امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که با فر پیتزا تنوری سر و کار دارید، قطعاً علاوه بر مهارت های لازم در تهیه انواع پیتزا با فر تنوری باید به نکات جانبی نیز آشنایی داشته باشید.

نکات جانبی در رابطه با فر پیتزا تنوری مربوط به مسائلی است که با نحوه کار کردن کارگر با دستگاه و نگهداری و تمیز کردن فر پیتزا در ارتباط است.

به دلیل اینکه در طول یک روز، حجم زیادی از سفارشات تهیه فر به مراکز تهیه غذا و انواع پیتزا ارجاع داده می‌شود، نگهداری از فر پیتزا ضرورت دارد.

فرهای تهیه پیتزا تجهیزات ضروری و اولیه برای این کسب و کارها هستند. در حقیقت، درآمد فست فود در گرو کار کردن صحیح فر پیتزا تنوری می باشد.

علاوه بر فرهای تنوری، سایر فرهای ریلی، فرهای صندوقی یا فرهای آجری نیز مشمول همین اصول و قواعد می باشند.

در این مطلب با نکاتی آشنا می شویم که ضرورت نگهداری از فر پیتزا و نکات مهم در تمیز کردن فر پیتزا تنوری را توضیح می‌دهند. مطالعه این مطلب برای کسانی که در آشپزخانه فست فود کار می کنند بسیار مفید خواهد بود.

 

فر پیتزا تنوری

 

نکات مهم در تمیز کردن فر پیتزا تنوری

این که شما در آشپزخانه خود از کدام نوع فرهای پیتزا استفاده می کنید اهمیت چندانی ندارد؛ آن چه بسیار مهم جلوه می کند این است که بتوانید با فر پیتزا به درستی کار کنید. همچنین آنچه کیفیت تهیه پیتزا و کیفیت عملکردی انواع فر پیتزا را تضمین می‌کند، نحوه نگهداری شما از این تجهیزات است.

هنگام کار کردن با انواع فر پیتزا تنوری، فر ریلی یا فر صندوقی، محافظت و تمیز کردن فرها بسیار مهم است. با تمیز کردن انواع فر پیتزا می توانید مطمئن شوید که فر شما به درستی کار خواهد کرد.

همچنین مهمترین عاملی که باعث می شود کارگر فست فود یا فردی که با فر پیتزا کار می کند نسبت به تمیز کردن قسمت های مختلف فر پیتزا تنوری حساسیت بیشتری به خرج دهد این مسئله است که هرگونه آلودگی در فر پیتزا تنوری، بخصوص در داخل محفظه فر، موجب ایجاد بوی نامطبوع یا طعم نامطلوب در پیتزاها می شود.

این مسئله کاملا ً تصادفی و اتفاقی رخ می دهد؛ اما اگر نکات مهم در تمیز کردن فر پیتزا به صورت روزانه مورد توجه قرار گیرد، کیفیت پیتزاهای تهیه شده همواره در بالاترین سطح خود قرار خواهد گرفت.

 

بهترین فر پیتزا تنوری گسرو

 

هنگام تمیز کردن فر پیتزا، چند قانون مهم وجود دارد. در ادامه همین مطلب به برخی از قوانین مهم در تمیز کردن انواع فر پیتزا تنوری، فر ریلی، فر صندوقی یا فر آجری اشاره می کنیم.

 

 قوانین تمیز کردن فر پیتزا تنوری و دیگر انواع فر پیتزا

 


  • هنگام اولین و مهم ترین قانون تمیز کردن انواع فر پیتزا تنوری و سایر فرهای مخصوص پیتزا این است که قبل از تمیز کردن فر مطمئن باشید محفظه داخل فر خنک شده است.
  • از تمیز کردن فرهایی که روشن است و یا هنوز حرارت زیادی را دارند، جداً خودداری کنید. این کار باعث می شود به طور تصادفی به دست شما آسیب برسد.
  • هرگز مراحل تمیز کردن انواع فر پیتزا تنوری، فر ریلی، فر صندوقی یا آجری را بخصوص در قسمت محفظه اصلی با استفاده از برس های فلزی یا اشیای نوک تیز تمیز نکنید! این کار باعث آسیب رساندن به قسمت های فر می شود.
  • برای اینکه بقایای باقیمانده پیتزا یا مواد غذایی را از داخل محفظه فر پاک کنید، از دستمال های نرم استفاده کنید. برای قسمت هایی که برخی از مواد غذایی به محفظه چسبیده اند از ابزاری استفاده کنید که کف یا دیواره فر را خراش ندهد.

 

فر پیتزا تنوری گسرو

 

  • هنگام تمیز کردن انواع فر پیتزا تنوری که به مدت زمان بیشتری برای خنک شدن نیاز دارند باید به طور کامل منتظر باشید تا محفظه داخل فر خنک شود.
  • هنگام تمیز کردن داخل فر هرگز نباید از محلول های شوینده قوی استفاده کنید. برای برخی از قسمت ها می توانید از مسواک برای تمیز کردن استفاده کنید.
  • در برخی موارد ممکن است در انواع فر پیتزا تنوری، لکه های روغن یا گریس مشاهده شود؛ برای برطرف کردن و تمیز کردن لکه های چربی می توانید از پارچه های نرم مرطوب استفاده کنید.
  • زمانی که عملیات تمیز کردن فر پیتزا تنوری به پایان رسید، حتماً خرده های و آشغال های جمع شده را با یک برس نرم یا پارچه بسیار نرم جمع آوری کنید و از یک قسمت فر به سمت خارج هدایت کنید.
  • آشغال ها و خرده های مواد غذایی که پس از تمیز کردن فر پیتزا، جمع می شود را هرگز با دست جمع آوری نکنید! برای این کار سعی کنید از برس های نرم استفاده کنید.
  • اگر در انواع فر پیتزا تنوری، محلی که پیتزاها قرار می گیرند به صورت صفحات چرخان باشد حتماً پس از تمیز کردن فر از سالم بودن حرکت صفحه چرخان نیز اطمینان حاصل کنید. ممکن است ذرات آشغال یا چربی از حرکت آرام و پیوسته صفحه چرخان جلوگیری کنند.

 

ارزان ترین فر پیتزا تنوری

 

  • در مورد تمیز کردن برخی از قسمت های فر پیتزا تنوری شاید لازم باشد برخی از قطعات را از داخل فر خارج کنید؛ در این صورت باید آن ها را کامل بشویید و پس از خشک کردن، مجدداً آنها را در جای خود قرار دهید.
  • فراموش نکنید که در تمام مراحل تمیز کردن فر پیتزا تنوری و سایر فرهای تهیه پیتزا به هیچ عنوان از محلول ها و مایع های شوینده و پاک کننده استفاده نکنید.

 

ویژگی ها و مشخصات فر پیتزا تنوری

 

  • رویه فر پیتزا تنوری دو طبقه از استنلس استیل ضد خش است.
  • این دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.
  • ظرفیت 24 بشقاب و حتی بیشتر را دارا است.
  • دارای دستگیره های نسوز بسیار عالی است که کار شما را برای حمل و نقل بسیار آسان می کند.
  • فر پیتزا تنوری دو طبقه دارای درجه نشان دهنده حرارت دیجیتالی برای هر طبقه است.
  • فر پیتزا تنوری استاندارد دارای نوعی سیستم خاص در طراحی خود است که از اتلاف انرژی تا حد زیادی جلوگیری کرده و مدت زمانی آماده سازی پیتزاها را تا حد زیادی کاهش می دهد.
  • زمان پخت هر پیتزا در فر پیتزا تنوری 10 الی 15 دقیقه است.
  • برخی از قسمت های این فر به راحتی جدا می شود که کار شستشو را برای شما بسیار آسان می کند.
  • نوع طراحی فر پیتزا تنوری به گونه است که شما به راحتی می توانید از آن در هر محیطی استفاده کنید.
  • دو سیستم روشنایی داخلی با لامپ های هالوژنی برای این فر در نظر گرفته شده است که بررسی روند پخت را برای شما آسان می کند.
  • دارای کنترل پخت الکترونیک بدون نیاز به بررسی ها متداوم
  • قابل برنامه ریزی برای روشن و خاموش کردن خودکار
  • کلاهک تنور عایق بندی شده با 5 جداره بدون انتقال گرما به اطراف تنور
  • سیستم ترموستات و ترموکوبل دیجیتالی برای کنترل راحت تر
  • تنظیم دما از 50 درجه تا 600 درجه
  • پخت یکنواخت انواع پیتزا به دلیل پخش شدن یکسان گرما در داخل کلاهک تنور در سه دقیقه
  • دارای یک عدد مشعل ایتالیایی اصل در داخل کلاهک تنور و دو عدد شعله در زیر تنور
  • سیستم دمندگی از زیر تنور و در نهایت شعله کاملا آبی سوز و بدون گاز دی اکسید کربن

 

بهترین فر پیتزا تنوری

 

ظرفیت فر پیتزا تنوری

 

افرادی که فر پیتزا تنوری را خریداری می کنند در بسیاری از موارد قصد راه اندازی یک مغازه را دارند. مردم زمانی که یک نمایندگی جدید شروع به کار می کند برای سنجش کیفیت محصولات به آن مراجعه می کنند.

اگر فروشنده بتواند با قرار دادن محصولی کاملا عالی و با کیفیت در اختیارشان، آن ها راضی نگه دارد و به سمت خود بکشاند قطعا مشتریانی دائمی برای خود فراهم کرده است.

بیشتر مشتریانی که به فست فود فروشی ها مراجعه می کنند دوست دارند سریع تر پیتزای مورد نظرشان آماده شود. حالا هر چقدر فروشنده سریع تر پیتزا را برای آن ها آماده کند، توانسته است رضایت بیشتری به دست آورد.

تهیه تعداد کمی پیتزا با یک فر با ظرفیت کم هم امکان پذیر است اما زمانی که ظرفیت بالا می رود فرصت برای رسیدگی به همه ی مشتریان کاهش می یابد.

حالا هر چقدر ظرفیت فر کمتر باشد شما باید مشتریان خود را مدت زمان بیشتری منتظر نگه دارید که این کار به شدت باعث نارضایتی آن ها می شود.

خوشبختانه فر پیتزا تنوری با ظرفیت های مختلفی به بازار عرضه می شود که شما می توانید متناسب با احتمالی که از تعداد مشتریان خود می دهید، آن را خریداری کنید و مجبور نباشید مشتریان خود را مدت زمان زیادی منتظر نگه دارید.

 

فر پیتزا تنوری

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس دفتر ایران :

ایران، اصفهان، زرین شهر، خیابان حافظ، روبری کوچه حافظ، شرکت یکتا بازرگان آسیا
 

آدرس دفتر انگلستان :

114A Melton Rd
 
Syston Leicester LE7 2HA, United Kingdom

تماس با ما :

ایمیل :                            این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن ایران :                          09135996555

تلفن انگلستان :             0447886939505

تلفنپشتیبانی و خدمات :     09363770197

 

گواهینامه ها

Certificate-1-s
Certificate-2

شبکه های اجتماعی