومیزی، ابعاد کوچک تری دارند و برای استفاده از آنها به فضای زیادی نیاز نمی باشد. مدل های فر رومیزی عبارتند از محفظه هایی که از ورق های فولادی مقاوم به حرارت ساخته شده و به طور کامل از نظر انتقال حرارت آب بندی شده اند.انواع پیتزا داخل فر قرار داده می شود و در مدت زمان معین، غذا کامل می گردد. این فر پیتزا دارای مشعل هایی برای طبخ غذا هستند که از قسمت پشت دستگاه، حرارت را به داخل محفظه منتقل می کند.


فرهای رومیزی مخصوص طبخ پیتزا برای رستوران ها و مراکز فست فود مناسب می باشند. اگر این مدل فرهای پیتزا را خریداری کنید می توانید انواع پیتزای سنتی با نان ترد و طعم منحصر به فرد را تهیه کنید، بدون آنکه نیاز به فضای وسیع تر برای تهیه پیتزا داشته باشید.فرهای رومیزی عموماً در مدل های مختلف وجود دارند. یک نکته را در هنگام خرید فر رومیزی مخصوص پیتزا به خاطر داشته باشید؛ هنگام خرید باید به دستورالعمل استفاده از این فر برای تهیه پیتزا دقت کنید تا از سوختن مواد غذایی جلوگیری نمایید. شرکت های فروشنده این فرها، آموزش‌های لازم را به شما خواهند داد.

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # حسین 1398-12-26 16:23

شما از قیمت فر ریلی لوتوس اطلاعی دارید ؟!!

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-26 16:24

فر ریلی لوتوس به پخت یکنواخت پیتزا کمک زیادی می کند؛ زیرا گرما را به طور یکنواخت به تمام سطوح پیتزا می ‌تاباندد و برای پخت بهتر، نیازی به برشته کردن پیتزا ندارد. به علاوه این ها، تعداد پیتزای پخته شده در روز با این فر افزایش چشمگیری خواهد داشت. این فر از انواع فرهای حرفه ای ریلی است که قابلیت های بسیاری زیادی را نسبت به فرهای ریلی معمولی پوشش می دهد.


قیمت فر ریلی لوتوس نیز نسبت به سایر فرهای ریلی کمی گران تر است که این بالاتر بودن قیمتی توجیهی برای ویژگی هایی است که این فر دارد. در واقع شما هنگام استفاده از این فر با مشکلاتی که دیگر فرهای پیتزا هنگام استفاده دارند رو به رو نخواهید بود و از درست کردن پیتزا با این فر لذت زیادی خواهید برد و شاهد طعم فوق العاده ی پیتزاهای خود و به طبع آن افزایش مشتریان خود خواهید بود.

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # سارا خیرخواه 1398-12-26 16:31

لطفا در مورد مزایا و معایب فر پیتزا باربیکیو به من بگید...ممنون

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # gasro 1398-12-26 16:31

این نوع فر پیتزا، بیشتر برای استفاده در محیط بیرون از ساختمان طراحی شده اند. فرهای پیتزای باربیکیو معمولا از گاز پروپان یا سوخت های جامد مانند چوب یا ذغال استفاده می کنند و این موضوع، عطر ویژه و منحصر به فردی را در پیتزا ایجاد می کند. سایزهای کوچکتر این فرها که معمولا به صورت ایستاده قرار می گیرند، برای مصارف خانگی هم در بازار موجود هستند.


مناسب برای: رستوران های باغی، کیترینگ هایی که در فضای بیرون دایر می شوند و باغ های خانگی.


  • طراحی های شیک و زیبای فرهای پیتزای باربیکیو، این دستگاه ها را به یک گزینه بسیار مناسب برای مانور دادن بر روی نحوه ارائه پیتزا و بالا بردن تعداد مشتری در فصل های مناسب و آب و هوای خوب، تبدیل کرده است.

  • فر پیتزا باربکیو در واقع یک دستگاه همه کاره است. شما می توانید انواع همبرگر، جوجه و سبزیجات را روی فر پیتزا باربیکیو درست کنید.

  • این فرها معمولا دارای چرخ هایی هستند که جابجایی و حتی انبار کردن آنها را ساده می سازند همانطور که این چرخ ها در فر ریلی هم وجود دارند !

نکته مهم در رابطه با استفاده از فر پیتزا باربکیو


این فر پیتزا تنها با گاز یا سوخت های جامد کار می کند. معمولا تنها برای استفاده در بیرون از ساختمان مناسب است.

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس دفتر ایران :

ایران، اصفهان، زرین شهر، خیابان حافظ، روبری کوچه حافظ، شرکت یکتا بازرگان آسیا
 

آدرس دفتر انگلستان :

114A Melton Rd
 
Syston Leicester LE7 2HA, United Kingdom

تماس با ما :

ایمیل :                            این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن ایران :                          09135996555

تلفن انگلستان :             0447886939505

تلفنپشتیبانی و خدمات :     09363770197

 

گواهینامه ها

Certificate-1-s
Certificate-2

شبکه های اجتماعی