امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


فر پیتزا دست دوم به انواع فرهایی گفته می شود که مدتی از زمان کارکرد آنها می گذرد. خرید فر پیتزا دست دوم معمولاً برای افرادی توصیه می‌شود که بودجه مالی محدودتری برای خرید فر پیتزا در اختیار دارند.

این تجهیزات نیز مانند هر دستگاه دیگری نیازمند بررسی های دقیق تری هنگام خرید و انتخاب مدل های دست دوم آنها می باشد. در حال حاضر اگر شما هم به دنبال موقعیت مناسب برای خرید فر پیتزا دست دوم هستید و قصد دارید با تهیه این تجهیزات، کسب و کار فست فود خود را راه اندازی کنید لازم است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در خصوص فرهای مخصوص طبخ پیتزا در حالت دست دوم و کارکرده به دست آورید.

مخصوصا اینکه در این مقاله می توانید بفهمید قیمت فر پیتزا ریلی دست دوم را چطور تشخیص دهید !!

 

نکات مهم در خرید فر پیتزا دست دوم

 

انتخاب یک فر پیتزا دست دوم اگر به صورت صحیح و با دقت انجام شود، صاحبان کسب و کار فست فود را یاری می رساند تا نیازهای غذایی مشتریان را برطرف سازند. همچنین فرهای دست دوم همانند یک فر پیتزا نو می تواند انواع پیتزا را در سریعترین زمان آماده کنند، بدون آنکه هزینه های تعمیرات و نگهداری بیشتری را برای صاحب فست فود ایجاد نمایند.

اولین عامل مهم که هنگام خرید یک فر دست دوم در نظر مشتریان مهم جلوه می‌کند، قیمت فر پیتزا دست دوم است. زمانی که برای انتخاب یک فر پیتزا تصمیم گیری می کنید، گزینه های متعددی پیش روی شما قرار دارد؛ طیف وسیعی از مدل ها در بازار قابل دسترسی هستند؛ بنابراین در گام اول اطمینان حاصل کنید که مدل فر، متناسب با نیاز شما باشد.

در خرید فر پیتزا دست دوم اگر از راهنمایی افرادی که در این حوزه تخصص دارند کمک می گیرید، دقت داشته باشید که قیمت فر پیتزا ریلی دست دوم برای شما در نهایت، چه قدر تمام خواهد شد و آیا خدمات پشتیبانی مدل فر پیتزا که انتخاب کرده اید در مدت زمان کارکرد فر به شما ارائه می شود یا خیر؟!

خدمات پشتیبانی فر پیتزا باید در دسترس شما قرار داشته باشد تا در صورت بروز هر نوع مشکل بتوانید سریعتر آن را برطرف کنید.

 

قیمت فر پیتزا ریلی دست دوم

 

همانطور که می دانید یک فر پیتزا نو که از کارخانه یا نمایندگی خریداری می کنید قادر است درجه حرارت را بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ درجه فارنهایت تنظیم کند؛ این تنظیمات دمایی در مدل های مختلف فر پیتزا متفاوت است. خرید فر پیتزا دست دوم زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بتواند شرایط دمایی را در حد متعادل تنظیم کند.

اگر به هر دلیلی متوجه شدید که قیمت فر پیتزا دست دوم بسیار ارزان تر به شما ارائه شده است مطمئن باشید در یک یا چند قسمت از عملکرد فر، مشکلاتی وجود دارد. تفاوتی نمی کند مدل فر یا برند سازنده چگونه باشد، آنچه اهمیت دارد این است که نحوه تنظیم شرایط دمایی فر پیتزا دست دوم باید همانند یک فر نو، قابل کنترل باشد. در این صورت از سوختن پیتزاها یا عدم پخت کامل مواد غذایی جلوگیری می ‌شود.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت فر پیتزا دست دوم

 


انواع فر پیتزا دست دوم قابلیت تهیه تعداد مشخصی از پیتزا را مطابق با ظرفیت اولیه ارائه می دهند؛ برخی از انواع فرها به صورت یک طبقه و برخی دیگر به صورت دو یا چند طبقه ساخته می شود؛

همچنین مدل فر پیتزا به صورت فرهای ریلی، فر صندوقی و ... در بازار وجود دارد؛ بنابراین یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت فر پیتزا دست دوم، مدل فرها می باشد.

برای انواع فر پیتزا که دارای تعداد طبقات بیشتر است و تنظیمات شرایط دمایی طبخ پیتزا به صورت اتوماتیک و خودکار انجام می شود، قیمت فر پیتزا دست دوم در مقایسه با فرهای ساده تر، بیشتر خواهد بود؛ همچنین ابعاد و اندازه های فر پیتزا هر چقدر بزرگتر باشد، قیمت نهایی خرید فر، بیشتر خواهد بود.

 

قیمت فر پیتزا دست دوم

 

اگر به دنبال مدیریت بودجه مالی خود هستید و در راستای این مسئله تصمیم دارید کیفیت طبخ پیتزا را در کسب و کار خود را ارتقا دهید می‌توانید فر پیتزا دست دوم مدل آجری یا ریلی خریداری کنید؛ اگر چه قیمت اندکی بیشتر از مدل های ساده تر فر می پردازید اما در نهایت برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

خرید فر پیتزا دست دوم برای مراکز فست فود که در طول روز باید همزمان بیشتر از ده پیتزا آماده کنند در مدل فر ریلی، مناسب تر است. فرهایی که مجهز به نوار نقاله باشند موجب سهولت ورود و خروج سینی فر از داخل محفظه آن خواهند شد.

برای مشاغلی که حداقل فضا را در آشپزخانه در اختیار دارند، خرید فر پیتزا دست دوم به صورت رومیزی یا فر ریلی تک طبقه مناسب تر است.

مشاوره خرید فر پیتزا دست دوم

 

اگر هیچ تجربه ای در خرید فر پیتزا دست دوم ندارید قطعاً به مشاوره خرید از سوی یک فرد با تجربه نیاز خواهید داشت لازم است. هنگام مشورت برای انتخاب یک فر مناسب دست دوم به موارد زیر توجه داشته باشید؛ حتی اگر نیاز دارید آنها را در یک برگه جداگانه یادداشت کنید:

 

بهترین فر پیتزا دست دوم

 

  • در خصوص مشخصات فنی و قیمت فر پیتزا دست دوم با کارشناسان فنی صحبت کنید.
  • اگر یک فر را انتخاب می کنید حتماً به تنظیم شرایط دمایی مناسب برای طبخ پیتزا و مدت زمان طبخ پیتزا دقت داشته باشید.
  • حتماً از طریق مراکز معتبر نسبت خرید فر پیتزا دست دوم اقدام کنید؛ در صورت امکان از فروشنده بخواهید فر را برای شما روشن کند تا با شرایط عملکرد آن آشنا شوید و از سالم بودن تمام اجزای داخل فر اطمینان حاصل کنید.
  • فضای آشپزخانه یا مکانی که قرار است فر را در آنجا قرار دهید اندازه گیری کنید و با فروشنده در میان بگذارید.
  • هنگام خرید مدل های فر پیتزا دست دوم که به صورت اتوماتیک و خودکار، شرایط حرارتی داخل محفظه فر را تنظیم می کنند، از صحت عملکرد ابزار دقیق برای نشان دادن دمای دقیق داخل محفظه اطمینان حاصل کنید؛ در غیر این صورت تمام سفارشات پیتزا هنگام طبخ از بین خواهند رفت.
  • برای مشاوره خرید فر پیتزا، دریافت قیمت فر پیتزا ریلی دست دوم و اطلاع از بهترین مدل فر پیتزا برای مراکز فست فود با تعداد سفارشات متفاوت، مجموعه گسرو را به شما پیشنهاد می کنیم.

دیدگاه‌ها   

0 # gasro 1398-09-14 22:05


فر پیتزا کوچک خانگی باید بهترین قابلیت ‌ها را برای تهیه پیتزا در خانه ارائه دهد. اگر چه بر این باور هستیم که کیفیت و قابلیت های فرهای خانگی بسیار کمتر از فرهای صنعتی هستند که در فست فودها استفاده می شوند، اما همین فرهای خانگی نیز در نوع خود بی نظیر می باشند.

ایده آل ترین های فرهای خانگی برای تهیه پیتزا، دستگاه هایی هستند که بتوانند انواع پیتزا را در کمتر از ۲۰ دقیقه آماده کنند. برای فرهای خانگی، مدل های مختلفی در بازار وجود دارد؛

اما با توجه به اینکه محوطه آپارتمان ها با محدودیت فضا مواجه هستند، بهترین فر پیتزا کوچک خانگی، نوعی فر می باشد که دارای یک طبقه با امکان طبخ دو پیتزا به صورت همزمان است.

فرهای خانگی، طعم مواد اولیه به کار رفته در پیتزا را حفظ می‌کند و عطر و مزه خاصی به آن می بخشد.
 

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس دفتر ایران :

ایران، اصفهان، زرین شهر، خیابان حافظ، روبری کوچه حافظ، شرکت یکتا بازرگان آسیا
 

آدرس دفتر انگلستان :

114A Melton Rd
 
Syston Leicester LE7 2HA, United Kingdom

تماس با ما :

ایمیل :                            این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن ایران :                          09135996555

تلفن انگلستان :             0447886939505

تلفنپشتیبانی و خدمات :     09363770197

 

گواهینامه ها

Certificate-1-s
Certificate-2

شبکه های اجتماعی